Mortens Speed Triple!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av 45316 »

Ser ut til å stemme den momsreginga. 170 x 13 = 2210 NOK. 2210 x 0,25 = 552,50. 552,50 + 149 = 701,50 kr.

Variabelen her er kronekursen som brukes.



Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


Brukeravatar
oivindg
Innlegg: 885
Registrert: 20 nov 2019, 21:45
Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
Bosted: Kongsberg

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av oivindg »

Veldig fin sykkel!
Øivind

Min 2011 BMW R1200R - 2021 blir første hele sesong med lappen. Gleder meg!

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

45316 skrev: 24 apr 2020, 08:01 Ser ut til å stemme den momsreginga. 170 x 13 = 2210 NOK. 2210 x 0,25 = 552,50. 552,50 + 149 = 701,50 kr.

Variabelen her er kronekursen som brukes.
Takk for oppklaring, da vet jeg hvordan dette beregnes. Var faktisk ikke klar over at momsen var avhenging av kjøpsprisen, gikk ut fra at det hadde med størrelse og vekt på pakken, og at momsen for en "simpel" pakke bestilt av en privatperson hadde en fornuftig øvre grense. Hjelper ikke at krona er usannsynlig svak heller. :knegg
oivindg skrev: 24 apr 2020, 08:06 Veldig fin sykkel!
Takk for komplimentet! Er godt fornøyd selv. Selv om jeg ikke får brukt den så mye for øyeblikket, så har jeg lett for å åpne ytterdøra bare for å se at den fremdeles står der, trygt og godt. :twothumbs:

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

Fikk plutselig melding fra Postnord om å bekrefte leveringsmetode for dekkene, de var ankommet distriktet, og det fem dager før først anslått! Jeg bekreftet, og etter 3-4 timers venting var.. det ene dekket på døren. En telefon til sentralbordet sa at det andre lå igjen på terminalen. Heldigvis ikke langt unna, så jeg kasta meg i bilen og hentet det, og fikk atpåtil svingt innom omlegger for skifte og balansering! Spørs om jeg ihvertfall får på forhjulet i dag, bakdekket må vente til etter neste pakke med smøring til kardangen er på plass. :)

Bilde

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

Da har man fått gjort litt i dag og! Sykkelen er skrudd sammen igjen, med nye gummihetter på gasspjeldene, nysmurt kardang og "final drive", sistnevnte har også fått ny olje. Nå gjenstår bare en liten prøvetur for å se at alt fungerer greit. Problemet med fjuskende tomgang ved kaldstart gjenstår ennå, så når det det passer så må jeg forske litt på dette.

Bilde
Bilde

Ser bedre ut med fersk gummi! Gleder meg til å finne ut om jeg merker forskjell på kjøreegenskapene.

Bilde

Midtsøtta fikk også nye fjærer. Bestilte i hovedsak nye fjærer for jeg har en mistanke om at de på sidestøtta er litt slakke, og at sidestøtta da hopper litt over fartshumper o.l, og slår i potta. Det jeg oppdaget var at sidestøtta bruker kortere fjærer, og disse ikke passet. Da får en bestille de riktige en annen gang.

Bilde
Bilde

Så har jeg også ført på handlelista diverse gummi. Det synes kanskje ikke så tydelig på det første bildet, men her mangler noen gummiforinger som oppbevaringsboksen/elektronikken(som regulerer alt med gass hvis jeg husker rett..?) skal klipses på. Uten gummien har denne anretningen fritt rom til å hoppe og riste på bare noen ståltapper. Nederste bilde viser fremste festet på sidepanelene. Tilstanden er den samme på begge sider.

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av FredrikE24 »

Funker den automatiske sidestøtta? Skal gå opp så fort man kniper inn clutchen. Helt på egenhånd.

Når det gjelder kaldstarten, så må synkroniseringen være helt ute, eller at et av pilothullene er tette. Men først og fremst må du få bort alle vakumlekkasjer og sjekke at du har rett bensintrykk.

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

FredrikE24 skrev: 27 apr 2020, 20:34 Funker den automatiske sidestøtta? Skal gå opp så fort man kniper inn clutchen. Helt på egenhånd.

