Jeg har bestilt denne.LordShaft skrev:Hvilken Ducati har du smykket deg med da? Det er utrolig mye tøffe sykler der ute. Ducati er og forblir noe av det råeste du kan kjøpe :-) Å den lyden
Multistrada 1200 S Grantourismo.
Jeg har bestilt denne.LordShaft skrev:Hvilken Ducati har du smykket deg med da? Det er utrolig mye tøffe sykler der ute. Ducati er og forblir noe av det råeste du kan kjøpe :-) Å den lyden
Ja gløttet litt på ebay, men virker ikke som det er lett å få tak i den potten hvor logoen er gravert med lasersimpson skrev:http://www.ebay.com/itm/Akrapovic-Racin ... 90&vxp=mtr
Tror ebay kan være løsningen, helt andre priser enn det du nevner.
Men uansett er det billig iforhold til Termignoni.
70 mm til min kosta 22.000 ,-
Det systemet virker genialt enkelt, enkelt genialtLordShaft skrev:Jøss, dette må være en av de beste løsningene jeg har sett for en R-sykkel! Dette er absolutt noe jeg kommer til å gå til innkjøp av, samt tankveske!
Er kjekt med tailbag, kan lagre ting som envil ha lett tilgjenglig som f.eks regnkle o.lLordShaft skrev:Målet er helt klart å få med seg denne sykkelen på lengre turer. Ducati'en hadde dessverre en del begrensninger i forhold til det å ta med bagasje. Kjøre med 50 liters ryggsekk fungerer ved små turer, men ikke mange timer!
Har planer om å oppleve alpene og diverse plasser nedover europa. Da må dette helt klart være beste lørningen som du enkelt kan fjerne om du kommer over områder du vil kjøre litt ekstra lekent på :-) Takk for video. Jeg ser at jeg må på ny shopping runde igjen snart
Hmmm...er ikke helt sikker på hvem det var som overtalte deg til å dra på denne shopping turen..om det var du selv eller kona, men uansett...den overtalelses teknikken som ble brukt, den skulle jeg gjerne visst litt mer om???LordShaft skrev:Hallaien godtfolk.
Jeg må tørre å påstå at jeg sjeldent er ute på shopping, dette er noe jeg som regel overlater til kjærringa. Men når jeg endelig klarte å bli overtalt endte jeg opp i riktig butikk og gjorde en skikkelig handel :-)
Jeg skulle ønske han kom med en liten feedback på slutten, fortalte hva han syns om sykkelen i forhold til andre sykler han har kjørt :-) Det er jo liten tvil om at det blir en bane tur eller 2 i løpet av sesongenGlobe skrev:Grattis med RÅ sykkel, på alle måter :)
Jeg fikk "overvære" prøvekjøring av S1000RR da jeg kjørte på ACR-banen i 2011. Tor Sagen hadde denne for testkjøring den samme helga.
Våren er her....snart![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=EMeD55gqCY8[/video]
Vet du hva noe slikt koster? og hvor mange liter det er totalt?ZZR-Tom skrev: Er kjekt med tailbag, kan lagre ting som envil ha lett tilgjenglig som f.eks regnkle o.l
Joe Rocket SpacePack 2.0
Men tar jeg de av har jeg fortsatt en RRRRRRR :-P hva gjør du om du tar av alt på en sportstourer?ZZR-Tom skrev:Med side vekser,tailbag og tankbag så har du ingen RRRRRR lenger, men en sportstouring
Det høres kanskje ikke helt troverdig ut, men det var faktisk fruen som overtalte meg til denne shoppingrunden. Hun var lei av å høre på sykkelpratet mitt :-PL-NA skrev: Hmmm...er ikke helt sikker på hvem det var som overtalte deg til å dra på denne shopping turen..om det var du selv eller kona, men uansett...den overtalelses teknikken som ble brukt, den skulle jeg gjerne visst litt mer om???
Men uansett...fantastisk sykkel, og Gratulerer :-) :-)
Hyperturer takkLordShaft skrev:Men tar jeg de av har jeg fortsatt en RRRRRRR :-P hva gjør du om du tar av alt på en sportstourer?ZZR-Tom skrev:Med side vekser,tailbag og tankbag så har du ingen RRRRRR lenger, men en sportstouring![]()
Sogn og fjordane, er ofte i by`n(Bergen). Skal ned 1mars på Bjørn Berge konsert på Garage.LordShaft skrev:Hahaha greit :-) Ja det viktigste er å kunne kose seg både på lange og korte turer. Det er også viktig å kunne ta med seg det mest nødvendige uten at det skal gå ut over komforten :-)
Hvor på vestlandet holder du til?
Kjenner ikke til taktikken i dette konkrete tilfellet, men en måte å gjøre det på er følgende:L-NA skrev: ......
Hmmm...er ikke helt sikker på hvem det var som overtalte deg til å dra på denne shopping turen..om det var du selv eller kona, men uansett...den overtalelses teknikken som ble brukt, den skulle jeg gjerne visst litt mer om???
.....