Supert at du har meldt deg på.

Det er fortsatt noen få plasser igjen!

Sees på kurset! :-)
Nei, jeg vet nok ikke det :-#Godtvoksen skrev:Vet du når vårmønstringen/treffet i Hauge i Dalane er i år?
Vårmønstringa i Hauge i Dalane er lørdag 30. april.Godtvoksen skrev:Vet du når vårmønstringen/treffet i Hauge i Dalane er i år?
Flott! Du vil garantert bli fornøyd og ha mye moro! Spesielt på Vålerbanen!Hornet 02 skrev:Da er jeg påmeldt. første gangen så er spent
Er litt usikker på om du har misforstått noe her RottenikkenRottenikken skrev:Prøv heller Senior MC sine kurs, mister hehe, mye bedre og i tillegg mulighet for å kjøre på Rudskogen!
NAF sine kurs er litt for mye tilrettelagt touring.
Crinos skrev:Har hørt veldig mange posetive tilbakemeldinger fra disse kjørekursene. Nesten mange nok til at jeg hadde meldt meg på, men bare nesten... Blir for langt borte, hadde noen derimot arrangert på ScanTraff i Kristiansand, hadde jeg vurdert å stille til start...
Gjør dem? Prøvde å finne info om det i fjor, og kjapt nå på jobb, men fant ingenting..Godtvoksen skrev:Crinos skrev:Har hørt veldig mange posetive tilbakemeldinger fra disse kjørekursene. Nesten mange nok til at jeg hadde meldt meg på, men bare nesten... Blir for langt borte, hadde noen derimot arrangert på ScanTraff i Kristiansand, hadde jeg vurdert å stille til start...
Der arrangerer Senior MC hvert år...![]()
Jeg mener det er første lørdag i mai de pleier å arrangere rustløserkurs/trening i ca tre - fire timer...
Det pleier å bli annonsert på denne nettsiden, så bare følg med:Crinos skrev: Gjør dem? Prøvde å finne info om det i fjor, og kjapt nå på jobb, men fant ingenting..
Kanskje min google-foo er sviktende?..
Crinos skrev:Litt OT... men når begynner man å omtale seg selv som senior ? :)
I forhold til Junior på 6, er jo jeg senior, men jeg selv vil fremdeles alltid være junior til MIN far igjen. :)
Da er jeg fremdeles bare som Jr å regne!Godtvoksen skrev:Crinos skrev:Litt OT... men når begynner man å omtale seg selv som senior ? :)
I forhold til Junior på 6, er jo jeg senior, men jeg selv vil fremdeles alltid være junior til MIN far igjen. :)
For å være medlem av MC-senior må du være 35 år...men du får sikkert være med i følge med godt voksne...