Du kom deg til Orkanger på en etappe?
Hvordan gikk det med bensinforbruket, holdt det med en tank?
Ble vel til at han dro i dag, fredag, om jeg ikke tar helt feil...Globe skrev:Der var Gammelgutt ja![]()
Du kom deg til Orkanger på en etappe?
Hvordan gikk det med bensinforbruket, holdt det med en tank?
Så, hysj! Bilder på plassGlobe skrev:Du verden, litt av en tur :=D> :=D>
Og ja, vi ser gjerne noen bilder (Dexter!!)
- på tom tank er det jo relativt lite smøring - ellers skal du vel motorbremse ned trollstigen for å få problemer med smøringen vel - men problemene du får da er av en annen sort tror jeg......Gammelgutt skrev:Har nå brukt fem dager på å doble kjørelengden, tatt det pent og rolig. Lar den ikke bremse på motoren da det er en 2takt som vel får lite smøring ved motorbremsing. Kjørte tom tanken i går, etter 32 mil måtte jeg slå over på reserve, og det holdt bare en mil. Tanken rommer bare 11 liter, så forbruket var 0,33 l/mil.
Det ligger et par bilder under: TYRIGRAVA det er onsdag.jhn skrev:Har du bilde av nysykkeln? Den e ukjent for mæ
Minsken har ikke separat oljetank så den må ha oljeblandet bensin. Første tanken kjørte jeg med 3% men Lillebror mente at den skulle ha 4%. Har brukt 4% siden, men det ser ut til at det er litt mye, drypper olje fra lyddemperen. Kanskje jeg skal forsøke med 3,5% en stund, og evt. 3% om det forsatt drypper olje?.mekkern skrev:enkleste er 2% olje i bensina-3% hvis en skal kjøre max turtall/last hele tiden..