Dette er feks. en sleeper jeg kan like. 275 hestekrefter på 1,5Bar overladningRoyal skrev: 04 jul 2017, 13:28 Hvis jeg selv ville kjøpt meg tysker, så ville jeg hatt den så nøytral som mulig. Overrasker litt mer når man drar på

Dette er feks. en sleeper jeg kan like. 275 hestekrefter på 1,5Bar overladningRoyal skrev: 04 jul 2017, 13:28 Hvis jeg selv ville kjøpt meg tysker, så ville jeg hatt den så nøytral som mulig. Overrasker litt mer når man drar på
Hehe ikke santBjerknez skrev: 07 jul 2017, 09:25 Gledelig å høre at du snart blir å eie en skikkelig sykkel. Jeg tar turen i retning Vestlandet førstkommende mandag (mest sannsynlig) og har bestillt hytte i Årdal fra mandag til tirsdag hvis du vil svinge en tur innom og ta noen pils :)
Takk for det Geiroe!Geiroe skrev: 07 jul 2017, 08:10 Grattis med "ny" sykkel tilbake, håper den går problemfritt til levering av ny bimmer. Hvor det enn blir.
Det er vel mest for å få solgt din videre mens det ennå er sesong vil jeg tro, det andre er bare vikarierende argumenter.
Der ser du ja! Slik en tysker forventes å se ut som. Skikkelig gubbesykkel helt til man vrir om gassenFredrikE24 skrev: 07 jul 2017, 09:20Dette er feks. en sleeper jeg kan like. 275 hestekrefter på 1,5Bar overladningRoyal skrev: 04 jul 2017, 13:28 Hvis jeg selv ville kjøpt meg tysker, så ville jeg hatt den så nøytral som mulig. Overrasker litt mer når man drar på![]()
![]()
Nice
Men ikke kjør for langt, og hold deg unna regnvær
Æææh, det var mye raskere enn jeg tenkte
Yeah yeah!
Hehe regner med detAlleBrukernavnErTatt skrev: 12 jul 2017, 01:10Æææh, det var mye raskere enn jeg tenkteovertar ny leilighet på fredag og alt jeg eier er foreløpig i esker hos svigers
![]()
Hvordan er hverdagen i tiden fremover, regner med at dere som har barn må planlegge ferier/jobbtider og alt det der![]()
Takk! Det skal jeg gjøre, merker at den er morsom å kjøre, spesielt på lavere turtall, savner noe av draget i de øvre registrene derimot som jeg merket på S1000RReodor skrev: 12 jul 2017, 00:27 Supert at sykkelen er i orden igjen![]()
Nyt dagene med en super V-twin motor. Du får nok en enda bedre sykkel med S1000R, men nå gjelder det å nyte det som er bra med Ducati'en.
Hehe true! Men du vet at du omtrent er dømt til å havarere så eplekjekk som du erBjerknez skrev: 12 jul 2017, 10:43 Jeg kan herved melde at BMW'en har klart seg utmerket på langtur så langt. Befinner meg i skrivende stund i Bartebyen og så langt ingen ulyder eller feil som har dukket opp. Det vil si.... at den kladden med brytere på høyre side er litt løs. Det merket jeg på den gamle sykkelen også. Denne kladden strammer man enkelt med to skruer så ikke noe dramatikk rundt dette. Ser for meg at dette er noe dem har glemt på førstegangsservice eller noe. Kan godt være den har vært sånn hele tiden også, men jeg merket det først i går når jeg vasket sykkelen.
Men så klart stor kontrast fra dette til motorhavari![]()
Takk for tilbudet ABET men jeg er enten i eller på vei til Sandefjord daAlleBrukernavnErTatt skrev: 12 jul 2017, 11:14 Jeg og Royal tenkte forsåvidt ture litt imorgen(torsdag) hvor min eneste plan er innom sykkelbutikken ved Gardemoen for å teste en hjelm jeg tenker anskaffe, så her er det jo mulighet for litt turing?:)
Prøvd å tømme torsdagen for planer så for min del burde det gå fint når som helst fra typ 13 og utover.
