](./images/smilies/grrr.gif)
"Jeg begynner å bli litt lei av..." hva da?
- Siggen
- Motorsykkelen din: Harley Davidson Road King 2003
Re: "Jeg begynner å bli litt lei av..." hva da?
Ble plutselig lei av at Norge taper i håndball overfor Danmark ](./images/smilies/grrr.gif)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
...og jeg ble sånn helt plutselig lei av nettleieregninger som ser ut til stadig å nå nye høyder...
I hvert fall her på Hadeland. Er visstnok blant de dyreste i landet
Så! der fikk dere den, Hadeland E-verk!!

I hvert fall her på Hadeland. Er visstnok blant de dyreste i landet

Så! der fikk dere den, Hadeland E-verk!!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Kjitta8648
- Motorsykkelen din: Din MC her
Fylle spylevæske, 1 kanne pr. dag. ](./images/smilies/grrr.gif)
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Jeg er drittlei folk som tar siste tørket av toalettpapiret uten å henge opp ny rull eller i allefall si ifra slik at andre kan ordne det. 

- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Jeg er lei av hetsingen av Hafslund i NRK fordi de stengte av strømmen til en gamling etter å ikke ha fått kontakt med ham. De hadde gjort diverse forsøk, og han klarte seg lenge etter at strømmen var stengt av.
Meldeplikt for strømleverandører ble politisk behandlet for noen år siden, og det ble besluttet på politisk nivå at slik meldeplikt skulle man ikke pålegge.
Meldeplikt for strømleverandører ble politisk behandlet for noen år siden, og det ble besluttet på politisk nivå at slik meldeplikt skulle man ikke pålegge.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Å sende regningen til inkasso er selvsagt det raskeste og mest økonomiske.
Jeg begynner å bli litt lei av info-direktører som bruker bekymringsrynker og uskyldig blikk
for å unnskylde sine konserners "faan ta"holdning..............
Jeg begynner å bli litt lei av info-direktører som bruker bekymringsrynker og uskyldig blikk
for å unnskylde sine konserners "faan ta"holdning..............

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- Siggen
- Motorsykkelen din: Harley Davidson Road King 2003
Ble også plutselig lei av at Norge taper i håndball overfor Island ](./images/smilies/grrr.gif)
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Blir litt lei av at Rimi-Hagen sier at vår rettferdighetssans skyldes dårlig tenkeevne.....

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jeg har rett og slett, og sikkert altfor tidlig, begynt å bli lei av vinteren som såvidt har begynt... 

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- DrGreve
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
En skikkelig optimist gleder seg til vinteren for da kan han begynne å glede seg til sommeren
Jeg er lei av at butikkene starter julen i oktober..

Jeg er lei av at butikkene starter julen i oktober..
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

- Bikeridr
- Motorsykkelen din: Yamaha FJR1300A 2011
Jeg er lei av jensegutt og strikkekjærringer som samferdselsminister.
(Det var vel derfor jeg flytta..)
(Det var vel derfor jeg flytta..)

Bikeridr
*Honning og RigaBalsam*
*Honning og RigaBalsam*
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Jeg er allerede lei av folk med ski på buss og trikk i Oslo for denne vinter.
- Bikeridr
- Motorsykkelen din: Yamaha FJR1300A 2011
Jeg er dritpissesinnsvaktsyktvanvittig lei av MENN! i førtiårskrise og kondomdress på trøsykkel i statsbudsjettsprisklassen midt i veien der jeg skal kjøre, når det er gang/sykkelstier rett ved siden av.
Trøsykkel skulle vært FORBUDT for alle over 16. Mitt syn på dette er ovenstående årsak. Når de der fjompene klarer å knø seg til å sykle der det er tilrettelagt for dem, kan de søke lisens på å kjøpe trøsykkel igjen.
Jeg er møkklei veisalting! Dette er noe en fjompenisse sørfra fant på siden han ikke kunne kjøre bil når det ble littegranne snø på veiene.
Trøsykkel skulle vært FORBUDT for alle over 16. Mitt syn på dette er ovenstående årsak. Når de der fjompene klarer å knø seg til å sykle der det er tilrettelagt for dem, kan de søke lisens på å kjøpe trøsykkel igjen.
Jeg er møkklei veisalting! Dette er noe en fjompenisse sørfra fant på siden han ikke kunne kjøre bil når det ble littegranne snø på veiene.
Bikeridr
*Honning og RigaBalsam*
*Honning og RigaBalsam*
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
+ millionBikeridr skrev:Jeg er dritpissesinnsvaktsyktvanvittig lei av MENN! i førtiårskrise og kondomdress på trøsykkel i statsbudsjettsprisklassen midt i veien der jeg skal kjøre, når det er gang/sykkelstier rett ved siden av.

