rolf-arne har gjort en såpass god jobb med å framheve Sølvgarden som åsted for MCsidens forumtreff i 2023 at jeg og flere med meg lot oss overbevise.
Dermed er det banka at treffet finner sted her 18.-20. august 2023.
Grei avstand fra der de mest aktive medlemmene her inne bor. Bortsett fra de som bor et godt stykke nord for Trondheim...
Flere av oss har allerede booka overnatting. Så kanskje greit for andre interesserte å sikre seg allerede også?
Så kan de som har gode kjøreruteforslag til felleskjøringen i tillegg til Lysebotnforslaget komme med sine alternative forslag.
Det å kjøre ned til Lysebotn og opp igjen er det kanskje ikke alle som synes noe særlig om siden man ikke skal underslå at denne strekningen kan være ganske krevende for en del, erfarne som fereske og om du er ung eller godt oppe i årene.
Og hvis vi blir mange på en slik tur kan også det by på noen utfordringer.
Selv kan jeg ikke akkurat si at jeg er noen hårnålsvingfantast, men har kjørt Lysebotn, Geiranger, Trollstigen og andre hårnålstrekninger her i landet en del ganger. Samme i Østerrike, Italia og Sveits. Kan vel på en måte si at jeg har fått min tilmålte hårnålsdose...
Så for min del kan gjerne et alternativ med mindre av denslags funke like bra som en MC-tur på en flott augustdag. For jada! godt vær må man sørge for å bestille, så klart
Og med dette endrer jeg trådtittelen og fester den globalt i forumoversikten.