Hyggelig med slike tilbakemeldingerChristianSki skrev:
Flott forum foresten!

Håper det ordner seg med sykkelen på rimeligst mulig måte.
Hyggelig med slike tilbakemeldingerChristianSki skrev:
Flott forum foresten!
ChristianSki skrev:Igjen takk for at dere tar dere tid til å hjelpe meg! Har vel etterhvert gått opp for meg at jeg har fått tak i ei katte i en sekk ja..
Vel vel. Da blir det en liten stund til det blir kjøring for denne karenEbay blir vel det jeg må sjekke litt rundt nå. Har ingen erfaring med å skru så omfattende som dette kommer til å bli. Så bok fra Haynes er allerede bestilt i håp om det kan være til nytte.
Skal komme med en å annen situasjons rapport hvis noen vil se hvordan katastrofen utvikler seg
Flott forum foresten!
Støttes!Kjellrf skrev:ChristianSki skrev:Igjen takk for at dere tar dere tid til å hjelpe meg! Har vel etterhvert gått opp for meg at jeg har fått tak i ei katte i en sekk ja..
Vel vel. Da blir det en liten stund til det blir kjøring for denne karenEbay blir vel det jeg må sjekke litt rundt nå. Har ingen erfaring med å skru så omfattende som dette kommer til å bli. Så bok fra Haynes er allerede bestilt i håp om det kan være til nytte.
Skal komme med en å annen situasjons rapport hvis noen vil se hvordan katastrofen utvikler seg
Flott forum foresten!
Selger visste sikkert om problemet, reklamer!