I amerikansk målestokk muligens...

I amerikansk målestokk muligens...
Kjøpte meg Cardo Packtalk Jeg. Da soipper jeg å ha noe på styret i det hele tattoivindg skrev: 13 sep 2021, 16:00 Passer veldig godt at jeg kjøpte meg en Garmin GPS for å slippe å ha mobilen på styret. :)
Fint hvis du ikke vil ha en skjerm, ja.Bjerknez skrev:Kjøpte meg Cardo Packtalk Jeg. Da soipper jeg å ha noe på styret i det hele tattoivindg skrev: 13 sep 2021, 16:00 Passer veldig godt at jeg kjøpte meg en Garmin GPS for å slippe å ha mobilen på styret. :)
Kan nok være noe i det du skriver der.Tomkrn skrev: 13 sep 2021, 20:33 Kan bekrefte at en S1000 BMW motor lett tar livet av OIS på Iphone.
Mistet fokusering på bilde og fikkk en knitrelyd i kameraet.
Fikk ny telefon fra Apple og flyttet telefon fra holder til tankveske.
Ingen problemer ennå med R1250 og holder så det er nok en amplitude i S1000 motoren som tar knekken på det meste, inkludert blodsirkulasjon i høyrehånda mi…
Min S1000 var en XR 2016 modell, denne hadde et kjent problem med vibrasjoner i styret, noe som hverken R eller RR hadde, selv de hadde samme motor. Senere modeller hadde flere tiltak for å begrense disse vibrasjonene, med mere eller mindre hell.Bjerknez skrev: 14 sep 2021, 06:41
Kan nok være noe i det du skriver der.
Men mister du blodomløpet med å holde i styret på S1000R, så er du nok trolig litt vel anspent. Har hatt to S1000R og kjørt til sammen 40.000km. på disse syklene og har ikke mistet noe blodomløp i hånden jeg vertfall.
Skjønner. Har aldri kjørt XR, så det kan jeg ikke svare på :)Tomkrn skrev: 14 sep 2021, 07:16Min S1000 var en XR 2016 modell, denne hadde et kjent problem med vibrasjoner i styret, noe som hverken R eller RR hadde, selv de hadde samme motor. Senere modeller hadde flere tiltak for å begrense disse vibrasjonene, med mere eller mindre hell.Bjerknez skrev: 14 sep 2021, 06:41
Kan nok være noe i det du skriver der.
Men mister du blodomløpet med å holde i styret på S1000R, så er du nok trolig litt vel anspent. Har hatt to S1000R og kjørt til sammen 40.000km. på disse syklene og har ikke mistet noe blodomløp i hånden jeg vertfall.
Ingen som helt kan forklare hvorfor XR er sånn, men jeg tenker rammedesign og egensvingninger.