Din tur.
Somehow my answer got deleted (in cyberspace)?Banditmannen skrev:Er det ei rockegruppe?
PS. Til Gielas, en er også et antall...![]()
Wow!Banditmannen skrev:OK, jeg tenker!
Jeg bare må!Snikkeren skrev:Iron Maiden er korrekt.![]()
Din tur.
Jada, la oss ligge søvnløse natt til mandag...Banditmannen skrev:Dere får bare tippe i vei, nå er det siste episode av Kennedyklanen. :-)
Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
Tja...Gielas skrev:Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
Va'kke det skilsmissen mellom The Terminator og Maria Shriver da!!???
![]()
![]()
![]()
Jamen så kom med et forslag til hva jeg tenker på da!Gielas skrev:Jada, la oss ligge søvnløse natt til mandag...Banditmannen skrev:Dere får bare tippe i vei, nå er det siste episode av Kennedyklanen. :-)
(kanskje ikke så farlig, dèt gjør vi allikevel)
Jeg mener at tv-dramaet "Kennedy-klanen" var en grei tidtrøyte...AJ skrev:Tja...Gielas skrev:Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
![]()
![]()
![]()
![]()
Får se hva Banditmannen mener...
Etter min mening er Arnold ekteskapshavariet bare sånn cirka halvveis Kennedy-klanen da, men...
Åja, sorry.Banditmannen skrev:Jeg mener at tv-dramaet "Kennedy-klanen" var en grei tidtrøyte...AJ skrev:Tja...Gielas skrev:Nææhhh???AJ skrev:Ted Kennedy var vel siste episode av "storhetstiden" til Kennedy-klanen...
![]()
![]()
![]()
![]()
Får se hva Banditmannen mener...
Etter min mening er Arnold ekteskapshavariet bare sånn cirka halvveis Kennedy-klanen da, men...