Demodager - oversikt over prøvekjøring av nye motorsykler!

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Bosted: Åsgårdstrand

Re: Demodager

Legg inn av SuperMorten »

AJ skrev:
Plumber skrev:
Da jeg kjørte tur med noen touring-sykler i helgen, var vel jeg den eneste som ikke måtte " opp og stå " ( ca 27 mil )
Kan ikke la være å kommentere denne...
Etter at jeg begynte å kjøre Stelvio har jeg til dags dato aldri hatt behov eller ønske om å stå oppreist og kjøre. Sitter altfor godt i Stelvio-salen til det... ;-) :P :p
Står lite på RT'n også.. La merke til at det ble en del "ståing" på Prehøstturen, men det kan hende at vindskjermen på disse tresylindra engelskmennene var fulle av fluer.. :knegg :-)å
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Bosted: Buskerud

Re: Demodager

Legg inn av hakhap »

Trenger aldri å stå på min Shadow :prf :lol
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Bosted: Røyken

Re: Demodager

Legg inn av Carpa »

Når jeg reiser meg opp er det ikke nødvendigvis for rumpa sin del, men like gjerne for å strekke litt på bena.
Jeg har vel neppe kjørt mer enn 10-12 mil før jeg har tatt meg en pause og jeg tror neppe jeg hadde klart 27 mil uten en tissepause eller tre :knegg
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Bosted: Åsgårdstrand

Re: Demodager

Legg inn av SuperMorten »

Jeg reiser meg opp med det samme jeg har startet, for å få buksa ut av rumpa og få rettet på saker og ting som kan ha kommet i klem når jeg satte meg og kanskje snudde/rygget/trillet sykkelen frem..

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

Var der i dag! Testa CBR600RR, ZX-10R, Z1000SX, Z1000 og GSR750..Kan hende det var en til, men da har jeg i så fall glemt det :P :p
Mektig imponert over ZX-10R, og har veldig lyst på en sånn. Z1000SX'en var også en ekstremt god sykkel, og det er langt fra umulig at jeg ender på en sånn en når jeg får kjørt fra meg R-sykkel fasen. Satser på en tur tilbake på lørdag, da vil jeg prøve GSX-R1000, ZX-6R, Aprilia Tuono og kanskje Dorsoduro.

Streetfighterne var ikke helt min greie, men det var jævlig deilig med Z1000 å kjenne hvordan forhjulet letta bare ved å gi litt ekstra gass. Håper på bedre vær på lørdag sånn at jeg kan ha på meg den andre jakka, da den vanntette jakka mi er alt for stor, og kjentes ut som vinden tok tak i alt det overflødige og prøvde å løfte meg opp på de streetfighterne. Forresten sinnsykt deilig lyd i GSR'en med Bodis-anlegget. Verdt å prøve bare for lyden sin skyld.

CBR600RR føltes alt for liten for meg, fysisk sett. Jeg måtte jo kikke ned for å se sykkelen, omtrent, og jeg liker å føle at jeg har noe foran meg.

Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1446
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Re: Demodager

Legg inn av Relax »

hakhap skrev:Trenger aldri å stå på min Shadow :prf :lol
+1 :thumleft

Og cruisere skal ikke være bra på langturer, påstår noen??

Jeg forstår ikke de som vil kjøre langturer og kjøper sykler som man bare kan sitte 15-20 mil på om gangen ... men , dem om det ...
"Do the right thing"

Brukeravatar
MH434
Innlegg: 442
Registrert: 21 nov 2012, 16:51
Motorsykkelen din: 2013 ZX10R
Bosted: Kongsberg

Re: Demodager

Legg inn av MH434 »

mortenolb skrev:Var der i dag! Testa CBR600RR, ZX-10R, Z1000SX, Z1000 og GSR750..Kan hende det var en til, men da har jeg i så fall glemt det :P :p
Mektig imponert over ZX-10R, og har veldig lyst på en sånn. Z1000SX'en var også en ekstremt god sykkel, og det er langt fra umulig at jeg ender på en sånn en når jeg får kjørt fra meg R-sykkel fasen. Satser på en tur tilbake på lørdag, da vil jeg prøve GSX-R1000, ZX-6R, Aprilia Tuono og kanskje Dorsoduro.

