oivindgs BMW R1200R (2011)
- niko
- Innlegg: 1149
- Registrert: 03 sep 2017, 00:00
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
- Bosted: Oslo
Re: oivindgs BMW R1200R
Jeg var 58. Rock on!
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Nå som snøen er tilbake i Kongsberg passer det å skru litt. På min sykkel sitter blinklysene foran montert lavere enn "originalt". Grunnen til at jeg skriver originalt i hermetegn er at måten de er montert på min sykkel også ser original ut i utførelse. Kanskje det er noen regler i Sveits, der sykkelen ble solgt ny, som sier at blinklysene foran må sitte i en spesiell posisjon, og at BMW har levert den modifisert fra fabrikken?
Her er et bilde som viser hvordan det var da jeg fikk sykkelen: De røde ringene viser nederst til venstre der blinklyset var montert på en brakett som er festet til skruen som holder frontlykta. Over den er festehullene som er brukt på mange bilder jeg finner på nettet. Ringen til høyre viser der braketten nesten tar borti tanken ved fullt utslag på styringa.
Jeg hadde håpet å slippe å ta av frontlykta, og rotet bort en del tid på fikling der jeg løsnet det sølvgrå plastdekslet som sitter over lykta. Men det er umulig å få av uten å ta av braketten til vindskjermen, og den på sin side krever at lykta tas av først. Så det endte opp med at jeg målte opp høyden på lysbildet fra lykta på garasjeveggen og satt i gang med å demontere alt.
Jeg har hatt et par BMW biler de siste åra, og det viste seg at BMW motorsykkel er akkurat like fin å skru på. Alt er solid og robust. Plasten er myk og fin, selv etter nesten ti år, og skruer og klips er lette å komme til og har god kvalitet. I motsetning til noen japanske biler jeg har hatt der plastdelene ofte går i stykker under demontering hvis bilen er noen år gammal.
Så jobben gikk ganske greit. Først demontere frontlykt. Så vindskjerm og braketten til denne. Så ta av det sølvfargete dekslet for å komme til ledninger og kontakter. Jeg skrudde av instrumentpanelet også, men det var strengt tatt ikke nødvendig. Så var det å demontere blinklysene fra brakettene og tre ledningene på nytt før jeg stripset fast kontaktene. Og som man skriver i håndbøkene: montering er som demontering, men i motsatt rekkefølge. Nå sitter blinklysene høyere opp, jeg slipper brakettene og det er god klaring til tanken ved fullt utslag på styringa.
Her er blinklysene flyttet til ny plass og ledningene stripset fast
Ferdig montert
Ser bedre ut enn før, synes jeg
Her er et bilde som viser hvordan det var da jeg fikk sykkelen: De røde ringene viser nederst til venstre der blinklyset var montert på en brakett som er festet til skruen som holder frontlykta. Over den er festehullene som er brukt på mange bilder jeg finner på nettet. Ringen til høyre viser der braketten nesten tar borti tanken ved fullt utslag på styringa.
Jeg hadde håpet å slippe å ta av frontlykta, og rotet bort en del tid på fikling der jeg løsnet det sølvgrå plastdekslet som sitter over lykta. Men det er umulig å få av uten å ta av braketten til vindskjermen, og den på sin side krever at lykta tas av først. Så det endte opp med at jeg målte opp høyden på lysbildet fra lykta på garasjeveggen og satt i gang med å demontere alt.
Jeg har hatt et par BMW biler de siste åra, og det viste seg at BMW motorsykkel er akkurat like fin å skru på. Alt er solid og robust. Plasten er myk og fin, selv etter nesten ti år, og skruer og klips er lette å komme til og har god kvalitet. I motsetning til noen japanske biler jeg har hatt der plastdelene ofte går i stykker under demontering hvis bilen er noen år gammal.