Når det gjelder kaldstarten, så må synkroniseringen være helt ute, eller at et av pilothullene er tette. Men først og fremst må du få bort alle vakumlekkasjer og sjekke at du har rett bensintrykk.
Var ikke klar over at jeg hadde en automatisk sidestøtte. Etter alt jeg vet dras den mekanisk inn av fjærene så lenge sykkelen er loddrett? Må ut og teste snart. ;)
Har fått mange gode tips av deg allerede angående kaldstarten, og når anledningen byr seg til å se videre på dette så kommer jeg nok til å spør og grave litt. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Har ikke lett etter vakumlekkasjer ennå, har lyst å gjøre det når motoren er varm en gang, så kan jeg prøve meg fram med litt startgass på de gummislangene som finnes på motoren. Bensinfilter ligger klart for bytte, men tanken er nærmest full, så planen var å drøye den jobben til jeg har fått tømt tanken litt mer. Hva er disse pilothullene du nevner?
Fikk i dag også måleverktøy for å sjekke ventilklaringene, samt bytte shims. Shims har jeg derimot ikke. Funderte på om det var greit å få bestilt pakningen til motordekselet venstre side før jeg åpner og sjekker klaringene.

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av FredrikE24 »

Nei, støtta skal såvidt jeg vet ikke sprette opp av seg selv, men hjelpes første stykket på veien når du klemmer inn clutchen, deretter sprette opp. Dette ble fjernet på de senere modellene.

De hullene jeg snakker om er kanaler i gasspjelda som luft slipper gjennom med stengte spjeld. Altså tomgang. Når du synkroniserer er det åpningen på disse kanalene du justerer med skruene på hvert spjeld. Altså hvor mye luft som skal passere.
Ved kaldstart så drar du på litt på håndgassen.

Jeg håper at ingen har kødda med spjeldrekka og økt tomgangen ved å åpne alle fire spjeld.

Burde nesten finne en prosedyre på det. Du skal sikkert ha et spesifikt vakum på hvert innsug på tomgang. Dette er det første som må stemme før du fintuner med synkronisering.

Gitt at bensintrykket er korrekt.

Kjenner det klør litt i fingrene etter å fikle med noe sånt.

Jeg kjøpte høsten 2018 en K100RS 16V som et prosjekt. Den startet ikke og jeg hadde igrunn et vinterprosjekt forran meg med å gå gjennom alle slike ting. Dessverre var prosjektet kortvarig. 15 minutter og den gikk som en klokke. Vann i bensinen. Kjørte den resten av sesongen og tok den ut tidlig i 2019 og kjørte 7 000km på den uten nevneverdige problemer. Nå eier en kollega den.

Så jeg har ikke fiklet med dette annet enn å ha en viss grunnleggende forståelse for hvordan systemet virker.

Mitt råd er alltid å måle litt før man begynner å rote for mye. Derfor jeg stadig gjentar dette med bensintrykk.

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

Da ble det en times tid med skruing i dag også. Som tidligere sagt så er det av og til vanskelig å vite hvor man skal begynne, når en føler at "alt" må sjekkes. Jeg har derimot forstått det slik at det blant annet er greit å sjekke ventilklaringene, så det ble gjort i dag. Nå skal det bestilles shims for å korrigere klarigene (7 av 8 var for trange, 1 var innenfor spesifisert område) og nye pakninger til dette dekselet. De fleste av shimsa som var for tjukke, var umulige å lese av tykkelsen på. Så skal ordne et skyvelær i kveld, for å finne ut akkurat hvor mye tynnere de nye shimsa må være.

Bilde
Bilde
Bilde

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av FredrikE24 »

Virker å være mange av disse som går med litt trange klaringer. Helt genialt enkelt å skru på disse motorene..
Jeg har syndet litt selv der, begge ventilene på syl 1 innsug er veldig på kanten.

Kan være lurt å sjekke slikt før man begynner å justere seg vekk andre steder.

Tenker igjen at du har en eller annen enkel feil et sted som sørger for lurvete kaldstart. Trolig vakumrelatert. Har jo ikke hørt motoren din.

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

FredrikE24 skrev: 29 apr 2020, 19:11 Virker å være mange av disse som går med litt trange klaringer. Helt genialt enkelt å skru på disse motorene..
Jeg har syndet litt selv der, begge ventilene på syl 1 innsug er veldig på kanten.

Kan være lurt å sjekke slikt før man begynner å justere seg vekk andre steder.

Tenker igjen at du har en eller annen enkel feil et sted som sørger for lurvete kaldstart. Trolig vakumrelatert. Har jo ikke hørt motoren din.
Jeg krysser egentlig fingrene for at du har rett her, Fredrik. Håper på at det er vakumrelatert. Har ikke fått testet dette skikkelig enda, da jeg gjerne vil ha motoren varm nok til at den går fint på tomgang, så teste litt med startgass på de ulike gummislangene/belgene på motoren. Men ja, jeg leste at ventiljustering var lurt å gjøre før man eventuelt justerer på gasspjeldene. Er forøvrig fremdeles i tenkeboksen angående spjeldene, om jeg skal lage meg et hjemmelaget system for å teste trykket, eller om jeg skal forhøre meg om det er mulig å låne en carbtune lokalt.

