Jeg tror neppe jeg kan overgå den, noe som ikke er poenget heller.FredrikE24 skrev: 13 apr 2020, 18:25Det er hvertfall helt uproblematisk med vindskjerm og stabilitet. Jeg skal ikke si eksakt hvor fort jeg har kjørt og sluppet styret, men var en MV Augusta som yppa stygt, så jeg fikk et ønske om å "parkere" vedkommende hardt. Videre slapp jeg styret og vinket med begge henda i forbifartenBjerknez skrev: 13 apr 2020, 16:43Jeg får jo all vind midt i brystet. Men siden vinden kommer rett på meg så føler jeg at den er mer forutsigbar enn når den feks. River tak i en stor vindskjerm etc.Geiroe skrev: 12 apr 2020, 09:52Jeg liker ikke å hilse, når jeg kjører i 100+på motorvei. Vinden påvirker sykkelen så mye at jeg ikke klarer å holde linja. Det hjelper vel ikke på at jeg har toppboks
![]()
![]()
Var som å være parkert
![]()
Nå kjører ikke jeg med begge hendene i været for å håne andre, men for å riste meg litt løs og få i gang blodomløpet. Dette kan man jo fint gjøre på motorvei som knapt har svinger og ellers er oversiktlig.
Poenget mitt var bare at jeg opplever sykler uten vindskjerm som mer forutsigbare med tanke på turbulens. Nå er vel den rullende sofaen din bygget rundt vindskjermen og fungerer trolig bedre enn andre sykler som har påklistret vindu vil jeg tro?