Streetfighterne var ikke helt min greie, men det var jævlig deilig med Z1000 å kjenne hvordan forhjulet letta bare ved å gi litt ekstra gass. Håper på bedre vær på lørdag sånn at jeg kan ha på meg den andre jakka, da den vanntette jakka mi er alt for stor, og kjentes ut som vinden tok tak i alt det overflødige og prøvde å løfte meg opp på de streetfighterne. Forresten sinnsykt deilig lyd i GSR'en med Bodis-anlegget. Verdt å prøve bare for lyden sin skyld.

CBR600RR føltes alt for liten for meg, fysisk sett. Jeg måtte jo kikke ned for å se sykkelen, omtrent, og jeg liker å føle at jeg har noe foran meg.
Hvilke inntrykk fikk du av zx10r'n?

Anbefaler deg å prøve Tuono'n! Sinnsyk artig sykkel :knegg
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

ZX10-R'en var sinnsyk, men jeg har litt dårlig grunnlag for å bedømme, siden det er første og eneste 1000 kubikk R-sykkelen jeg har prøvd. Prøvde CBR600RR'en rett før, og den var dødskjip i forhold. Forøvrig de to eneste R-syklene jeg har prøvd i mitt liv, så jeg har lite erfaring å sammenligne med.

Brukeravatar
MH434
Innlegg: 442
Registrert: 21 nov 2012, 16:51
Motorsykkelen din: 2013 ZX10R
Bosted: Kongsberg

Re: Demodager

Legg inn av MH434 »

mortenolb skrev:ZX10-R'en var sinnsyk, men jeg har litt dårlig grunnlag for å bedømme, siden det er første og eneste 1000 kubikk R-sykkelen jeg har prøvd. Prøvde CBR600RR'en rett før, og den var dødskjip i forhold. Forøvrig de to eneste R-syklene jeg har prøvd i mitt liv, så jeg har lite erfaring å sammenligne med.
10R'n er en hvass sykkel! Har en selv, men det vet du vel sikkert..
Sykkelen trenger et par ting for å få ut potensialet i den, som du sikkert merket er den vanvittig høyt dreva, den har også en stor tung katalysator som iallerhøyeste grad bør fjernes!
Sykkelen min økte 8hk og ble lettet mange kg pga den oljetønna :prf
Fulltanket veide min sykkel ca 202kg fulltanket i orginal stand, nå veier den 189kg fulltanket! :prop:

Men prøv de andre liter sykklene også, den som er best for meg er ikke nødvendigvis best for deg ;-)
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

MH434 skrev:
mortenolb skrev:ZX10-R'en var sinnsyk, men jeg har litt dårlig grunnlag for å bedømme, siden det er første og eneste 1000 kubikk R-sykkelen jeg har prøvd. Prøvde CBR600RR'en rett før, og den var dødskjip i forhold. Forøvrig de to eneste R-syklene jeg har prøvd i mitt liv, så jeg har lite erfaring å sammenligne med.
10R'n er en hvass sykkel! Har en selv, men det vet du vel sikkert..
Sykkelen trenger et par ting for å få ut potensialet i den, som du sikkert merket er den vanvittig høyt dreva, den har også en stor tung katalysator som iallerhøyeste grad bør fjernes!
Sykkelen min økte 8hk og ble lettet mange kg pga den oljetønna :prf
Fulltanket veide min sykkel ca 202kg fulltanket i orginal stand, nå veier den 189kg fulltanket! :prop:

Men prøv de andre liter sykklene også, den som er best for meg er ikke nødvendigvis best for deg ;-)
Jeg har ikke nok erfaring til å merke om ting er høyt dreva, eller noe sånt. Den var ikke helt orginal heller tror jeg. Husker ikke hva slags potte det satt på, var mer opptatt av at den var sjuk. Jeg har jo bare kjørt min sykkel(som er min første) og bmw F650GS(kjøreskolen) før.

