DrGreve skrev:På Vestlandet kan man i det minste håpe på oppholdsvær, men litt regn er ingen krise så lenge temperatur er akseptabel.LordShaft skrev:får håpe dere får mye finevær på turen, her snakker vi kjempe ruteDrGreve skrev:Jada, turen er planlagt ned til minste detalj og reiseplan er sendt til alle som skal være med. Når jeg vet hvor mange som blir med, så blir hyttene bestillt. Har uansett med lavvo som back-up.LordShaft skrev:Du har mange fine områder å se fram til i sommer da skjønner jeg :-) Har dere plottet løypen dere skal kjøre eller?
Skal kjøre kysten nedover til Kristiansund/Atlanterhavsveien (via Fosen). Så blir det den klassiske ruten via Trollstigen-Geiranger og Stryn. Vi snur i Flåm og tar heimveien via Tindeveien-Lom og Røros og kystriksveien fra Gartland/Harran til Nesna og hjem. Minst mulig E-6 :)
Starter fredag formiddag den 18 juli og er på Nesna lørdag uken etter.
Dette lærte jeg den harde måten... Ikke vanntette hansker, og dårligere "vanntett" jakke og bukse, konstant regn hele dagen og over fjellene... Ble litt småkaldt over fjellene