gjør ting på annen måte enn hva som er avtalt..

Kan være jeg er ekstra følsom grunnet depresjoner,ihvertfall litt jævlig..

Da vi tilbake i heimen og "brunchen" ble bra ja og ble godt mottatt. Alle ville at dette skulle gjøres flere ganger og det blir nok gjennomført også. Er ikke så umulig at det blir laget brunch når det blir sesong MaxTron, sånn at om du starte i rett tid hjemmefra, rekk du brunchen vår som starte halv ettMaxTron skrev:Godt tiltak med en god og orntlig frokost, sikkert trivelig og sossialt og!! Hadde æ bare bodd nærmar...cbrdama skrev:Lørdag er NAF MC Trondheim en fast plass å møte opp på.
Det nye i dag vi prøver på vår klubb, er å lage brunch. Vi har noen (Firda er an av de) i klubben som fikk lyst til å lage et godt og sunnere inntak enn den vanlige sjokoladen og brusen som blir kjøpt når medlemmene ankommer lokalet. Brunchen skal bli solgt til kostpris og vil varierer etter hva de har lyst til å servere. Om dette blir en suksess, blir det gjentatt med jevne mellomrom![]()
I dag drar vi tidlig opp til lokalene, vi (Gizmodude og meg)skal fortsette der vi slapp på torsdagen. I utgangspunktet er det hans sykkel som får oppmerksomhet, slik at andre kan bruke "bukken" fortest mulig.
Så dere har sykklene på klubbhuset ja, det forklarer litt, ble imponert over mekkebua da æ så på "demperskifte-bildan" Ikke for det, er jo noen som har sånne verksted i heimen..
Denne er jeg litt usikker på Intruder, tror jeg har gått glipp av noe herIntruder skrev:![]()
Blir irritert på at folk som lover et eller annet driter i avtalen og
gjør ting på annen måte enn hva som er avtalt..![]()
Kan være jeg er ekstra følsom grunnet depresjoner,ihvertfall litt jævlig..![]()
Takker så mye for invitasjonen, regner med at det blir treffkjøring som blir prioritert nå sessongen kommer i gang men ikke føl dere for tryggecbrdama skrev:Da vi tilbake i heimen og "brunchen" ble bra ja og ble godt mottatt. Alle ville at dette skulle gjøres flere ganger og det blir nok gjennomført også. Er ikke så umulig at det blir laget brunch når det blir sesong MaxTron, sånn at om du starte i rett tid hjemmefra, rekk du brunchen vår som starte halv ettMaxTron skrev:Godt tiltak med en god og orntlig frokost, sikkert trivelig og sossialt og!! Hadde æ bare bodd nærmar...cbrdama skrev:Lørdag er NAF MC Trondheim en fast plass å møte opp på.
Det nye i dag vi prøver på vår klubb, er å lage brunch. Vi har noen (Firda er an av de) i klubben som fikk lyst til å lage et godt og sunnere inntak enn den vanlige sjokoladen og brusen som blir kjøpt når medlemmene ankommer lokalet. Brunchen skal bli solgt til kostpris og vil varierer etter hva de har lyst til å servere. Om dette blir en suksess, blir det gjentatt med jevne mellomrom![]()
I dag drar vi tidlig opp til lokalene, vi (Gizmodude og meg)skal fortsette der vi slapp på torsdagen. I utgangspunktet er det hans sykkel som får oppmerksomhet, slik at andre kan bruke "bukken" fortest mulig.