Brukeravatar
MH434
Innlegg: 442
Registrert: 21 nov 2012, 16:51
Motorsykkelen din: 2013 ZX10R
Bosted: Kongsberg

Re: Demodager

Legg inn av MH434 »

mortenolb skrev:
MH434 skrev:
mortenolb skrev:ZX10-R'en var sinnsyk, men jeg har litt dårlig grunnlag for å bedømme, siden det er første og eneste 1000 kubikk R-sykkelen jeg har prøvd. Prøvde CBR600RR'en rett før, og den var dødskjip i forhold. Forøvrig de to eneste R-syklene jeg har prøvd i mitt liv, så jeg har lite erfaring å sammenligne med.
10R'n er en hvass sykkel! Har en selv, men det vet du vel sikkert..
Sykkelen trenger et par ting for å få ut potensialet i den, som du sikkert merket er den vanvittig høyt dreva, den har også en stor tung katalysator som iallerhøyeste grad bør fjernes!
Sykkelen min økte 8hk og ble lettet mange kg pga den oljetønna :prf
Fulltanket veide min sykkel ca 202kg fulltanket i orginal stand, nå veier den 189kg fulltanket! :prop:

Men prøv de andre liter sykklene også, den som er best for meg er ikke nødvendigvis best for deg ;-)
Jeg har ikke nok erfaring til å merke om ting er høyt dreva, eller noe sånt. Den var ikke helt orginal heller tror jeg. Husker ikke hva slags potte det satt på, var mer opptatt av at den var sjuk. Jeg har jo bare kjørt min sykkel(som er min første) og bmw F650GS(kjøreskolen) før.
Ok, men prøv litt forskjellig hvis du har planer om å handle! :prf
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

MH434 skrev:
mortenolb skrev:
MH434 skrev:
mortenolb skrev:ZX10-R'en var sinnsyk, men jeg har litt dårlig grunnlag for å bedømme, siden det er første og eneste 1000 kubikk R-sykkelen jeg har prøvd. Prøvde CBR600RR'en rett før, og den var dødskjip i forhold. Forøvrig de to eneste R-syklene jeg har prøvd i mitt liv, så jeg har lite erfaring å sammenligne med.
10R'n er en hvass sykkel! Har en selv, men det vet du vel sikkert..
Sykkelen trenger et par ting for å få ut potensialet i den, som du sikkert merket er den vanvittig høyt dreva, den har også en stor tung katalysator som iallerhøyeste grad bør fjernes!
Sykkelen min økte 8hk og ble lettet mange kg pga den oljetønna :prf
Fulltanket veide min sykkel ca 202kg fulltanket i orginal stand, nå veier den 189kg fulltanket! :prop:

Men prøv de andre liter sykklene også, den som er best for meg er ikke nødvendigvis best for deg ;-)
Jeg har ikke nok erfaring til å merke om ting er høyt dreva, eller noe sånt. Den var ikke helt orginal heller tror jeg. Husker ikke hva slags potte det satt på, var mer opptatt av at den var sjuk. Jeg har jo bare kjørt min sykkel(som er min første) og bmw F650GS(kjøreskolen) før.
Ok, men prøv litt forskjellig hvis du har planer om å handle! :prf
Det skal jeg! Tror ikke jeg får sjans til å handle før i 2015, egentlig, men jeg skal prøve alt som virker interessant. Gixxer som står øverst på lista over ting jeg vil prøve nå, og muligens CBR1000RR for å kjenne om den føles bedre enn 600'n. Har også lyst til å få prøvd en Daytona 675R. Jeg lurer litt på om jeg skal gå for noe 600 eller 750 isteden for å hoppe rett på 1000. Sånn for min egen sikkerhets skyld.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Bosted: Bergen
Kontakt:

Re: Demodager

Legg inn av LordShaft »

Det er ikke noe mer eller mindre sikkert å gå for 600 eller 1000. Fordelene med å gå for 1000 med en gang er langt fler enn å gå for 600. Bare motorkaresterik og giring pga turtall osv er grunn nok til å styre unna 600 :thumleft

Sendt fra Note2

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

LordShaft skrev:Det er ikke noe mer eller mindre sikkert å gå for 600 eller 1000. Fordelene med å gå for 1000 med en gang er langt fler enn å gå for 600. Bare motorkaresterik og giring pga turtall osv er grunn nok til å styre unna 600 :thumleft

Sendt fra Note2
Kanskje godt poeng, jeg testa jo CBR600RR'en, og jeg følte egentlig aldri at jeg fant et komfortabelt gir på den. Jeg driver bare og tror at jeg kommer til å prøve på en wheelie og lande på ryggen med en 1000 kontra 600, men om det blir ZX-10R'en så har den jo elektronikk som forhindrer nettopp det.