Merkelig nok er det lov å benytte veien som privat treningsbane for sykkelister/klubber..
en annen ting jeg har begynt å bli skikkelig lei av er-----HESTEMØKK-på gangveier og boligfel.
Siden disse dyrene ikke har noen samfunnsnyttige egenskaper lengre så kan de godt puttes i limgryta eller dyrehage hvis det ikke er plass til dem på gården/pølserallybanen de hører hjemme..
Sist redigert av mekkern den 29 nov 2012, 10:31, redigert 1 gang totalt.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Motorsykkelen din: KTM
Skjønner ikke helt greia med salting.
10 ganger bedre å kjøre på kompakt snø enn 15 cm is-snø-slaps-slush hvor man sklir rundt uansett hvor store pigger man har i dekket.
10 ganger bedre å kjøre på kompakt snø enn 15 cm is-snø-slaps-slush hvor man sklir rundt uansett hvor store pigger man har i dekket.

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- poulet_cavalier
- Motorsykkelen din: R1200GS
mekkern skrev:+ millionBikeridr skrev:Jeg er dritpissesinnsvaktsyktvanvittig lei av MENN! i førtiårskrise og kondomdress på trøsykkel i statsbudsjettsprisklassen midt i veien der jeg skal kjøre, når det er gang/sykkelstier rett ved siden av.
Jeg er møkklei veisalting! Dette er noe en fjompenisse sørfra fant på siden han ikke kunne kjøre bil når det ble littegranne snø på veiene.![]()
![]()
Merkelig nok er det lov å benytte veien som privat treningsbane for sykkelister/klubber..
en annen ting jeg har begynt å bli skikkelig lei av er-----HESTEMØKK-på gangveier og boligfel.
Siden disse dyrene ikke har noen samfunnsnyttige egenskaper lengre så kan de godt puttes i limgryta eller dyrehage hvis det ikke er plass til dem på gården/pølserallybanen de hører hjemme..

FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
søppelbilen

-
- Motorsykkelen din: KTM
Jeg også, hater når dem kommer å stjeler ting jeg lagrer i de grønne og sorte lagringsdunkene mineBusa Trond skrev:søppelbilen![]()