Så jobben gikk ganske greit. Først demontere frontlykt. Så vindskjerm og braketten til denne. Så ta av det sølvfargete dekslet for å komme til ledninger og kontakter. Jeg skrudde av instrumentpanelet også, men det var strengt tatt ikke nødvendig. Så var det å demontere blinklysene fra brakettene og tre ledningene på nytt før jeg stripset fast kontaktene. Og som man skriver i håndbøkene: montering er som demontering, men i motsatt rekkefølge. Nå sitter blinklysene høyere opp, jeg slipper brakettene og det er god klaring til tanken ved fullt utslag på styringa.
Her er blinklysene flyttet til ny plass og ledningene stripset fast
Ferdig montert
Ser bedre ut enn før, synes jeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 85
- Registrert: 08 jan 2014, 18:56
- Motorsykkelen din: Tysk, japse etc
Re: oivindgs BMW R1200R
Finfin beamer.
Har litt av boxerinteressen selv pent sagt, har airhead (2v) og wethead for tida, hatt hexhead også men aldri camhead
Kjørt mange sykler opp gjennom åra siden tidlig 80-tall, men da jeg endelig kom meg oppå første boxeren var det gjort. Etter det er der alltid en boxer eller to i garasjen :)
Men matt finish... hadde ikke jeg klart, det må poleres til ripefri høyglans på vinteren.
Har litt av boxerinteressen selv pent sagt, har airhead (2v) og wethead for tida, hatt hexhead også men aldri camhead

Kjørt mange sykler opp gjennom åra siden tidlig 80-tall, men da jeg endelig kom meg oppå første boxeren var det gjort. Etter det er der alltid en boxer eller to i garasjen :)
Men matt finish... hadde ikke jeg klart, det må poleres til ripefri høyglans på vinteren.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Takk!chromecast skrev: 01 mar 2020, 03:53 Finfin beamer.
Har litt av boxerinteressen selv pent sagt, har airhead (2v) og wethead for tida, hatt hexhead også men aldri camhead
Kjørt mange sykler opp gjennom åra siden tidlig 80-tall, men da jeg endelig kom meg oppå første boxeren var det gjort. Etter det er der alltid en boxer eller to i garasjen :)
Men matt finish... hadde ikke jeg klart, det må poleres til ripefri høyglans på vinteren.
Jeg ville nok også heller hatt blank lakk i stedet for matt. Men da hadde jeg endt opp med å bruke massevis av timer på å våtslipe og polere alle lakkerte biter, så kanskje det ikke er så dumt med matt lakk likevel? :) Uansett, jeg kom over denne sykkelen med lav kilometer og riktig utstyr, så da var fargen av mindre betydning.
-
- Innlegg: 219
- Registrert: 20 jan 2009, 10:42
- Motorsykkelen din: BMW R1250 RS 2020 Modell
- Bosted: Oslo
Re: oivindgs BMW R1200R
Meget imponert! Og gratulerer med flott sykkel!
Historikk
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Takk skal du ha!The-Stig skrev:Meget imponert! Og gratulerer med flott sykkel!
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Jeg har jobbet litt mer med design på det nye displayet. Før jeg lager et endelig design og får det 3D-printet er det greit å teste på noen prototyper. Første prototype er laget for å se om målene jeg har lagt inn på LCD-displayet er riktige. I tillegg har jeg laget et omriss som ligner på den fasongen jeg ønsker å ha til slutt. For å unngå å bruke masse tid i 3D-printeren er det fjernet mest mulig materiale. Nå venter jeg bare på å komme til i 3D-printeren på jobben.
Sånn ser prototype 1 ut:
Sånn ser prototype 1 ut:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
En annen sak er at jeg fikk melding fra Vegvesenet om at jeg har fått time for oppkjøring 13. mai! Og jeg som ikke har hatt en eneste kjøretime ennå!
