Wow!!kz1300 skrev:Takker for gratulasjonene, ja nå inntrer vel en ny fase, pms herjer i kroppen, ventetiden blir lang. Planlagt leveringstid er mars / april.

Gratulerer så mye med ny sykkel!!

Wow!!kz1300 skrev:Takker for gratulasjonene, ja nå inntrer vel en ny fase, pms herjer i kroppen, ventetiden blir lang. Planlagt leveringstid er mars / april.
Det blir lett mykje dyrare med ny sykkel en ka en skulle ha truddmaglil skrev:Takker, og jeg må si meg enig der !EasyRider skrev:Grom sykkel!!maglil skrev:Er klar for 2013
Denne blir levert hos meg i ettermiddag :
Yamaha XT1200Z WORLDCROSSER !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Magnus
Synes denne worldcrosser utgaven er mye sprekere å se på en standard utgaven.![]()
Gratulerer så mye!! :-)![]()
![]()
Magnus
Takk for det, er det flere enn oss to som har MTS? Men likevel kan vi vel lage en MTS klubb, skal vi ha klubbmøter, årsmøter etc. he he.Andreas skrev:Gratulerer med et klokt valgNå kan vi lage egen Multistrada 1200 klubb her inne
![]()
![]()
Den Granturismoen er stilig ja. De blir vell ikke satt i produksjon heller enda, før om et par måneder? Åsså trenger du vell heller ikke å handle noe ekstrautstyr til denne, den er jo ganske fullstappet orginalt :-)
Hvor ble det til at du bestillte fra? Eker eller Løvaas?
Blir spennede å høre hvordan du liker Skyhooken!
Andreas skrev:Gratulerer med et klokt valgNå kan vi lage egen Multistrada 1200 klubb her inne
![]()
![]()
Den Granturismoen er stilig ja. De blir vell ikke satt i produksjon heller enda, før om et par måneder? Åsså trenger du vell heller ikke å handle noe ekstrautstyr til denne, den er jo ganske fullstappet orginalt :-)
Hvor ble det til at du bestillte fra? Eker eller Løvaas?
Blir spennede å høre hvordan du liker Skyhooken!
Her er et par bilder av Granturismoen jeg så nede i Spania i Oktober:
Og en liten film av prøvekjøringen jeg fikk med en Skyhook Multistrada:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=p-NZnObDtcU[/video]
Nei. Denne handla jeg hos Motorport i Oslo. ( men bildet tror jeg at jeg fant hos AMS da bildene til Motorport ikke var like fine)Snikkeren skrev:Grattis med flotte sykler både kz1300 og maglil.![]()
@maglil: Er det den hos AMS i Ålesund du har kjøpt?
Hei Magnus, ja det blir en spennende vår for oss begge. Håper som tidligere år at påsken er et skille mellom vinter og at våren starter etter påske. Og det er tidlig påske i år, for meg så starter den 22.mars og tenk om det samtidig kan være start på årets MC sesong. Tror ikke jeg har MTS'en til påske, men håper jeg kan hente den tidlig i april. For vel kjøre litt KZ1300 i påsken hvis det er isfrie veier. Kanskje vi treffes på noen av MCsidens turer. Ronniemaglil skrev:Nei. Denne handla jeg hos Motorport i Oslo. ( men bildet tror jeg at jeg fant hos AMS da bildene til Motorport ikke var like fine)Snikkeren skrev:Grattis med flotte sykler både kz1300 og maglil.![]()
@maglil: Er det den hos AMS i Ålesund du har kjøpt?
Og gratulerer masse til kz1300!! Tror nok at vi lengter like mye etter våren nå![]()
Magnus
Synes de kan ha litt grønt jeg og vi forsåvidt men krav, næhhh!hakhap skrev:flott sykkel men jeg trodde det var krav på grønn på alla kawa??? :)
HAr kjørt Monsterbike sin demo endel...herlig bike som både svinger, trekker og haar brukbar kåpe!ZZR-Tom skrev:Grattis med ny sykkel Hege![]()
Vurderte om eg skuller kjøpe fledra ny Z1000SX og når eg kjøpte ZZR`n.
Har kun sittet på den, men den virka utrulig komfortabel.
Nja sikkert alt fra 4000kr til 50 000kr. Alt avhengi av alder,adresse,tidligare uhell,garasje eller ikkje etc etc.LordShaft skrev:Vurderer å kjøpe meg ny sykkel.
Er det noen av dere som har erfaring med forsikring på en BMW S1000 RR? Har 75% bonus på ducatien min nå, men tenkte jeg skulle høre litt hva ca pris dere andre ligger på?
Ja jeg vet det er å banne i kirken for oss ducati eiere. Men den nye røde og grå S1000 RR er noe av det råeste jeg har sett på lang tid :-P
Så rartZZR-Erling skrev:Min kone, GSXR-Hege har i dag fått seg ny MC! Hu flyr rundt å gliser her![]()
Kombinasjonen S + 1000 + R og R klinger antakelig ikke som søt musikk i forsikringselskapenes ører, muligens...LordShaft skrev:Vurderer å kjøpe meg ny sykkel.
Er det noen av dere som har erfaring med forsikring på en BMW S1000 RR? Har 75% bonus på ducatien min nå, men tenkte jeg skulle høre litt hva ca pris dere andre ligger på?
Ja jeg vet det er å banne i kirken for oss ducati eiere. Men den nye røde og grå S1000 RR er noe av det råeste jeg har sett på lang tid :-P
60kg salt gjorde susen, men ja, det var litt "sådær", men gikk jo helt greit.joo skrev:Så rartZZR-Erling skrev:Min kone, GSXR-Hege har i dag fått seg ny MC! Hu flyr rundt å gliser her![]()
![]()
Gratulerer!
Litt pes å få snadderet opp til MC-stua på vintern ser det ut som.