og trekker meg inn i det mørke hjørnet igjen

jhn skrev:Denne kommentaren tyder på at du mener dette er Long versionojda skrev:Da får du utvikle en Short version, open tip da jhn![]()
...
ENIGojda skrev:@Carpa: Jeg klasker meg selv på lanken,
og trekker meg inn i det mørke hjørnet igjen
Carpa skrev:Jeg tror ikke dere bidrar til å få flere aktive jenter her inne nå altså.
Det er så vidt meg bekjent to jentetråder her inne og de har blitt hærpa begge to. Jeg har sans for humor som er litt på kanten jeg men kanskje vi skremmer bort de andre jentene?
Sent from my Galaxy using Tapatalk
De andre jentene har nok tatt vinterferie. Ellers hadde de vel respondert på postene? Eller har vi bare ikke knekt den feminime kodenCarpa skrev:Som sagt så synes jeg litt på kanten humor er gøy men kanskje de andre jentene her ikke synes noe om det. Vi må finne på noe som gjør at de blir litt mer aktive her inne
Carpas Crap a talk
insinuerer du at jeg ikke er feminin nådag-zzr skrev:De andre jentene har nok tatt vinterferie. Ellers hadde de vel respondert på postene? Eller har vi bare ikke knekt den feminime kodenCarpa skrev:Som sagt så synes jeg litt på kanten humor er gøy men kanskje de andre jentene her ikke synes noe om det. Vi må finne på noe som gjør at de blir litt mer aktive her inne
Carpas Crap a talk
Carpa skrev:insinuerer du at jeg ikke er feminin nådag-zzr skrev:De andre jentene har nok tatt vinterferie. Ellers hadde de vel respondert på postene? Eller har vi bare ikke knekt den feminime kodenCarpa skrev:Som sagt så synes jeg litt på kanten humor er gøy men kanskje de andre jentene her ikke synes noe om det. Vi må finne på noe som gjør at de blir litt mer aktive her inne
Carpas Crap a talk
ad:
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Jeg har vel levd lenge nok til å vite at prat om kjønnsorganer sjelden sjarmerer damer, og nei, jeg tror ikke mc-siden er et bra sjekkested. Og helt ærlig ... det er ikke så stor forskjell på humoren i denne tråden og den man finner i tråder kjemisk fri for damer .... veldig mange av oss har bare så dårlig humor ... enkelt og greit.Ter skrev:Humor er en bra ting, og jeg anser meg ikke å være humørløs selv om ting blir på kanten (man er da fra nordnorge må vite) men jeg lurer på hva som får gutta til å tro at jentene blir så fryktelig aktive og mer sosiale på mediet etter div. mer eller mindre skjulte hentydninger til de mannlige kjønsorganer i ulike settinger? Selv om de er pakket inn i humor er blir det veldig ensidig.
MC siden er sikkert et fint sjekke sted hvis man ser etter sånt, men det aner meg at de fleste jenter som er her inne kanskje ville synes at det var bra et litt annet fokus? Spesielt i en tråd som ber dem om å pressentere seg og bli bedre kjent andre DAMER.
Sånne tilsløret og direkte hentydninger til tissefanter greier de sikkert å få nok av på andre medier.
Hadde temaet hver hvilken MCsal tissefanten deres hadde trivdes best på eller som skapte minst vondet så hadde det vært naturlig å komme med div antydninger om saken.
Tror faktisk at dette utsagn dekker de fleste av 'guttene' her inne.jhn skrev: ....
Jeg har ikke tenkt så veldig nøye over at dette er en jentetråd ... jeg har bare kommet med noen tåpelige svar på noen tåpelige innlegg, det er stort sett det jeg bruker forumet til.
.....