Gir problem Fazer 1000

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Gir problem Fazer 1000

Legg inn av AJ »

ChristianSki skrev:
Flott forum foresten!
Hyggelig med slike tilbakemeldinger :thumleft .

Håper det ordner seg med sykkelen på rimeligst mulig måte.

Brukeravatar
Kjellrf
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi

Legg inn av Kjellrf »

ChristianSki skrev:Igjen takk for at dere tar dere tid til å hjelpe meg! Har vel etterhvert gått opp for meg at jeg har fått tak i ei katte i en sekk ja..
Vel vel. Da blir det en liten stund til det blir kjøring for denne karen :sk? Ebay blir vel det jeg må sjekke litt rundt nå. Har ingen erfaring med å skru så omfattende som dette kommer til å bli. Så bok fra Haynes er allerede bestilt i håp om det kan være til nytte.
Skal komme med en å annen situasjons rapport hvis noen vil se hvordan katastrofen utvikler seg :eh

Flott forum foresten!

Selger visste sikkert om problemet, reklamer!
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Monstr
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

Kjellrf skrev:
ChristianSki skrev:Igjen takk for at dere tar dere tid til å hjelpe meg! Har vel etterhvert gått opp for meg at jeg har fått tak i ei katte i en sekk ja..
Vel vel. Da blir det en liten stund til det blir kjøring for denne karen :sk? Ebay blir vel det jeg må sjekke litt rundt nå. Har ingen erfaring med å skru så omfattende som dette kommer til å bli. Så bok fra Haynes er allerede bestilt i håp om det kan være til nytte.
Skal komme med en å annen situasjons rapport hvis noen vil se hvordan katastrofen utvikler seg :eh

Flott forum foresten!

Selger visste sikkert om problemet, reklamer!
Støttes!

Dette er vel ikke noe som pleier å skje "over natta"?

Svar