Årsaken er at Vegvesenet har innført 10 ukers bestillingstid på oppkjøring, så nå må kjøreskolene bare bestille oppkjøring på måfå og bytte seg i mellom. Kjøreskolen sier at de vanligvis ikke begynner med timer før i slutten av april, så det er nok bortimot umulig å være klar til oppkjøring 13. mai. Men nå ble i alle fall dette med kjøretimer og oppkjøring veldig konkret. Håper på en tidlig vår, så bør jeg i alle fall ha lappen før ferien.
Årsaken er at Vegvesenet har innført 10 ukers bestillingstid på oppkjøring, så nå må kjøreskolene bare bestille oppkjøring på måfå og bytte seg i mellom. Kjøreskolen sier at de vanligvis ikke begynner med timer før i slutten av april, så det er nok bortimot umulig å være klar til oppkjøring 13. mai. Men nå ble i alle fall dette med kjøretimer og oppkjøring veldig konkret. Håper på en tidlig vår, så bør jeg i alle fall ha lappen før ferien.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: oivindgs BMW R1200R
Sørg for at du kommer i gang. Du rekker 13.Mai om du handler.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Jeg er klar til å begynne øvingskjøring så snart svogeren min sier det er trygt. :)
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: oivindgs BMW R1200R
Forteller du kjørelæreren din om en konkret oppkjøringsdato, så går det som regel smuud.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Det er kjørelæreren som har bestilt oppkjøring, da. Jeg henger bare på, jeg.FredrikE24 skrev:Forteller du kjørelæreren din om en konkret oppkjøringsdato, så går det som regel smuud.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Nå har jeg bestilt bukse og jakke.
Det å bestemme seg for bukse og jakke ble mer komplisert enn jeg hadde tenkt. Jeg fikk veldig god hjelp av @pingvin til å komme i gang. Han har litt av hvert av utstyr som jeg ble invitert til å komme og kikke på. Takk for hjelpen! Etter det konkluderte jeg med at jeg ville ha Goretex (eller tilsvarende) jakke og bukse. Etter å ha studert videre på YouTube fant jeg ut at jeg helst ville ha en type der membranen er bakt inn i ytterlaget slik at ytterlaget ikke trekker vann. Dette kan gjøre plagget litt stivere, men samtidig slipper man at det blir tungt når det regner mye. Tørking er også enklere.
Jeg snakket med flere som hadde startet motorsykkelkarrieren med dresser til fire-fem tusen og brukt dem ett eller to år før de byttet til noe bedre. Jeg bestemte meg for å unngå det. Det var flere gode kandidater til 12-13 tusen, men når kona sier at det er viktigere at jeg blir fornøyd enn hva den koster, så er det jo fristende å heve blikket litt oppover lista. Så rammen ble utvidet til rundt 20 tusen. Så da var det å kikke på flere alternativer. Etterhvert konkluderte jeg med at ventilasjon er viktig. Det er mange dresser som er vanntette og gode og varme, men det er få som har nok ventilasjon til å være behagelige på de varmeste sommerdagene. Til slutt satt jeg igjen med ei liste som var følgende:
- Spidi Alpentrophy
- BMW Enduroguard
- Klim Latitude
- Klim Carlsbad
- Klim Kodiak
Hvis kona hadde sagt nei hadde det sikkert vært fristende å kjøpe den dyreste, dvs. Kodiak. Men når hun sier ja blir noe av fristelsen borte og fornuften overtar. Så jeg bestemte meg for å gå for de billigste. Valget var tatt. Spidi Alpentrophy var førstevalg. BMW Enduroguard var andrevalg. Løp og kjøp!