Brukeravatar
MH434
Innlegg: 442
Registrert: 21 nov 2012, 16:51
Motorsykkelen din: 2013 ZX10R
Bosted: Kongsberg

Re: Demodager

Legg inn av MH434 »

Enig med Lordshaft!
På gate bringer 600ccm'ne ingen fordeler kontra 1000ccm, bortsett ifra at den er rimeligere.
Skulle du hatt en banesykkel, da er en 600 godt valg!
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

Hva med 750, da? Var jo ganske interessert i en GSX-R 750, men vil få testa det og. Er jo ikke sikkert jeg liker gixxeren engang, så får vel testes!

Blindern
Innlegg: 25
Registrert: 01 sep 2013, 13:51
Motorsykkelen din: Honda

Re: Demodager

Legg inn av Blindern »

Jeg drar inn i morgen med en kompis. Jeg har bane A2 førerkort og får kanskje bare prøvd Kawasaki 300 eller plombert Honda 500. Men vi tar det som en tur :)

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

Blindern skrev:Jeg drar inn i morgen med en kompis. Jeg har bane A2 førerkort og får kanskje bare prøvd Kawasaki 300 eller plombert Honda 500. Men vi tar det som en tur :)
Jeg er faktisk litt usikker på om de i det hele tatt hadde en sykkel der som kunne kjøres på A2, ringe å høre først?

Blindern
Innlegg: 25
Registrert: 01 sep 2013, 13:51
Motorsykkelen din: Honda

Re: Demodager

Legg inn av Blindern »

Vet de har Kawasaki 250 eller 300. Vært der to ganger før. Var der sist helg. Men jeg drar dit for å ta en tur. Kompisen min som kjører tung skal få prøvd seg litt, hehe :)

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

Blindern skrev:Vet de har Kawasaki 250 eller 300. Vært der to ganger før. Var der sist helg. Men jeg drar dit for å ta en tur. Kompisen min som kjører tung skal få prøvd seg litt, hehe :)
Tenkte på de syklene de har for demo nå. Jaja! Jeg håper jeg får noen til å bli med meg bort i morgen også. Var der alene i går, men vil ha noen å kjøre med så jeg får pressa meg selv litt ekstra til å virkelig prøve de.

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2747
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Demodager

Legg inn av Busa Trond »

AJ skrev:
Plumber skrev:
Da jeg kjørte tur med noen touring-sykler i helgen, var vel jeg den eneste som ikke måtte " opp og stå " ( ca 27 mil )
Kan ikke la være å kommentere denne...
Etter at jeg begynte å kjøre Stelvio har jeg til dags dato aldri hatt behov eller ønske om å stå oppreist og kjøre. Sitter altfor godt i Stelvio-salen til det... ;-) :P :p
:rofl:
:rop Hva skal vi si om dette da ojda :lol
Tull prat, det er ganske moro å stå på sykkelen når det svinger. Har gjerne noe bedre oversikt også. Ser jo den at alle sykler ikke passer til å stå på, Tigeren er grei nok men når jeg prøvde GS på PreHøstTuren så var jammen den hakket bedre å stå og kjøre på :D Multistradan til JRO er også en sykkel som er flott til å stå på :prf
Knipe med beina og føle at sykkelen går i et med deg er flott, frem ved akselerasjon og bakpå ved brems så trenger en nesten ikke holde i styret heller.
Bare prøv det den som har sykkel til det :mk og har du cruisecontrol kan du klappe i hendene over hvor moro det er :erte :-)å

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Bosted: Oslo

Re: Demodager

Legg inn av ojda »

Busa Trond skrev:
AJ skrev:
Plumber skrev:
Da jeg kjørte tur med noen touring-sykler i helgen, var vel jeg den eneste som ikke måtte " opp og stå " ( ca 27 mil )
Kan ikke la være å kommentere denne...
Etter at jeg begynte å kjøre Stelvio har jeg til dags dato aldri hatt behov eller ønske om å stå oppreist og kjøre. Sitter altfor godt i Stelvio-salen til det... ;-) :P :p
:rofl:
:rop Hva skal vi si om dette da ojda :lol
Tull prat, det er ganske moro å stå på sykkelen når det svinger. Har gjerne noe bedre oversikt også. Ser jo den at alle sykler ikke passer til å stå på, Tigeren er grei nok men når jeg prøvde GS på PreHøstTuren så var jammen den hakket bedre å stå og kjøre på :D Multistradan til JRO er også en sykkel som er flott til å stå på :prf
Knipe med beina og føle at sykkelen går i et med deg er flott, frem ved akselerasjon og bakpå ved brems så trenger en nesten ikke holde i styret heller.
Bare prøv det den som har sykkel til det :mk og har du cruisecontrol kan du klappe i hendene over hvor moro det er :erte :-)å

