Hvorfor er det så vanskelig å få prøvekjørt MC?
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Re: Hvorfor er det så vanskelig å få prøvekjørt MC?
De hadde vel den, hvertfall nå i våres.
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Jeg fikk VFR800 som lånesykkel tidligere i vår når jeg tok service å Tuono, men kan godt være det bare var 1200 forrige år.
- Episk
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675. 2009 mod.
Mye av grunnen er nok som JK95 sier... Både Lundamo Auto og spesielt Bikerstreet virker til å ha allergi mot alt som heter service og hjelpsomhet.ATWindsor skrev:Har vært på utkikk etter ny sykkel i år, men hva er grunnen til at det er så vanskelig å få prøvekjørt en MC? Er det så mange som kjøper MCer uten å prøve den? Biler er jo null stress å få prøvekjørt, men MC får man ofte bare prøvd en gang i løpet av sesongen på en greie organisert av leverandør, eller ikke i det hele tatt. Her i byen (Trondheim), får jeg ikke prøvd hverken suzuki, honda eller triumph, og det er ganske vanlige modeller også. Hva er greia? Er det importørene som er rare?
Samme erfaring!JK95 skrev:Grunnen til dette ligger mye i de nevnte forhandlerne. Lundamo Auto har Suzuki, og Bikerstreet har de to andre, men ingen av dem har gitt meg inntrykk av å være særlig engasjerte i jobben
Hadde en snøscooter på verksted i SEKS måneder til Lundamo Auto på en forsikringssak. Jeg ble så lei av å vente til slutt at jeg hentet scooteren uferdig å fikset det resterende selv.
Prøvd å bestille deler på Bikerstreet, skulle ta to-tre dager. Gikk to måneder før jeg ble oppringt om delene. Da hadde jeg allerede gått lei av venting og purring så deler ble bestilt på ebay istedet.
Men Ride i Trondheim, kan ikke få nok skryt!

Blir kun å bruke dem i all overskuelig fremtid.
It was a great time. I can't remember it, but I'll never forget it!