M1lking bor mot Gardemoen et sted om jeg ikke tar elt feil også (hvordan tagger jeg folk?:S)
Du er ikke så langt unnaStian87 skrev: 12 jul 2017, 12:07 Da er jeg hjemme etter en forfriskende tur rundt i Østfold, ble ikke så mange bilder for jeg var opptatt med å kjøre. Forsøkte å finne morsomme stikkveier så jeg endte opp i skauen et par ganger:
IMG_1852.JPG
Er kanskje ikke noe Skogstroll enda?![]()
Hehe joda, og jeg skal bytte, men det blir overaskende nok ikke uten et snev av vemod. Og det er jo egentlig en refleksjon på at jeg stort sett har vært fornøyd med sykkelen, og fortsatt er det, men at jeg ikke kan stole på den.Bjerknez skrev: 13 jul 2017, 01:04 At en italiener har mer sjel skal jeg si meg enig i. Her designet dem sykkelen først før dem til slutt glemte at motoren og det elektriske skulle inn. (Les med ironi)![]()
Ja, jeg har vert såpass eplekjekk nå at skulle det samme skje meg, så kan jeg like godt finne meg en løkke og henge i![]()
Men en sykkel kan ha så mye sjel og se så tøff ut og bråke så mye den vil. Det hjelper lite når bråket stilner og du står der hjelpeløs i veikanten![]()
Å så vidt jeg husker... du ble meget begeistret over Bimmern... ikke glem det![]()
Hehe takk for det! Ikke noen skogsgrønn sykkel, men synes ihvertfall godt mellom trærne når jaktsesongen starter
Prøv en Tuono så får du masse i begge enderStian87 skrev: 12 jul 2017, 07:07Takk! Det skal jeg gjøre, merker at den er morsom å kjøre, spesielt på lavere turtall, savner noe av draget i de øvre registrene derimot som jeg merket på S1000RReodor skrev: 12 jul 2017, 00:27 Supert at sykkelen er i orden igjen![]()
Nyt dagene med en super V-twin motor. Du får nok en enda bedre sykkel med S1000R, men nå gjelder det å nyte det som er bra med Ducati'en.
Problemet med Tuono nå er at den koster 200k + 86k til + klargjøring + mods så er man plutselig fort over 300k. Selv om man får jo da den beste naken sykkelen på markedet hvis man skal stole på reviews/journalister.WikingTnT skrev: 13 jul 2017, 07:46Prøv en Tuono så får du masse i begge enderStian87 skrev: 12 jul 2017, 07:07Takk! Det skal jeg gjøre, merker at den er morsom å kjøre, spesielt på lavere turtall, savner noe av draget i de øvre registrene derimot som jeg merket på S1000RReodor skrev: 12 jul 2017, 00:27 Supert at sykkelen er i orden igjen![]()
Hadde jeg lagt +200K i ny sykkel i dag så hadde jeg prøvd det meste og en mnd-lønn fra eller til hadde ikke vært utslagsgivende.
Ville gått for den som gir meg mest av alt - inkludert emotions![]()
Da kjøper du en brukt som har tatt "tapet" til 50% av nypris https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=98994638Milk1ng skrev: 13 jul 2017, 07:57Problemet med Tuono nå er at den koster 200k + 86k til + klargjøring + mods så er man plutselig fort over 300k. Selv om man får jo da den beste naken sykkelen på markedet hvis man skal stole på reviews/journalister.WikingTnT skrev: 13 jul 2017, 07:46Prøv en Tuono så får du masse i begge enderStian87 skrev: 12 jul 2017, 07:07Takk! Det skal jeg gjøre, merker at den er morsom å kjøre, spesielt på lavere turtall, savner noe av draget i de øvre registrene derimot som jeg merket på S1000RReodor skrev: 12 jul 2017, 00:27 Supert at sykkelen er i orden igjen![]()
Hadde jeg lagt +200K i ny sykkel i dag så hadde jeg prøvd det meste og en mnd-lønn fra eller til hadde ikke vært utslagsgivende.
Ville gått for den som gir meg mest av alt - inkludert emotions![]()