Videre så har jeg lest litt på denne bryteren som sitter i enden av spjeldrekka, som registrerer om man har gasspådrag eller ikke. Fra denne skal man visstnok høre et klikk bare man rører gassen, og det samme når man slipper den. Jeg hører bare klikket når jeg slipper gasshåndtaket. Grunnen til at jeg leste på dette, var at jeg frykter jeg har litt ettertenning. Tok en kjapp tur rundt nabolaget etter at jeg skrudde sammen sykkelen her forleden dag, og når jeg slapp gassen helt, hørte jeg ved et par anledninger skudd! Dette kan visstnok fikses om man justerer på denne "throttle position switchen", muligens. :scratch

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av FredrikE24 »

Riktig, det sitter på alle elektroniske Bosch-systemer en endebryter på gasspjeld. Denne er justerbar et par grader den ene og andre veien.

Mål om den virker før du fikler med den. Jeg minnes også at det finnes et potmeter et sted. montro om det sitter på spjeldet i luftmengdemåleren. Vet at fjæra som innsugslufta skal overvinne som sitter på spjeldet i luftmengdemåleren kan bli slapp med åra. Må finne en prosedyre på hvordan det skal justeres. Men igjen synes jeg alt annet bør sjekkes før man begynner å justere seg bort.

Ved kaldstart bruker den lufttemperaturen til å justere bensinmengden. Etter en kurve tipper jeg. Men pluggene dine var ikke spesielt sota, så mulig utelukket.

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

Var ute nå og sjekket at jeg hadde 0 Ohm mellom de to aktuelle pinnene på bryteren, når gassen er av. Så med gass av, fungerer ihvertfall bryteren som den skal. Hadde ikke mer enn to hender tilgjengelig, så jeg fikk ikke målt at kretsen ble brutt med gassen på. Får sjekke det en annen dag når fruen er hjemme. :)

Ellers har jeg nå (forhåpentligvis!) bare banekjøring, trinnvurdering 2(?) og langkjøring igjen på lappen. Kjøreskolen ser for seg at lappen er i boks i løpet av Mai. Hadde vært glimrende om sykkelen var 100% innen da, men samtidig er det mange ting som ikke lar seg teste, føler jeg, uten å faktisk kjøre sykkelen. Dessuten nærmer eksamenstiden seg fryktelig.. :knegg Det blir uansett en sommer på to hjul! :twothumbs:

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

Fikk skrudd litt i går og. Nå er ventilklaringene innenfor spesifisert område, alle pakninger mellom blokka og dette dekselet byttet, og samtlige (håper jeg!) gummislanger/overganger som kan lekke luft, ligger klar til utbytting. Det får bli litt senere når en har bedre tid. Ved oppstart etter ventiljusteringen fant jeg eksoslekkasje mellom blokka og grenrør. Dette er nok min egen feil, da jeg herjet litt med det bakre eksosfestet tidligere og sikkert har lagd en liten glipe hvor luft kan slippe inn. Dette vil forklare ettertenninga jeg opplevde tidligere også, så jeg krysser fingrene for at nye pakninger her fikser opp i det problemet. Fant også at det ene grenrøret var løst i overgangen til potta, hvor en ikke så liten småstein hadde kilt seg mellom rørene. :sk?

For å ta en liten oppsummering, helst for min egen del, av hvilke planer som da gjenstår i løpet av våren/sommeren:

- Sjekke bensintrykk
- Bytte bensinfilter uansett
- Bytte kjølevæske
- Nye pakninger eksosanlegg
- Balansere gasspjeld
- Bytte gummi mellom luftboks og motorblokk
- Fremdeles lite futt i bakbrems, må se videre på dette

Man blir ikke arbeidsledig med det første altså. :roll

Brukeravatar
Ketil
Innlegg: 637
Registrert: 07 jun 2012, 11:00
Motorsykkelen din: BMW1250GSA 2019
Bosted: Pasvik

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av Ketil »

Veldig interessant å følge prosjektet ditt med restaurering av en flott BMW👍 Du går grundige til verks og jeg synes det er kjempebra at du holder den original. Denne er altfor flott til å bli ombygd, håper du holder den slik. Lykke til videre og jeg ser frem til nye oppdateringer :thumleft

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5029
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av FredrikE24 »

Lurer på om jeg ville byttet om på rekkefølgen litt

Nye kobberpakninger på eksos?
Bensinfilter
Bensintrykk
Bytte gummi mellom spjeld og topp
Bytte gummi mellom spjeld og luftfilterboks
Er bensintrykk ok, og ikke sykkelen går noe bedre, så sjekker du litt mer med startgass på tomgang.
Så kan du se om du får synkronisert gasspjeld og om det hjelper noe særlig.