Men så enkelt var det ikke. Jeg kjørte først til Skien for å prøve Alpentrophy. Jakka satt som ett skudd! Men buksa var for kort i beina. Og gikk jeg opp en størrelse, så var den altfor vid. Nesten som å ha på seg en søppelsekk. Så kjørte jeg videre til Sandefjord for å prøve Enduroguard. Der passet også jakka fint, men den buksa de hadde inne var akkurat for stor og jeg var usikker på om en størrelse mindre ville bli for liten. Ikke kunne de si noe om når de fikk inn flere heller. Men jeg fikk prøvd en Klim Latitude jakke og Carlsbad bukse som gjorde at jeg fant ut hvilke størrelser som var riktige i Klim. Men det var ingen av modellene de hadde både bukse og jakke i riktig størrelse inne. Og uansett var jeg usikker på hva jeg skulle velge.
Så jeg dro hjem for å tenke. I løpet av uka kom det børsfall og koronatiltak, så dollarkursen vendte nesa videre oppover og vi ble anbefalt å holde oss hjemme fremover. Så utsiktene for å få prøvd mer utstyr er små en stund. Og risikoen for prisøkning på nye leveranser av utstyr er stor. Og i mellomtida hadde jeg fått grublet nok til at jeg ville gjøre som kjørelæreren sa, og kjøpe dress med mest mulig beskyttelse. Derfor ble Latitude strøket fra lista og jeg sto igjen med Carlsbad og Kodiak. Og de oppfatter jeg som forholdvis jevne kandidater. Så valget endte på den jeg syntes så finest ut til turer på asfalt, altså Klim Kodiak.
Så da gjenstår det bare en liten usikkerhet rundt størrelsene. Jeg har ikke prøvd Kodiak i akkurat de størrelsene jeg har bestilt, men jeg satser på at de er like i størrelsene som Latitude og Carlsbad som jeg har prøvd. Spennende, og hyggelig å ha noe å se fram til i disse krisetidene.
Det å bestemme seg for bukse og jakke ble mer komplisert enn jeg hadde tenkt. Jeg fikk veldig god hjelp av @pingvin til å komme i gang. Han har litt av hvert av utstyr som jeg ble invitert til å komme og kikke på. Takk for hjelpen! Etter det konkluderte jeg med at jeg ville ha Goretex (eller tilsvarende) jakke og bukse. Etter å ha studert videre på YouTube fant jeg ut at jeg helst ville ha en type der membranen er bakt inn i ytterlaget slik at ytterlaget ikke trekker vann. Dette kan gjøre plagget litt stivere, men samtidig slipper man at det blir tungt når det regner mye. Tørking er også enklere.
Jeg snakket med flere som hadde startet motorsykkelkarrieren med dresser til fire-fem tusen og brukt dem ett eller to år før de byttet til noe bedre. Jeg bestemte meg for å unngå det. Det var flere gode kandidater til 12-13 tusen, men når kona sier at det er viktigere at jeg blir fornøyd enn hva den koster, så er det jo fristende å heve blikket litt oppover lista. Så rammen ble utvidet til rundt 20 tusen. Så da var det å kikke på flere alternativer. Etterhvert konkluderte jeg med at ventilasjon er viktig. Det er mange dresser som er vanntette og gode og varme, men det er få som har nok ventilasjon til å være behagelige på de varmeste sommerdagene. Til slutt satt jeg igjen med ei liste som var følgende:
- Spidi Alpentrophy
- BMW Enduroguard
- Klim Latitude
- Klim Carlsbad
- Klim Kodiak
Hvis kona hadde sagt nei hadde det sikkert vært fristende å kjøpe den dyreste, dvs. Kodiak. Men når hun sier ja blir noe av fristelsen borte og fornuften overtar. Så jeg bestemte meg for å gå for de billigste. Valget var tatt. Spidi Alpentrophy var førstevalg. BMW Enduroguard var andrevalg. Løp og kjøp!
