Regner med at de to andre jeg bestilte også havner i postkassa om kort tid. Du får beskjed med en gang de er hermekkern skrev:smører meg med håp jeg også AJ...

Regner med at de to andre jeg bestilte også havner i postkassa om kort tid. Du får beskjed med en gang de er hermekkern skrev:smører meg med håp jeg også AJ...
Hvis det låser seg sånn, så tar du en nål og stikker inn i resettingshullet på siden.ejs skrev:Fikk mitt 66.- kroners kamera igår.Bestilte det 10 juli.(bestilt ett til.)
Virket hjemme,men jeg rotet det til da jeg skulle ut og kjøre.gul led på hele tiden,kunne ikke slå det av heller.![]()
Tomt for strøm da jeg kom hjem,virker nå.![]()
Ny test i ettermiddag.
Stressa endel med å få inn riktig dato og klokkeslett.
Sto ikke noe om reset i instruksjonene,fant ut av det på nettet.Snikkeren skrev: Hvis det låser seg sånn, så tar du en nål og stikker inn i resettingshullet på siden.
Hvordan gikk det med filmingen på turen til Vindfjelltunet på tirsdag?.mekkern skrev:jeg er helt enig i billedkvaliteten er for dårlig på U-tuba..
redigerte i WMM ble bra på maskina da....men kameraet står litt på skjæiva..har jeg justert andre ting?tja..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=cPz_Ij8a0Yw[/video]slettet dritten da jeg ikke fikk noe særlig oppløsning..
skal justere litt på fokus en dag tror jeg... da det er best fokus et par meter foran..
En ting du må vite om youtube. Den "første" som kommer ut er i svært dårlig forfatning. Men etter en stund når dem har fått "tygd" litt på det du har lastet opp så blir kvaliteten bedre. Slik var det med min. Var først helt rævva, men så plutselig var det blitt bra. Tror dem behandler det på noe vis og scanner for musikk osv før det blir gjort tilgjengelig i full kvalitetmekkern skrev:jeg er helt enig i billedkvaliteten er for dårlig på U-tuba..
redigerte i WMM ble bra på maskina da....men kameraet står litt på skjæiva..har jeg justert andre ting?tja..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=cPz_Ij8a0Yw[/video]slettet dritten da jeg ikke fikk noe særlig oppløsning..
skal justere litt på fokus en dag tror jeg... da det er best fokus et par meter foran..
Jepp, fordi den fila som kameraet lager er "rå". Den som kommer ut i andre enden av WMM er komprimert med kodecmekkern skrev:etter bruk av WMM og tillegg av musikk så ble fila under halvparten uten at jeg ba om komprimering.
For å justere dato og tid på kameraet:SuperTenere skrev:Da har jeg også fått meg et slikt nøkkelknippe-kamera:) Men må si den bruksanvisningen var ikke mye å skryte av...å oversette koreansk til engelsk med Google Translate er vist ikke helt enkelt ser det ut for!:-)
Så derfor...gidder noen der ute å komme med ei lettfattelig og enkelt bruksanvisning....?