Kan fort vere endel tusen å spare der, selv på en brukt sykkel.
Det ser vel ikke mest lyst ut akurat nå, men det kan fort snu seg.

Tror det er ganske vanlig at det er Honda/Yamaha/Suzuki etc. som er de mest foretrukne merkene da det kanskje er slike man har sett mest rundt i gaten.Stian skrev:Det gjør vondt hver gang jeg går forbi kjøreutstyret, så det er nå flyttet ned i garasjen.
Skal se om jeg får tatt meg en runde og prøvesitte endel sykkler.
Er meget enig i å heller styre mot en sykkel som jeg sitter mer oppreist på, det blir nok ikke noe handel før til våren, for jeg ønsker ikke å ha lån på mc.
Den Triumph Street Triple R skal jeg sjekke opp mer, har faktisk ikke sett etter disse engang, tenker helt autmatisk at japps er litt mer kvalitet enn merker fra Italia, England osv osv.
Men igjen, mange takk for all hjelp
Stian skrev:Da blir mest sansynlig sykkel bestillt i morgen. Ser ut som det blir en flunk ny 2014 KTM 690 SMC R.
Dette kan bli spennende.
Ja d e meget bra :)norse900 skrev:Gratla me nye sykkel!!![]()
Forresten så e det jysla kjekt å se at der e nye fra denne kanten av landet så e inne på dette forumet!![]()
Finnes det MC-dekk som ikke er laget av gummi?norse900 skrev:Det får en håpe
Kjører fremdeles daglig såfremt det ikke er (-eller er fare for) glatte veier. Er livredd for å bli "rusten":
Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.
Dere er enda heldigere enn visse vestfoldinger da som bare kan kjøre en gang iblandtnorse900 skrev:Det får en håpe
Kjører fremdeles daglig såfremt det ikke er (-eller er fare for) glatte veier. Er livredd for å bli "rusten":
Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.
Måtte jo spesifisere... Kunne jo hende jeg mente Skipsdekk, Smartass!!Bjerknez skrev:Finnes det MC-dekk som ikke er laget av gummi?norse900 skrev:...Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.
Tenkte meg det janorse900 skrev:Måtte jo spesifisere... Kunne jo hende jeg mente Skipsdekk, Smartass!!Bjerknez skrev:Finnes det MC-dekk som ikke er laget av gummi?norse900 skrev:...Du får gi lyd når du er klar for å slite gummidekk igjen.![]()
Ellers håper jeg inderlig på en snarlig vår i Vestfold! Her nærmer vinteren seg, dvs. at det kan forekomme dager med hagl, isete veier og i verste fall snø. Forhåpentligvis varer det bare et par timer. :[-o<
For å si det sån... hvis PMS blir mer fremtredende nå, så drar jeg frem hårføneren og kjører meg en turnorse900 skrev:Det er nok fordi motorførere ikke er like begeistra for å betale avgifter som det "nedover-ski"-folket er... Nå må det nevnes at sesongen er kortere på snø enn på asfalt, -heldigvis. Vi får se på det som en større fordel enn opphetet asfalt, eller??