Så dere har sykklene på klubbhuset ja, det forklarer litt, ble imponert over mekkebua da æ så på "demperskifte-bildan" Ikke for det, er jo noen som har sånne verksted i heimen..![]()
Velkommen ska du vær
![]()
Hadde vi bare hatt en sånn mekkeplass heim å, hadde det vært knall![]()
Så heldige er vi ikke men hadde vært kjekt å ha
Ja dere er såklart velkommen!! Vi har riktignok ikke noe klubbhus enda, vi er en ganske liten og ny klubb, men det er ikkeno problemcbrdama skrev:Dette er jo en flott dagstur MaxTron, kanskje klubben kan ta en "bli kjent" tur til hverandre. Har vært på treff til Kristiansund mc for et par år siden, var moro det![]()
Og, det stemmer, NAF MC Trondheim ligger vegg i vegg med Rubbish gjengen
Ja finn alltid en plass, er det finver er jo benken utenfor Shell en fast møteplass for motorsykkelfolket her omkring...cbrdama skrev:Når det blir snakk om turer her i NAF MC Trondheim, skal jeg nevne dere i den sammenhengen. Vi burde klare å få til en enten en lørdag eller en søndag der vi kan ha et møte sånn sett, klubbhus trenger man jo ikke å ha for å møtes, en kaffeskvett burde man få til i nærheten vil jeg tru. Hvis ikke, får du ordne kaffe på bål i fjæra eller noe
MaxTron skrev:Ja finn alltid en plass, er det finver er jo benken utenfor Shell en fast møteplass for motorsykkelfolket her omkring...cbrdama skrev:Når det blir snakk om turer her i NAF MC Trondheim, skal jeg nevne dere i den sammenhengen. Vi burde klare å få til en enten en lørdag eller en søndag der vi kan ha et møte sånn sett, klubbhus trenger man jo ikke å ha for å møtes, en kaffeskvett burde man få til i nærheten vil jeg tru. Hvis ikke, får du ordne kaffe på bål i fjæra eller noe
Såg kjent ut det der jamekkern skrev:MaxTron skrev:Ja finn alltid en plass, er det finver er jo benken utenfor Shell en fast møteplass for motorsykkelfolket her omkring...cbrdama skrev:Når det blir snakk om turer her i NAF MC Trondheim, skal jeg nevne dere i den sammenhengen. Vi burde klare å få til en enten en lørdag eller en søndag der vi kan ha et møte sånn sett, klubbhus trenger man jo ikke å ha for å møtes, en kaffeskvett burde man få til i nærheten vil jeg tru. Hvis ikke, får du ordne kaffe på bål i fjæra eller noe
er det her på Shell?
Hadde vært bare hyggelig med en skokk med motorsykkelista i oppkjørselncbrdama skrev:Hehe....
Plutselig er vi i bakgården din
Kan jo ikke nekte barna og få barnGizmodude skrev:Strikking ??
Jaja, det neste blir vel barnebarn ...
Er jo bare å google vist man lurer på noe her i verdenPollti skrev:Men hva i huleste er en pulsvarmer for noe da ? Nå lurer jeg på det.
Tror egentlig det er du som har laget de men ikke tør å innrømme det :-#MaxTron skrev:Er jo bare å google vist man lurer på noe her i verdenPollti skrev:Men hva i huleste er en pulsvarmer for noe da ? Nå lurer jeg på det.![]()
Kunne sikkert ha vært kjekkt å kunne å strikka, men kan nok ikke det. Ble jo tvunget til å strikke grytekluter og skjerf på håndarbeid på barneskolen. Det var IKKE det vi guttene ville lage, og det var IKKE noe tøfftcbrdama skrev:Tror egentlig det er du som har laget de men ikke tør å innrømme det :-#MaxTron skrev:Er jo bare å google vist man lurer på noe her i verdenPollti skrev:Men hva i huleste er en pulsvarmer for noe da ? Nå lurer jeg på det.![]()
Er hvertfall mye finere de på bildet enn mine;)
Har til og med denne som jeg kjøpte og fikk prutet ned til under hundrelappenArcticTiger skrev:Lag et par med skikkelig Tiger-mønster, så tenker jeg AJ kan være interesert i deHan liker alle slags Tiger-ting
![]()
cbrdama skrev:Kan jo ikke nekte barna og få barnGizmodude skrev:Strikking ??
Jaja, det neste blir vel barnebarn ...![]()
Håper de venter lenge med å få egne barn enda da...
Har ikke tid til å passe på barnebarna enda, må i så fall kun være i vinterhalvåret når "gullet" er parkert innendørs
Trønderpian veit å sette pris på et slikt mannfolkBaron von Waffel skrev:Da jeg i en tråd her på forumet forrige vinter snakket om strikketøyet mitt, trodde en del forumister at det var et navn på kona.
Her er jeg i en jakke jeg strikket til junior. http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=361474583948" onclick="window.open(this.href);return false;
For tiden strikker jeg på en tunika til min svigermor i Trondheim.