Blir uansett spennende å se hvilken retning han tar.
Note 4
Synes det er litt spennende jeg at noen prøver med 4 syl rekkemotorer i denne klassen.Her er det jo "nesten bare" bokser eller V motorer. Motoren har dessuten fått mye skryt siden den er kobla mot en glimrende girkasse.L-NA skrev:Med 4 cyl, og kjededrift, så faller nok kawan bort
HALLO!!Barbarozza skrev:Synes det er litt spennende jeg at noen prøver med rekkemotorer i denne klassen.Her er det jo enten bokser eller V motorer.L-NA skrev:Med 4 cyl, og kjededrift, så faller nok kawan bort
Mye V i alle fall, men det er jo ikke poenget...men at Versys har en fin rekkefirer og går litt motstrøms var jo det jeg ville ha frem. Jeg kaster jo ikke vrak på det andre. Ei heller triplene som jeg glemte i fartaFlanker skrev:... Super Tenere er en parallelltwin. Ser ikke helt den boxer/v-twin dominansen jeg. Etterhvert har alle mulige motorkonfigurasjoner kommet inn i denne klassen.
Denne Kawaen er helt sikkert en fantastisk sykkel, og for min del så ville den event. også ha noe som er totalt fraværende med min Stelvio, nemlig nærheten til service og forhandler :-)Barbarozza skrev:Synes det er litt spennende jeg at noen prøver med 4 syl rekkemotorer i denne klassen.Her er det jo "nesten bare" bokser eller V motorer. Motoren har dessuten fått mye skryt siden den er kobla mot en glimrende girkasse.L-NA skrev:Med 4 cyl, og kjededrift, så faller nok kawan bort
Selvom jeg skjønner deg fordi det handler om hva man liker og "vil" ha
Med helautomatisk elektrisk kjedeoljesmører er kjededrift helt ok, det ble en annen verden og slippe å tenke på å smøre.
Jeg er spent på statsbudsjettet holder og håper ikke avgiftsletta blir bytta bort mot et eller annet til fordel krf og venstre.
Kunne vært morro å prøvd den kawaen i alle fall
Jeg har hatt tre sykler siden jeg ble en "born-again biker" i 2006Barbarozza skrev: Litt derfor er jeg engstelig for både KTM og evt Guzzi og også Caponorden..men jeg skjønner jo at dere er så fornøyde at jeg må revurdere den greia,De er like holdbare som mye annet...i alle fall så lenge de er relativt nye og velholdte mht ettersyn...Jeg skal i alle fall prøve dem...Det som faktisk teller mest i Kawas fordel er prisen...den ligger 50-60 tusen under alle andre..
Får du muligheten til det så skal du absolutt benytte sjansenOlav K skrev:Så mye uhemmet skryt av denne Stelvio'en.... jeg blir faktisk påvirket. og får lyst å teste en.
Tror det blir en tysk boxer..Flanker skrev:Se der ja... Hva venter nå? Ny Stelvio eller noe annet?
Ja, se det blir spennende å seFlanker skrev:Se der ja... Hva venter nå? Ny Stelvio eller noe annet?
Ikke det verste alternativet, dette...SuperMorten skrev:
Tror det blir en tysk boxer..![]()
AJ skrev:Når jeg tenker meg om...![]()
Tror ikke BMW står for tur denne gangen. Heller...![]()
![]()
Tverrstilt V-motor...SuperMorten skrev:AJ skrev: Tror jeg kan sette penger på hva det blir. Kjenner deg såpass godt, basert på hva du skriver her. Føler meg rimelig sikker på at det blir noe med en tverrstilt V-motor..
AJ skrev:Tverrstilt V-motor...SuperMorten skrev:AJ skrev: Tror jeg kan sette penger på hva det blir. Kjenner deg såpass godt, basert på hva du skriver her. Føler meg rimelig sikker på at det blir noe med en tverrstilt V-motor..![]()
Kawagutten skrev:AJ skrev:Tverrstilt V-motor...SuperMorten skrev:AJ skrev: Tror jeg kan sette penger på hva det blir. Kjenner deg såpass godt, basert på hva du skriver her. Føler meg rimelig sikker på at det blir noe med en tverrstilt V-motor..![]()
Tverr stilt er jo ganske vanskelig å ha med å gjore for d med antitverrstilt syndrom hehe men det r en veldig godkjent motor i mine øyne.