Velykket shoppingrunde
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Velykket shoppingrunde
Hallaien godtfolk.
Jeg må tørre å påstå at jeg sjeldent er ute på shopping, dette er noe jeg som regel overlater til kjærringa. Men når jeg endelig klarte å bli overtalt endte jeg opp i riktig butikk og gjorde en skikkelig handel :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=aKXkL1Ae51A[/video]
Jeg har alltid vært en Ducati mann, og det skal sies at første gang jeg så BMW sin S 1000 RR var jeg ikke helt fornøyd med lyktene. Men jo mere jeg har sett denne sykkelen jo mer har jeg forelsket meg.
Jeg kom kjørende forbi Ride i Bergen, å så den hvite/rød fargekombinasjonen i utstillingsvinduet og da var det gjort. Den sykkelen må jeg bare nødt inn å kikke på :-)
Etter å ha gått et par runder med meg selv og lagt alt som heter fornuft på hyllen, for ikke å snakke om et veldig godt tilbud. Var saken klar. Jeg er den lykkelige eier av en stk ny S1000RR
Bare synd det er så lenge til sesong :-)
Jeg må tørre å påstå at jeg sjeldent er ute på shopping, dette er noe jeg som regel overlater til kjærringa. Men når jeg endelig klarte å bli overtalt endte jeg opp i riktig butikk og gjorde en skikkelig handel :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=aKXkL1Ae51A[/video]
Jeg har alltid vært en Ducati mann, og det skal sies at første gang jeg så BMW sin S 1000 RR var jeg ikke helt fornøyd med lyktene. Men jo mere jeg har sett denne sykkelen jo mer har jeg forelsket meg.
Jeg kom kjørende forbi Ride i Bergen, å så den hvite/rød fargekombinasjonen i utstillingsvinduet og da var det gjort. Den sykkelen må jeg bare nødt inn å kikke på :-)
Etter å ha gått et par runder med meg selv og lagt alt som heter fornuft på hyllen, for ikke å snakke om et veldig godt tilbud. Var saken klar. Jeg er den lykkelige eier av en stk ny S1000RR
Bare synd det er så lenge til sesong :-)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Velykket shoppingrunde
Du verden!
Ikke dårlig
Gratulerer med å ha lagt all fornuft på hyllen og kjøpt en BMW racer
Neida, bare tuller, jeg
Masse grattis med ny flott sykkel, Shaften.
Blir storstas med ny sesong nå, ja!
Ikke dårlig
Gratulerer med å ha lagt all fornuft på hyllen og kjøpt en BMW racer
Neida, bare tuller, jeg
Masse grattis med ny flott sykkel, Shaften.
Blir storstas med ny sesong nå, ja!
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
.
Sist redigert av TheBandit den 03 mar 2015, 17:30, redigert 1 gang totalt.
-
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Du verden, gratulerer :-)
Gratulerer med ny superbike Var innom der på fredag og kikket på den blandt annet...
Tøft, gratulere!
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
- Kontakt:
Takk takk
Jeg har lenge gått å sagt jeg skulle kjøpe meg ny sykkel. Nå er det endelig gjort :-) Det er med litt skrekk blandet fryd, 193 hester i et beist av en sykkel. Nå har jeg helt klart størst interesse av plastrakett'ene og det er vel få sykler som kan måle seg både motor og designmessig med denne sykkelen :-)
Jeg har lenge gått å sagt jeg skulle kjøpe meg ny sykkel. Nå er det endelig gjort :-) Det er med litt skrekk blandet fryd, 193 hester i et beist av en sykkel. Nå har jeg helt klart størst interesse av plastrakett'ene og det er vel få sykler som kan måle seg både motor og designmessig med denne sykkelen :-)
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Ducatien din er grom den men skyvet i BMW`n er ikke akkurat slappere kan en si...men litt "breiere" er den jo. :-)å
gratulerer med ny sykkel!
PS:
Rakett ER helt klart morro...det også..
PS:
Rakett ER helt klart morro...det også..
Sist redigert av mekkern den 20 jan 2013, 11:40, redigert 1 gang totalt.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Kontakt:
Jeg har vært, og er veldig fornøyd med Ducatien min. Har vært en utrolig artig sykkel som det blir hardt å skille lag med. Men den må nok ut for salg for å dekke inn litt egenkapital (selv om jeg har sagt tusen ganger at jeg aldri skal selge den)mekkern skrev:Ducatien din er grom den men skyvet i BMW`n er ikke akkurat slappere kan en si...men litt "breiere" er den jo. :-)å
Håper jeg får solgt den til en ducati entusiast som vil ta vare på den noen år til :-)
Gratulerer med ny sykkel.
Du skal merke forskjell fra 748.
Gikk selv fra 748 til 1098 og det er som dag og natt når det gjelder fart og krefter.
Men du vet det er noe som heter Panigale også?
Du skal merke forskjell fra 748.
Gikk selv fra 748 til 1098 og det er som dag og natt når det gjelder fart og krefter.
Men du vet det er noe som heter Panigale også?
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
KONGE KONGE KONGE....
Gratulerer så mye, snart vår nå
Gratulerer så mye, snart vår nå
-
- Kontakt:
Jeg kikket veldig lenge på panigalen, jeg likte ikke formen på den så veldig i forhold til 1198. Men hvis du sammenligner pris, så ble dette alt for stort sprang iforhold til hva du får igjen.
Jeg har alltid hatt lyst på nytt. En sykkel som bare jeg har kjørt. Som jeg selv kan gjøre til min og ikke har andres historikk på (jada det koster)
Jeg er også 2 meter høy, jeg ble rett og slett for stor til Panigalen. Men for all del. Ducati er Ducati
Jeg har alltid hatt lyst på nytt. En sykkel som bare jeg har kjørt. Som jeg selv kan gjøre til min og ikke har andres historikk på (jada det koster)
Jeg er også 2 meter høy, jeg ble rett og slett for stor til Panigalen. Men for all del. Ducati er Ducati
2 Meter ja, da blir gjerne Panigale som en pocketbike.
Likte ikke eksosen på Panigale men må si at ettersom jeg blir vant til den liker jeg den mer og mer.
Blir utvilsomt det på meg når jeg skal bytte neste gang, men ikke i år.
Men forresten, lyder dette sitatet kjent for deg, fra ett annet forum?
"De er kommet såpass lavt i pris ja. Da ser jeg ingen grunn til å selge min når jeg går til innkjøp av ny Da skal den heller få være stumtjener i inngangspartiet i leiligheten"
Likte ikke eksosen på Panigale men må si at ettersom jeg blir vant til den liker jeg den mer og mer.
Blir utvilsomt det på meg når jeg skal bytte neste gang, men ikke i år.
Men forresten, lyder dette sitatet kjent for deg, fra ett annet forum?
"De er kommet såpass lavt i pris ja. Da ser jeg ingen grunn til å selge min når jeg går til innkjøp av ny Da skal den heller få være stumtjener i inngangspartiet i leiligheten"
Sist redigert av simpson den 20 jan 2013, 12:09, redigert 1 gang totalt.
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Grattis!
PMS'en river vel ekstra godt nå, ja. Nå er det jo sol ute, tørre veier...
PMS'en river vel ekstra godt nå, ja. Nå er det jo sol ute, tørre veier...
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi