Den vindskjermen der var ille

Ja, fikk litt noia når jeg tok min "siste" snus i går og kastet den tomme boksen. Nå har jeg kjøpt ny boks, og planen er at jeg skal prøve å ha denne så lenge som mulig. Jeg kan nok godt klare meg på 5-6 snus om dagen. Hvis jeg klarer å ha 1 boks i 1 uke er jeg storfornøyd.mortenolb skrev:Det er forbanna mye lettere å slutte når man fortsatt har snus igjen. Hvis du slutter å snuse når du går tom for snus, så får du samtidig den "trenger å kjøpe snus"-greiathewiz skrev:Bjerknez, var du på Høiden rundt 11:45 - 12:00 ? Jeg så en triple som stå utenfor der. Jeg var innom for å bestille en bolt.
Et annet spørsmål, leste jeg at du har sluttet å snuse? Jeg prøvde meg på dette. Var snusfri fra klokken 17.00 i går til akkurat nå, da jeg sprakk. Det var MYE værre enn jeg trodde det kom til å være. Ble meget forbanna, grinete, følte meg "syk" og klarte ikke å sove på natten pga kaldsvetting og frustrasjon. Men jeg SKAL slutte, noen tips? Trappe ned er kanskje min beste løsning.Litt lettere når man veit at man har snus i lomma hvis du absolutt skulle trenge det - og om du tar en, så tar du sikkert sjeldnere.
Men noe jeg har lagt merke til når det kommer til folk som skal slutte med røyk/snus, så er det svært få som klarer det om de ikke faktisk er genuint interessert i å slutte. Hvis det er fordi man "ikke burde" så skal du ha ekstremt god viljestyrke
Er vel ikke orginal vindskjerm dette. Men jaggu var den diger og "støgg", ja! Må væra stjælt fra en GoldWing denna vel.Ashland skrev:Lurer på hva designerene gikk på da de plasserte den vindskjermen og synes den så ok ut
Jeg har tidligere nevnt at jeg er ganske så sær og standhaftig av natur, så når jeg først har bestemt meg, så blir det sånn... ferdig med det.thewiz skrev:Ja, fikk litt noia når jeg tok min "siste" snus i går og kastet den tomme boksen. Nå har jeg kjøpt ny boks, og planen er at jeg skal prøve å ha denne så lenge som mulig. Jeg kan nok godt klare meg på 5-6 snus om dagen. Hvis jeg klarer å ha 1 boks i 1 uke er jeg storfornøyd.mortenolb skrev:Det er forbanna mye lettere å slutte når man fortsatt har snus igjen. Hvis du slutter å snuse når du går tom for snus, så får du samtidig den "trenger å kjøpe snus"-greiathewiz skrev:Bjerknez, var du på Høiden rundt 11:45 - 12:00 ? Jeg så en triple som stå utenfor der. Jeg var innom for å bestille en bolt.
Et annet spørsmål, leste jeg at du har sluttet å snuse? Jeg prøvde meg på dette. Var snusfri fra klokken 17.00 i går til akkurat nå, da jeg sprakk. Det var MYE værre enn jeg trodde det kom til å være. Ble meget forbanna, grinete, følte meg "syk" og klarte ikke å sove på natten pga kaldsvetting og frustrasjon. Men jeg SKAL slutte, noen tips? Trappe ned er kanskje min beste løsning.Litt lettere når man veit at man har snus i lomma hvis du absolutt skulle trenge det - og om du tar en, så tar du sikkert sjeldnere.
Men noe jeg har lagt merke til når det kommer til folk som skal slutte med røyk/snus, så er det svært få som klarer det om de ikke faktisk er genuint interessert i å slutte. Hvis det er fordi man "ikke burde" så skal du ha ekstremt god viljestyrke
Kroppen / sinnet mitt likte ihvertfall IKKE snusslutten. Følte meg helt forferdelig. Det værste er at jeg blir så forbanna, gikk utover kjerringa i går kveld.
Er nok bare jeg som må vende meg til en annen type sykkel muligens. I forhold til hva jeg er vandt til er disse demperne myke. Men kanskje skal det være slik på en slik sykkel...?mortenolb skrev:Skjønner ikke hva du skal bytte dempere forGår an å justere om de er for myke. :-)å Det er vel uansett ikke sammenlignbart med en streetfighter.
Girklunking er bare fint det. Føles mye tightere enn at man brått ble usikker på om man gira eller ikke
Skal til samme sted i sommer, det ble rett og slett FOR mange tusenlapper spart på å ta turen ned dit for 20.000 servicen... Litt hyklerisk av meg siden jeg selv driver butikk, dog ikke samme bransje.Bjerknez skrev: Jeg og TOH tok oss en tur til Arvika, for å ta oss litt asiatisk buffet(?). Smakte faktisk godt dette også, så nå kan jeg krysse det av tingene jeg skal gjøre før jeg dør.
Jeg har vertfall ikke dårlig samvittighet. Jeg slenger ikke 6.000,- mer på bordet i Norge for morroskyld pr. År.jongsanim skrev:Skal til samme sted i sommer, det ble rett og slett FOR mange tusenlapper spart på å ta turen ned dit for 20.000 servicen... Litt hyklerisk av meg siden jeg selv driver butikk, dog ikke samme bransje.Bjerknez skrev: Jeg og TOH tok oss en tur til Arvika, for å ta oss litt asiatisk buffet(?). Smakte faktisk godt dette også, så nå kan jeg krysse det av tingene jeg skal gjøre før jeg dør.
Uansett, du sier at dere dro til Arvika, dette er det nærmeste man kan kalle sivilisasjon? Noe annet å foreta seg i området? Regner med at 20.000 servicen tar litt tid