Nå må jeg jo innrømme at det har rykket i skrivefingeren opptil flere ganger
etter at jeg så denne posten første gang :-k
Men ettersom jeg ikke liker å snakke nedsettende om andres sykkelvalg,
har jeg latt autosensuren få råde :mk Det finnes nok helt klart sykkler
med bedre sete en Stortigern, men det er da for all del ikke pga det
jeg liker å forandre sittestilling fra tid til annen. Hvordan forsvarer man seg mot mobbing
med glimt i øyet?
Med handa på hjertet :-k Det finnes ikke en sykkel på dette forumet,
jeg kunne tenke meg å bytte med =; Jo forresten, det måtte være din da Trond.
Den er jo så lite kjørt :lol Hadde kroppen vært annerledes skrudd sammen,
kunne nok sykkelen til en som trodde Tiger var noe på 800cc ha vært aktuell og :yeyeye
Men som ting er nå, MamaTiger for alle penga :prop:
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Plumber
Innlegg: 411
Registrert: 07 jul 2012, 14:58
Motorsykkelen din: Ingen...
Bosted: Bjørkelangen

Re: Demodager

Legg inn av Plumber »

Nå må jeg jo innrømme at det har rykket i skrivefingeren opptil flere ganger
etter at jeg så denne posten første gang :-k
Men ettersom jeg ikke liker å snakke nedsettende om andres sykkelvalg,
har jeg latt autosensuren få råde :mk Det finnes nok helt klart sykkler
med bedre sete en Stortigern, men det er da for all del ikke pga det
jeg liker å forandre sittestilling fra tid til annen. Hvordan forsvarer man seg mot mobbing
med glimt i øyet?
Med handa på hjertet :-k Det finnes ikke en sykkel på dette forumet,
jeg kunne tenke meg å bytte med =; Jo forresten, det måtte være din da Trond.
Den er jo så lite kjørt :lol Hadde kroppen vært annerledes skrudd sammen,
kunne nok sykkelen til en som trodde Tiger var noe på 800cc ha vært aktuell og :yeyeye
Men som ting er nå, MamaTiger for alle penga :prop:[/quote]

Har ikke vært min intensjon å snakke nedsettende om andres sykkelvalg, så det er sagt. ( Tror ikke dere tar det så veldig nær av det heller )

Fortalte bare at fler av dere var " oppe og stod " flere ganger under kjøring. Det gjalt også Yamaha'n. Man må også tenke på at ingen kropper er likt " skrudd " sammen heller. Selv om en ikke har behov for å reise seg, trenger ikke nødvendigvis en annen måtte det på en lik sykkel. Da det gjelder Busa Trond, synes jeg det må nevnes at han hadde tatt turen helt i fra Tyristrand !

Jeg derimot har heller behov for å " riste litt ut " med høyre armen. Dette pga. slitasje i skulder fra arbeid / skade.

Konklusjonen er at noen må " risten " og andre må " strekken " :lol
Er misunnelig over at dere har cruise-control, men dette klarer dere ikke lese...
Suzuki GS 650 G Katana, Suzuki GS 1100 F Katana, Kawasaki 250 R, Kawasaki ER 6 F 2013

30/9-2014 ER-6F Solgt
2014: 10719 KM ( Start ) Oppdatert: 30/9-2014 : 22476
2013: 10719 KM på Kawasaki ER6F ( Ny 4/7-13 )
2013: 1914 KM på Kawasaki 250 R ( TIL 30/5-13., Solgt )
2012: 5 000 KM på Kawasaki 250 R (Fra 7/7-12., NY )

Medlem av: NMCU

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Bosted: Oslo

Re: Demodager

Legg inn av ojda »

Jeg er nok blid igjen til neste gang vi treffes :-k :prf :lol :thumleft
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Demodager

Legg inn av mortenolb »

Trodde ikke cruise control fantes på mc? :o

Og jo, kan lese det :D

Svar