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- Löwe
- Motorsykkelen din: Triumph Explorer 1200 2012
Fortsatt lei etter endt sesong:
Er lei motorsyklister som kjører mellom bilene i køen innover til jobb om morgenen UTEN å se i speilene. Det kommer nemlig ofte noen bak som har (hadde) høyere hastighet.
Dermed lager de MC-kø mellom bilkøene (dette er ironisk, ikke sant), og uansett hvilke signaler jeg gir flytter de seg ikke....
Stivt stirrende fremover, uten å løfte blikket og redd for det meste....
ja - jeg begynner å bli litt lei av å skulle vise forståelse for folk som ikke viser forståelse for egne begrensninger.
Sving inn i køen og slipp meg forbi, for pokker!
Er lei motorsyklister som kjører mellom bilene i køen innover til jobb om morgenen UTEN å se i speilene. Det kommer nemlig ofte noen bak som har (hadde) høyere hastighet.
Dermed lager de MC-kø mellom bilkøene (dette er ironisk, ikke sant), og uansett hvilke signaler jeg gir flytter de seg ikke....
Stivt stirrende fremover, uten å løfte blikket og redd for det meste....
ja - jeg begynner å bli litt lei av å skulle vise forståelse for folk som ikke viser forståelse for egne begrensninger.
Sving inn i køen og slipp meg forbi, for pokker!
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Foruten det Bikeridr nevner med sine første 8 ord så er jeg som mange andre her lei av vinteren som enda ikke har begynt engang, lei av omorganiseringer, lei av regninger, lei av husarbeid hmmm noe mer kommer jeg ikke på i farta. Og jo, litt lei av å male køyeseng, utrooolig mange deler altså :-)å
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
AT FOLK IKKE KAN LEGGE SEG INN I HØYRE FIL NÅR DE PÅ DØD OG LIV IKKE SKAL KJØRE FORTERE EN FARTSGRENSEN!
Og dette blir det nok debatt sv men lov eller ei så er det snakk om god kjørekultur noe som vestlendiger (les: Siddiser) ikke har](./images/smilies/grrr.gif)
Og dette blir det nok debatt sv men lov eller ei så er det snakk om god kjørekultur noe som vestlendiger (les: Siddiser) ikke har
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
- Löwe
- Motorsykkelen din: Triumph Explorer 1200 2012
Tror ikke det blir noe debatt ut over at alle er enigeSvolp skrev:AT FOLK IKKE KAN LEGGE SEG INN I HØYRE FIL NÅR DE PÅ DØD OG LIV IKKE SKAL KJØRE FORTERE EN FARTSGRENSEN!
Og dette blir det nok debatt sv men lov eller ei så er det snakk om god kjørekultur noe som vestlendiger (les: Siddiser) ikke har

Opplever det (nesten) hver dag her på Østlandet også.
Må jo skyldes at de får kjøre i fred i venstre fil? Ingen foran, alle bak......
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Bare for at det ikke skal være så ensidig ... æ e litt lei av at lovlydige folk skal bli utskjelt av folk som ikke kan følge norsk lov. Hvem har bestemt at det er god kjørekultur å bryte fartsgrensene?Löwe skrev:Tror ikke det blir noe debatt ut over at alle er enigeSvolp skrev:AT FOLK IKKE KAN LEGGE SEG INN I HØYRE FIL NÅR DE PÅ DØD OG LIV IKKE SKAL KJØRE FORTERE EN FARTSGRENSEN!
Og dette blir det nok debatt sv men lov eller ei så er det snakk om god kjørekultur noe som vestlendiger (les: Siddiser) ikke har![]()
Opplever det (nesten) hver dag her på Østlandet også.
Må jo skyldes at de får kjøre i fred i venstre fil? Ingen foran, alle bak......
Hvorfor er det de lovlydige som skal tilpasse seg, og ikke motsatt?
Det samme ser man på alle veier, ikke bare flerfelts motorveier.

skikkelig lei av å våkne med intens tanverk, bare 2 uker etter at tannlegen sa nå er alt i orden her...
sorry for klaging men ingen andre her å klage til:)
sorry for klaging men ingen andre her å klage til:)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Jeg er lei av at andre insisterer på at det er de som kjører riktig. Siden ingen, såvidt jeg vet, kjører perfekt, så bør vi alle legge opp vår kjøring så vi ikke merkes av andre. Og følge reglene så godt vi kan.jhn skrev:Bare for at det ikke skal være så ensidig ... æ e litt lei av at lovlydige folk skal bli utskjelt av folk som ikke kan følge norsk lov. Hvem har bestemt at det er god kjørekultur å bryte fartsgrensene?
Hvorfor er det de lovlydige som skal tilpasse seg, og ikke motsatt?
Det samme ser man på alle veier, ikke bare flerfelts motorveier.
En av reglene er trafikkreglenes §12, nr 4 som sier at man skal slippe forbi den som kommer bakfra og vil forbi. Denne regelen spør ikke om hvor fort man kjører, den sier bare at man skal slippe forbi.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom