Tror jeg må la deg prøve Ducatien så jeg får deg på andre tanker en BMW som din neste sykkel.Busa Trond skrev:SuperMorten skrev:.....Har lenge hatt sansen for BMW 1200RT og GT...![]()
Har tenkt i de baner som deg jeg også. Vi var på Mc-siden treff oppe på Svullrya for et par uker siden. Der traff jeg på en trivelig kar som kaller seg for BMWilly. Kikket litt på sykkelen hans, også ble jeg liggende etter ham og kona på lørdagsturen. Dette er en god sykkel![]()
Han pratet på at den ikke veier mer en GSen![]()
Nå har jeg sett på alle YouTube klipp som er om den, og det kommer en ny utgave av den til neste år.
Kansje det blir min nye sykkel vis det ikke blir en KTM 1290 Super DukeR, Hvem veit hvor haren hopper.
SuperMortens eventyr, våryr..
- JRO
- Innlegg: 642
- Registrert: 31 mai 2011, 21:03
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
- Bosted: Kongsberg
Re: SuperMortens eventyr...
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Multistrada og RT er nok de syklene jeg har kikket mest på. Når det gjelder hva jeg ser etter i en sykkel, merker jeg at smaken endrer seg i takt med økt erfaring. I "gamledager" var det custom som gjaldt. Etter å ha tilbrakt noen timer på motorvei med en, var det ikke så gøy lenger. Mitt bruk i dag er pendling og atter pendling. E18 fra Tønsberg til Oslo er omtrent like spennende som.... å se maling tørke..
Jeg kjører til og fra jobb uansett vær. Fra 2. april har jeg kjørt sykkel, med unntak av i går, fordi jeg skulle snekre litt hos en kamerat, og fikk ikke med meg verktøyet på sykkelen.. Toppboksen på V-Stromen var for liten til både kappsag, stikksag, overfres, batteridrill, vater, slagdrill, hammer og spikerbelte..
Men spøk til side, siden jeg kjører i all slags vær, har jeg kjøpt en regndress som holder fint. Jeg føler meg ikke så avhengig av beskyttelse i form av vindskjerm a la Goldwing. Jeg kan godt kjøre V-Strom eller Tiger hva angår vær-beskyttelse. Sitte-komfort er noe annet. En time hver vei gjør noe med rumpa. Føler ikke at jeg sitter optimalt på V-Stromen, selv om det har blitt bedre etter at jeg løftet styret (setet er jo fortsatt det samme..) Tenker det er billigere å finne noe fra Corbin eller Bagster enn å bytte sykkel.. Cruisekontroll er også en drøm, men foreløpig bruker jeg denne biltema-plastikken til å legge hånden på.. Ønsket meg noe med kardang, for å slippe alt maset med kjedet, men har montert Scottoiler, og har ikke en eneste bekymring med kjedet lenger.. Så alt i alt, har jeg nå lagt ned så mye tid og (litt) penger i V-Stromen, at nå begynner den å bli sånn jeg vil. Kan ikke selge den da, sånn uten videre.. :-)å 

Jeg kjører til og fra jobb uansett vær. Fra 2. april har jeg kjørt sykkel, med unntak av i går, fordi jeg skulle snekre litt hos en kamerat, og fikk ikke med meg verktøyet på sykkelen.. Toppboksen på V-Stromen var for liten til både kappsag, stikksag, overfres, batteridrill, vater, slagdrill, hammer og spikerbelte..



[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Busa Trond
- Innlegg: 2747
- Registrert: 23 sep 2010, 20:58
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Re: SuperMortens eventyr...
@KZ1300 Takk for det. Vi byttelåner på Sommerturen
. Jeg kjørte en slik for noen år siden den er daff i forhold til Hayabusan men sikker sprek i forhold til Tigeren
Men tenker på deg å R1200Rt Supermorten. Den RT har 180 bakdekk som sikker må byttes på ca 7000.
Det flotte med en Explorer er at service og dekk holder ca. 16000. Da må den inn bare en gang i året med normal kjøring.
Alt man slipper er et pluss


Men tenker på deg å R1200Rt Supermorten. Den RT har 180 bakdekk som sikker må byttes på ca 7000.
Det flotte med en Explorer er at service og dekk holder ca. 16000. Da må den inn bare en gang i året med normal kjøring.
Alt man slipper er et pluss

Re: SuperMortens eventyr...
Jeg kjørte der idag og jeg holder en knapp på at det å se maling tørke er hakket mer spennendeSuperMorten skrev:...
E18 fra Tønsberg til Oslo er omtrent like spennende som.... å se maling tørke..![]()
...