Men så enkelt var det ikke. Jeg kjørte først til Skien for å prøve Alpentrophy. Jakka satt som ett skudd! Men buksa var for kort i beina. Og gikk jeg opp en størrelse, så var den altfor vid. Nesten som å ha på seg en søppelsekk. Så kjørte jeg videre til Sandefjord for å prøve Enduroguard. Der passet også jakka fint, men den buksa de hadde inne var akkurat for stor og jeg var usikker på om en størrelse mindre ville bli for liten. Ikke kunne de si noe om når de fikk inn flere heller. Men jeg fikk prøvd en Klim Latitude jakke og Carlsbad bukse som gjorde at jeg fant ut hvilke størrelser som var riktige i Klim. Men det var ingen av modellene de hadde både bukse og jakke i riktig størrelse inne. Og uansett var jeg usikker på hva jeg skulle velge.
Så jeg dro hjem for å tenke. I løpet av uka kom det børsfall og koronatiltak, så dollarkursen vendte nesa videre oppover og vi ble anbefalt å holde oss hjemme fremover. Så utsiktene for å få prøvd mer utstyr er små en stund. Og risikoen for prisøkning på nye leveranser av utstyr er stor. Og i mellomtida hadde jeg fått grublet nok til at jeg ville gjøre som kjørelæreren sa, og kjøpe dress med mest mulig beskyttelse. Derfor ble Latitude strøket fra lista og jeg sto igjen med Carlsbad og Kodiak. Og de oppfatter jeg som forholdvis jevne kandidater. Så valget endte på den jeg syntes så finest ut til turer på asfalt, altså Klim Kodiak.
Så da gjenstår det bare en liten usikkerhet rundt størrelsene. Jeg har ikke prøvd Kodiak i akkurat de størrelsene jeg har bestilt, men jeg satser på at de er like i størrelsene som Latitude og Carlsbad som jeg har prøvd. Spennende, og hyggelig å ha noe å se fram til i disse krisetidene.
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: oivindgs BMW R1200R
En ting som nok er mer bekymringsfullt er SVV sine meldinger om stengte lokaler og muligheter for førerkort.
Godt jeg ikke har falt for fristelsen til å avregistrere i vinter.

Godt jeg ikke har falt for fristelsen til å avregistrere i vinter.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Jeg har heldigvis sykkelen klar, men det kan hende at det bare blir øvelseskjøring i år, ja. Jeg har heldigvis en svoger som har lyst til å kjøre med meg, så jeg tror det kan bli noen kilometer uansett.mekkern skrev:En ting som nok er mer bekymringsfullt er SVV sine meldinger om stengte lokaler og muligheter for førerkort.![]()
Godt jeg ikke har falt for fristelsen til å avregistrere i vinter.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
En liten ting til angående kjøreutstyr. Jeg synes sjøl at jeg har blitt litt rundere rundt magen enn jeg var i yngre dager, men når det gjelder motorsykkelbukser er jeg tydeligvis enten for lang i beina eller for tynn rundt livet i forhold til normalen. Jeg har derfor konkludert med at jeg må leve med litt romslige bukser for å få lange nok bein. Og det betyr at jeg må bruke bukseseler. Nok en grunn til å velge Klim Kodiak, da buksene blir levert med avtagbare bukseseler.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: oivindgs BMW R1200R
Du får Klim-buksene i feks 36 normal og 36 lang?
Sånn var det før hvertfall!
Sånn var det før hvertfall!
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Ja, jeg har bestilt 56 lang (114). Som nevnt tidligere har jeg ikke prøvd Kodiak i denne størrelsen, men jeg har prøvd Latitude i 56 normal. Den var litt for vid og litt for kort, men 54 var for trang. Håper at Kodiak er ganske lik Latitude i størrelsene. Da skal 56 lang være ganske bra, om enn litt romslig. Det viktigste må jo være at den er komfortabel når jeg sitter på sykkelen, og da er det vel egentlig bare bra at det er litt ekstra plass?FredrikE24 skrev: 14 mar 2020, 21:25 Du får Klim-buksene i feks 36 normal og 36 lang?
Sånn var det før hvertfall!
Litt forvirrende er det at Kodiak og Latitude har det Klim kaller europeiske størrelser, mens Badlands og Carlsbad har amerikanske. Og det Klim kaller XL i amerikanske størrelser, kaller de 2XL i europeiske.
Sist redigert av oivindg den 21 mar 2020, 15:41, redigert 1 gang totalt.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Dressen kom og passet veldig bra! Buksa får jeg på meg med olabukse under, for korte turer som for eksempel til jobben. Jakka kan jeg til nød få ei tynn dunjakke under. Først og fremst skal jeg bruke disse med tynt undertøy og kanskje en tynn genser, og det går fint uten at klærne føles for store.
Her er et kort klipp som viser det meste av detaljene. Jeg har samme jakka, men buksa mi er svart.
Her er et kort klipp som viser det meste av detaljene. Jeg har samme jakka, men buksa mi er svart.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Jeg følger med på langtidsvarselet flere ganger om dagen. Nå ser det ut som at nattefrosten forsvinner til påske. Og at det kan komme regn som skyller vekk saltet som ligger på asfalten. Kanskje det blir øvingskjøring snart!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Da var første tur med øvingskjøring ferdig! Var ute sammen med naboen i et par timer og telleren stoppet på 84 kilometer. Kongsberg - Hvittingfoss - Eidsfoss - Sundhaugen - Basserudåsen - Kongsberg, for dem som er kjent. Utrolig gøy! Og motorsykkel og utstyr fungerte 100%.
-
- Innlegg: 219
- Registrert: 20 jan 2009, 10:42
- Motorsykkelen din: BMW R1250 RS 2020 Modell
- Bosted: Oslo
Re: oivindgs BMW R1200R
Gratulerer! Stoppet dere på Eidsfoss, eller er det stengt der også? Meget MC-vennlig sted, når det ikke er corona-restriksjoner.
Historikk
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- oivindg
- Innlegg: 885
- Registrert: 20 nov 2019, 21:45
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
- Bosted: Kongsberg
Re: oivindgs BMW R1200R
Vi kjørte bare forbi. Var så morsomt å kjøre. :) Sto et par sykler og noen biler der, så jeg fikk inntrykk av at det var åpent.The-Stig skrev:Gratulerer! Stoppet dere på Eidsfoss, eller er det stengt der også? Meget MC-vennlig sted, når det ikke er corona-restriksjoner.
- Geiroe
- Innlegg: 861
- Registrert: 29 jul 2013, 21:12
- Motorsykkelen din: Honda VF1000F2 (85)
- Bosted: Sandefjord
Re: oivindgs BMW R1200R
Vi kjørte bare forbi. Var så morsomt å kjøre. :)


For egen husk. Dekkskift PR3, service 103650
- MaGr
- Innlegg: 59
- Registrert: 11 feb 2020, 18:19
- Motorsykkelen din: KTM SuperDuke R 1290
- Bosted: Buskerud ;)
Re: oivindgs BMW R1200R
Kroa på Eidsfoss trur jeg er stengt, men landhandleriet ved bensinpumpene er åpent, eller var iallfall det i går 🏍
Min MC historikk:
82’ Suzuki GSX 750/1100, 84’ Honda VF 750F, 86’ Kawasaki GPZ 1000RX, 96’ Kawasaki ZX-7R Ninja,
98’ Suzuki TL 1000R, 98’ Honda CBR 900RR, 98’ Boom Trike, 98’ Honda CBR 900RR, 02’ Honda CBR 954RR,
04’ Aprilia RSV 1000R og nå 14’ KTM SuperDuke R 1290
82’ Suzuki GSX 750/1100, 84’ Honda VF 750F, 86’ Kawasaki GPZ 1000RX, 96’ Kawasaki ZX-7R Ninja,
98’ Suzuki TL 1000R, 98’ Honda CBR 900RR, 98’ Boom Trike, 98’ Honda CBR 900RR, 02’ Honda CBR 954RR,
04’ Aprilia RSV 1000R og nå 14’ KTM SuperDuke R 1290