Bakbrems bruker man da ikke uansett? :prf

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

FredrikE24 skrev: 07 mai 2020, 08:15 Lurer på om jeg ville byttet om på rekkefølgen litt

Nye kobberpakninger på eksos?
Bensinfilter
Bensintrykk
Bytte gummi mellom spjeld og topp
Bytte gummi mellom spjeld og luftfilterboks
Er bensintrykk ok, og ikke sykkelen går noe bedre, så sjekker du litt mer med startgass på tomgang.
Så kan du se om du får synkronisert gasspjeld og om det hjelper noe særlig.

Bakbrems bruker man da ikke uansett? :prf
Jo takk, listen min var ikke i noen spesiell rekkefølge. ;) Nei, jeg har inntrykk av at bakbremsen egentlig bare er til pynt! Med god bremsing på motor og forholdsvis effektiv forbrems, så brukes kanskje bakbremsen i hovedsak til å pusse rust av bremseskiva? :knegg Fant forresten nettopp eksospakninger på lokalt MC verksted (samme som la om dekkene for meg), og henter disse i ettermiddag.
Ketil skrev: 07 mai 2020, 08:14 Veldig interessant å følge prosjektet ditt med restaurering av en flott BMW👍 Du går grundige til verks og jeg synes det er kjempebra at du holder den original. Denne er altfor flott til å bli ombygd, håper du holder den slik. Lykke til videre og jeg ser frem til nye oppdateringer :thumleft
Takk for fine ord! :D Alltid gøy med sånne positive tilbakemeldinger. Det skal sies at dette ikke egentlig var tenkt som en restaurering i den forstand, da den virket å være i god stand når jeg kjøpte den. Og for all del, den fungerer jo nå og. Bare ikke idéelt. Så baller det på seg. Betalte 31500,- for sykkelen, og har nå brukt omtrent 14000,- på å få den hjem, og på væsker, deler og litt verktøy. (svak krone, moms og fortolling har en del å si her). Skal prøve å holde holde litt igjen nå, ellers sover jeg plutselig i hundehuset! :lol

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av dypen »

Her har det skjedd mye på kort tid. Morsomt med eldre prosjekt, lykke til :)
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

dypen skrev: 11 mai 2020, 18:54 Her har det skjedd mye på kort tid. Morsomt med eldre prosjekt, lykke til :)
Takk for det du! Spennende tid! :) I dag ble jeg ferdig med siste obligatoriske trinn av lappen, og fikk bestilt oppkjøring til fredag neste uke. :D
Blir neppe mye skruing igjen før den tid, da jeg samme uke har to eksamener. Den påfølgende helga blir nok veeeldig fin tenker jeg. Mener å huske at kona har jobbhelg den helga, så da blir det kjøring! (med mindre jeg stryker.. ;)) :twothumbs:

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7076
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av dypen »

Du verden her går det unna, lykke til :twothumbs:
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

Bilde

Da sitter jeg og forbereder meg til oppkjøring! Tidligere var det meldt strålende sol og tilnærmet vindstille i dag, men det ser ut til at flaksen min ikke har forbedret seg nevneverdig likevel. På langkjøring og diverse andre kjøretimer var jeg og plaget men en ustyrlig nordavind. Den som er meldt i dag kommer ikke fra nord, så temperaturen skal være grei. Det kan jo bli en utfordring å holde linjene pene med liten kuling jevnt over, og vindkast som meldt her. Oppdaterer med resultatet i løpet av dagen/helga. :)

Brukeravatar
niko
Innlegg: 1149
Registrert: 03 sep 2017, 00:00
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Bosted: Oslo

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av niko »

Lykke til, og håper sensor er forståelsesfull. :-)

Brukeravatar
Esveen
Innlegg: 515
Registrert: 26 des 2016, 19:21
Motorsykkelen din: BMW K1200RS / K100RS custom

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av Esveen »

Lykke til, hold hodet kaldt 👍
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 143
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Bosted: Jæren!

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av MortenL »

Takk for lykkeønskninger, det gjorde susen! :twothumbs:

Bilde

Oppkjøringa gikk greit, og været var ikke så mye til bry som jeg hadde fryktet. Det hjalp massivt med en liten oppsummeringstime med kjørelærer i forkant av oppkjøringen, hvor jeg følte jeg klarte meg bedre enn på den faktiske oppkjøringa. Sensor sa ingenting da foten rørte bakken på krypkjøring, og heller ikke når ei kjegle fikk litt fart på seg på det ene forsøket på unnamanøver.
Nå krysses fingrene for at værmeldingene holder, så blir det å bli kjent med min egen sykkel i morgen! :)

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39782
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Mortens BMW K100RS

Legg inn av AJ »

Gratulerer med nyervervet kjørelisens for livsbejaende tohjulsdmotorsykling på offentlig vei :twothumbs: :crazy: !
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Svar