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Ja også har den cruisekontroll og kardang..Busa Trond skrev:@KZ1300 Takk for det. Vi byttelåner på Sommerturen. Jeg kjørte en slik for noen år siden den er daff i forhold til Hayabusan men sikker sprek i forhold til Tigeren
![]()
Men tenker på deg å R1200Rt Supermorten. Den RT har 180 bakdekk som sikker må byttes på ca 7000.
Det flotte med en Explorer er at service og dekk holder ca. 16000. Da må den inn bare en gang i året med normal kjøring.
Alt man slipper er et pluss

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- poulet_cavalier
- Innlegg: 1272
- Registrert: 25 feb 2012, 21:55
- Motorsykkelen din: R1200GS
- Bosted: Asker
Re: SuperMortens eventyr...
UP ligger på lur i buskene der... da blir det fort mer spennende enn man setter pris påRuneMC skrev:Jeg kjørte der idag og jeg holder en knapp på at det å se maling tørke er hakket mer spennendeSuperMorten skrev:...
E18 fra Tønsberg til Oslo er omtrent like spennende som.... å se maling tørke..![]()
...

FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Kjenner til ganske mange av bilene. Flyttet nedover for et års tid siden, og har pendlet inn til Oslo like lenge. Jeg har derimot gjort det til en vane å kjøre pent. Speedometeret viser ALDRI (og det kan jeg garantere) over 120. Dette vil si en faktisk hastighet på rundt 110. GPS'en gikk litt opp og ned.. Har hittil ikke kostet meg en eneste krone i "unødvendige" utlegg. Jeg har kjentfolk i UP, som sier at de i sine sivile biler, ikke gidder å bruke noe særlig tid på de som kjører under 120. De er ute etter de som kjører farlig fort. Selv om jeg mener at en rørlegger i arbeidsbilen sin, som kjører i 95 med kontorarbeid, fakturaer og mobiltelefon på rattet er farligere enn en motorsykkel i 200..poulet_cavalier skrev:UP ligger på lur i buskene der... da blir det fort mer spennende enn man setter pris påRuneMC skrev:Jeg kjørte der idag og jeg holder en knapp på at det å se maling tørke er hakket mer spennendeSuperMorten skrev:...
E18 fra Tønsberg til Oslo er omtrent like spennende som.... å se maling tørke..![]()
...
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Busa Trond
- Innlegg: 2747
- Registrert: 23 sep 2010, 20:58
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Re: SuperMortens eventyr...
Det sa Gay Martin da han vant i 2010RuneMC skrev:SuperMorten skrev:...
E18 fra Tønsberg til Oslo er omtrent like spennende som.... å se maling tørke..![]()
..



- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Fint vær og fri måtte bare bli en tur ut. Før jeg hadde kommet meg avgårde hjemmefra er det en bil som tuter på meg. Et kjent fjes fra i går. Bandittmannen ute på jobb. Vi stoppet og skravlet litt, men jeg var kledd for å kjøre, ikke stå stille i noen-og-tyve varmegrader, så jeg kjørte videre. Jeg dro til Sandefjord, innom Speed og kom hjem med barnesete, nye støvler og nye hansker..
Sent from my GT-I9300
Sent from my GT-I9300
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Ny dag med prøvekjøring. BMW R1200RT. Riktignok ikke en ny, men 2005 modellen. Jeg har aldri kjørt sånn sykkel med sylinderene liggende rett ut før, så det var en ny opplevelse. Hver gang jeg ga gass fra tomgang kjente jeg motoren få lyst til å "snu seg"..
, men den snudde seg ikke, og ut på veien bar det.
Noe av det første jeg la merke til, var at den har veldig lyst til å svinge. Morsom og lett. I forhold til V-Stromen følte jeg at jeg kunne holde større fart inn i rundkjøringer osv, fordi sykkelen ville svinge av seg selv, og jeg trengte ikke presse den ned i svingen slik jeg er vant til. Alt jeg opplever blir selvsagt i forhold til min 650 V-Strom, i tillegg ligger Ducati Multistrada og lurer i bakhodet. Jeg kjørte RT'n ut på motorveien og ga gass. Ikke all verdens, men mer enn nok for denne halvgamle
Motoren virker veldig myk og smidig, i forhold til men egen selvsagt. I 100 km/t merket jeg stor forskjell. Ingen turbulens i det hele tatt. Prøver den elektriske reguleringen av vindskjermen, og senker den. Fortsatt ingen turbulens, men jo lavere den kom, jo mer vindstøy. Forøvrig veldig praktisk i regnvær, da dette bidro til å fjerne regn fra visiret, og samtidig få litt luftsirkulasjon i hjelmen. Tilbake med vindskjermen i høy stilling koblet jeg inn cruisekontrollen, skrudde på radioen og gikk inn i "motorvei-mode". Min hadde også 6 platers CD-skifter og Iphone/USB inngang også. Dette kunne bli en vane.
Etter litt kjørte jeg av motorveien, for å prøve meg på noen av de smale vestfoldske veier. Svinger og bakketopper osv. Naturlig nok ikke like lett og leken som jeg bruker. Jeg tok det litt mer med ro siden det var en ny og ukjent sykkel, men tenker at den etterhvert vil få dreisen på disse veiene også.
Jeg er ute etter en sykkel å pendle med. Noe som gjør at jeg kan tilbakelegge 20 mil om dagen, uten å bli utslitt eller ha behov for fysikalsk behandling når sesongen er over. RT'n lot meg sitte relativt rett opp og ned, med en behagelig knevinkel. Ikke så skarp som på V-Stromen.
Etter å ha tilbrakt 3 timer i salen, på varierende veier i varierende vær, ser jeg at det er stor mulighet for at dette kan bli min neste sykkel.. Klarer rett og slett ikke finne noe galt


Noe av det første jeg la merke til, var at den har veldig lyst til å svinge. Morsom og lett. I forhold til V-Stromen følte jeg at jeg kunne holde større fart inn i rundkjøringer osv, fordi sykkelen ville svinge av seg selv, og jeg trengte ikke presse den ned i svingen slik jeg er vant til. Alt jeg opplever blir selvsagt i forhold til min 650 V-Strom, i tillegg ligger Ducati Multistrada og lurer i bakhodet. Jeg kjørte RT'n ut på motorveien og ga gass. Ikke all verdens, men mer enn nok for denne halvgamle


Etter litt kjørte jeg av motorveien, for å prøve meg på noen av de smale vestfoldske veier. Svinger og bakketopper osv. Naturlig nok ikke like lett og leken som jeg bruker. Jeg tok det litt mer med ro siden det var en ny og ukjent sykkel, men tenker at den etterhvert vil få dreisen på disse veiene også.
Jeg er ute etter en sykkel å pendle med. Noe som gjør at jeg kan tilbakelegge 20 mil om dagen, uten å bli utslitt eller ha behov for fysikalsk behandling når sesongen er over. RT'n lot meg sitte relativt rett opp og ned, med en behagelig knevinkel. Ikke så skarp som på V-Stromen.
Etter å ha tilbrakt 3 timer i salen, på varierende veier i varierende vær, ser jeg at det er stor mulighet for at dette kan bli min neste sykkel.. Klarer rett og slett ikke finne noe galt


[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: SuperMortens eventyr...
Det hørtes da ut som en bra sykkel dette her. Begynner nesten å like BMW jeg nå....... 

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- Busa Trond
- Innlegg: 2747
- Registrert: 23 sep 2010, 20:58
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Re: SuperMortens eventyr...
Tror du det er noen annen forskjell på denne og 2010 mod, sett bort fra instrumenter og knapper på styret 

- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Jeg har alltid likt BMW, men enda mer nå..Carpa skrev:Det hørtes da ut som en bra sykkel dette her. Begynner nesten å like BMW jeg nå.......


[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Helt ærlig? Bortsett fra ca 100.000, aner ikkeBusa Trond skrev:Tror du det er noen annen forskjell på denne og 2010 mod, sett bort fra instrumenter og knapper på styret


[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: SuperMortens eventyr...
SuperMorten skrev:Jeg har alltid likt BMW, men enda mer nå..Carpa skrev:Det hørtes da ut som en bra sykkel dette her. Begynner nesten å like BMW jeg nå.......Hvis (når) det blir bytte, skal du få lov til å ta på'n..

Når du kjøper den så får du komme hit og vise den frem da, så skal du få kake også

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Re: SuperMortens eventyr...
Busa Trond skrev:Tror du det er noen annen forskjell på denne og 2010 mod, sett bort fra instrumenter og knapper på styret
Kom vel ny motor i 2010 og man har vel også gått bort fra den servo assisterte abs modulen som garantert ryker
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
KommerCarpa skrev:SuperMorten skrev:Jeg har alltid likt BMW, men enda mer nå..Carpa skrev:Det hørtes da ut som en bra sykkel dette her. Begynner nesten å like BMW jeg nå.......Hvis (når) det blir bytte, skal du få lov til å ta på'n..
![]()
Når du kjøper den så får du komme hit og vise den frem da, så skal du få kake også

Sent from my GT-I9300
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Re: SuperMortens eventyr...
Hva er baktankene denne gangen?Carpa skrev:SuperMorten skrev:Jeg har alltid likt BMW, men enda mer nå..Carpa skrev:Det hørtes da ut som en bra sykkel dette her. Begynner nesten å like BMW jeg nå.......Hvis (når) det blir bytte, skal du få lov til å ta på'n..
![]()
Når du kjøper den så får du komme hit og vise den frem da, så skal du få kake også

- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: SuperMortens eventyr...
Ta på knallerten hansJacobsen skrev:Hva er baktankene denne gangen?Carpa skrev:SuperMorten skrev:Jeg har alltid likt BMW, men enda mer nå..Carpa skrev:Det hørtes da ut som en bra sykkel dette her. Begynner nesten å like BMW jeg nå.......Hvis (når) det blir bytte, skal du få lov til å ta på'n..
![]()
Når du kjøper den så får du komme hit og vise den frem da, så skal du få kake også

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Re: SuperMortens eventyr...
Og hvordan vet du at det er garantert ??lazyboy skrev: ................... og man har vel også gått bort fra den servo assisterte abs modulen som garantert ryker
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
Hvem vet. Kanskje den har ryki, og er bytta...knutk skrev:Og hvordan vet du at det er garantert ??lazyboy skrev: ................... og man har vel også gått bort fra den servo assisterte abs modulen som garantert ryker
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Re: SuperMortens eventyr...
knutk skrev:Og hvordan vet du at det er garantert ??lazyboy skrev: ................... og man har vel også gått bort fra den servo assisterte abs modulen som garantert ryker
OK, er vel feil og si garantert, men kjøpte en av UK største BMW hugger Motorworks og fikk i forklart ganske ettertrykkelig at disse var elendige, dyre og ikke minst høyst etterspurt hos dem.
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: SuperMortens eventyr...
De kan jo ikke være så elendige ... siden de er så populære mener jeglazyboy skrev:knutk skrev:Og hvordan vet du at det er garantert ??lazyboy skrev: ................... og man har vel også gått bort fra den servo assisterte abs modulen som garantert ryker
OK, er vel feil og si garantert, men kjøpte en av UK største BMW hugger Motorworks og fikk i forklart ganske ettertrykkelig at disse var elendige, dyre og ikke minst høyst etterspurt hos dem.
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: SuperMortens eventyr...
jhn skrev:De kan jo ikke være så elendige ... siden de er så populære mener jeglazyboy skrev:knutk skrev:Og hvordan vet du at det er garantert ??lazyboy skrev: ................... og man har vel også gått bort fra den servo assisterte abs modulen som garantert ryker
OK, er vel feil og si garantert, men kjøpte en av UK største BMW hugger Motorworks og fikk i forklart ganske ettertrykkelig at disse var elendige, dyre og ikke minst høyst etterspurt hos dem.
Jeg kjøpte'n jeg..


[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Moby
- Innlegg: 330
- Registrert: 27 jul 2012, 00:18
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
- Bosted: Akershus
Re: SuperMortens eventyr...
Satan, blei det 1200rt?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers