¨Dro den hakket lenger enn meg du daStorm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()

Gratulerer

¨Dro den hakket lenger enn meg du daStorm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()
Gosh.... herligStorm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()
Gratulerer!Storm skrev: 29 mai 2019, 14:40 Da ble det en ny Ducati Monster 1200 S. Klarte ikke vente til Juli, med de nye avgiftsreduksjonene.![]()
Hva er forskjellen mellom de flaskene?Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 00:47 Da skal det snart være klart for litt skikkelig sommerklargjøring :)
For den vanlige mannen i gata gjør alle disse såpene sykkelen din rein.
Jeg kjøpte faktisk NXT-Generation på BilXtra i Fredrikstad for noen uker siden. Det blir rent, men lakken trenger sårt å bli vokset etterpå. Såpen skummer også mye :)Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 02:29For den vanlige mannen i gata gjør alle disse såpene sykkelen din rein.
-snip-
PS! Husk at du kun bor noen hundre meter fra BilXtra i Fredrikstad. Det var der jeg kjøpte disse :)
Altså rett nedi gata der du holder til når du er i Fredrikstad :)
Ja, det er en god såpe det der :)Fsva skrev: 04 jun 2019, 14:20Jeg kjøpte faktisk NXT-Generation på BilXtra i Fredrikstad for noen uker siden. Det blir rent, men lakken trenger sårt å bli vokset etterpå. Såpen skummer også mye :)Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 02:29For den vanlige mannen i gata gjør alle disse såpene sykkelen din rein.
-snip-
PS! Husk at du kun bor noen hundre meter fra BilXtra i Fredrikstad. Det var der jeg kjøpte disse :)
Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 14:22Ja, det er en god såpe det der :)Fsva skrev: 04 jun 2019, 14:20Jeg kjøpte faktisk NXT-Generation på BilXtra i Fredrikstad for noen uker siden. Det blir rent, men lakken trenger sårt å bli vokset etterpå. Såpen skummer også mye :)Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 02:29For den vanlige mannen i gata gjør alle disse såpene sykkelen din rein.
-snip-
For å vokse/forsegle sykkelen din enkelt, så kjøp Carpro Hydro 2 på BilXtra. Den skal være knall!
Så ut som bra greier, jeg må muligens peøve en sånn en sånn. 1L til 399kr på sprayflaske.
jeg også.... NOK en full tank med bensin...Bjerknez skrev: 04 jun 2019, 17:54 Gikk på en smell i dag også...
85126463-EBEE-4EEE-8FCE-69CF25ACA277.jpeg