De nye led-blinklysene er montert og jeg synes de er mye penere på sykkelen enn de gamle halogenlampene. De gir også et sterkere lys som er bra for sikkerheten. Monteringen tok noen timer og gikk veldig greit. Det var ikke behov for å bruke alle fire motstandene som fulgte med, det holdt med en på hver side for å få normal blinkehastighet.
P1040332.JPG
P1040353.JPG
P1040351.JPG
Jeg har også montert Techspec tank grips som jeg prøvde for første gang i dag. Følte jeg ble enda bedre forankret i sykkelen med disse på :)
P1040355.JPG
Boosterplug`n ble også montert i dag. Den var enkel å få på plass når jeg først hadde funnet ut hvor den originale temperatursensoren satt hen. Den var ikke akkurat der monteringsanvisningen sa den var, så jeg måtte lete litt. Jeg fant den tilslutt, måtte løfte tanken litt i forkant for å få tak i rett kontakt.
Boosterplug`n hadde virkelig positiv effekt på on/off tendensen på gassen. Det ble mye mindre rykkete og motoren gikk jevnere på lave turtall/cruisefart. Sykkelen ble rett og slett mye bedre å kjøre:D Pluggen var absolutt verdt penga

Det som var litt merkelig var at forbruket jeg hadde på turen i dag (175 km) gikk ned fra normalt 0,44 l/m til 0,39 l/m. Jeg synes jeg kjørte helt som vanlig, så det var litt overraskende. Eneste ulempen så langt er at displayet viser feil ute-temperatur. Ser ut som det fryktelig kaldt ute hele tiden
P1040358.JPG
Dagens tur var fra Bærum-Sokna- langs Krøderen til Vikersund-Bærum. Et av de gamle damplokomotivene på Krøderbanen sto dampende, så måtte få med meg et bilde.
P1040346.JPG
Her med Krøderen i bakgrunnen
P1040357.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.