Intruders logg----hmm..gps..musikk på øret..interkom...?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Intruders Blogg----Hipp hopp , jeg er så glad i dag....

Legg inn av Intruder »

I går kveld ringte Arctic Tiger fra Mesnali og vi ble enige om at jeg reiser opp i morgen og så gjør
vi to en liten tur på Sjusjøen for å drikke kaffe.. :mk
Vi drar til Natrudstilen, stedet der det var world cup i langrenn for ei tid sida,men maken til sprekinger som de som kommer nå
har de nok ikke sett på lenge... :janikk :janikk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Intruder skrev:I går kveld ringte Arctic Tiger fra Mesnali og vi ble enige om at jeg reiser opp i morgen og så gjør
vi to en liten tur på Sjusjøen for å drikke kaffe.. :mk
Vi drar til Natrudstilen, stedet der det var world cup i langrenn for ei tid sida,men maken til sprekinger som de som kommer nå
har de nok ikke sett på lenge... :janikk :janikk
Jeg og Arctic Tiger besøkte Sjusjøen inkl. bedriftshytta på Storåsen i dag,og vi var enige om at den er et kjempeutgangspunkt
for et helgeseminar for MCsiden.no en gang i tiden... :thumleft
Deretter var vi på Motorspeed på Lillamærr og så mye fint med sukker på,vi ble guidet rundt av en kjempekoselig innehaver ! Arctic Tiger hadde aldri sett en levende Victory før,og jeg hadde ikke sett en levende tiger så detta var helMaxTron!! :dontknow
Vi kjørte også noen helmakse MCveier,drakk kaffe og hadde det fint ! :b_c:
Neste møte blir i Karlstad :thumleft ..... :scratch ...

Nil satis nisi optimum !

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

:D :thumleft Ja Takk for en kjempetrivelig ettermiddag og super sightseeing i området Intruder :\m/: :prf Det var virkekelig trivelig å møte deg Live, og jeg ser fram til at vi møtes igjen i Karlstad i juli :thumleft
Og den hytta der oppå Storåsen, Sjusjøen var en Perfekt plass for Forumister å møtes. Flott utsikt, alle fasiliteter i nærområdet, og masse flotte mc-veier i alle himmelretninger, bedre kan det ikke bli :D Hytta hadde sengeplass til 8, og det var plass til flere telt rundt. Og leieprisen virket slett ikke uoverkommelig :knegg . Så der må vi møtes en gang Gutter og Jenter :vs

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

ArcticTiger skrev::D :thumleft Ja Takk for en kjempetrivelig ettermiddag og super sightseeing i området Intruder :\m/: :prf Det var virkekelig trivelig å møte deg Live, og jeg ser fram til at vi møtes igjen i Karlstad i juli :thumleft
Og den hytta der oppå Storåsen, Sjusjøen var en Perfekt plass for Forumister å møtes. Flott utsikt, alle fasiliteter i nærområdet, og masse flotte mc-veier i alle himmelretninger, bedre kan det ikke bli :D Hytta hadde sengeplass til 8, og det var plass til flere telt rundt. Og leieprisen virket slett ikke uoverkommelig :knegg . Så der må vi møtes en gang Gutter og Jenter :vs
:notworthy: :notworthy: :=D> :=D> :thumleft :thumleft

Nil satis nisi optimum !

Svein2
Motorsykkelen din: MC

Legg inn av Svein2 »

Intruder skrev:
ArcticTiger skrev::D :thumleft Ja Takk for en kjempetrivelig ettermiddag og super sightseeing i området Intruder :\m/: :prf Det var virkekelig trivelig å møte deg Live, og jeg ser fram til at vi møtes igjen i Karlstad i juli :thumleft
:notworthy: :notworthy: :=D> :=D> :thumleft :thumleft
Hyggelig å høre at døkk hadde en fin dag, det er fint på Sjusjøen. :thumleft

Bare litt rart at jeg plutselig kom til å tenke på disse to her:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=k9FRsyiq0nc[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=wrYp-0e1 ... re=related[/video]

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Hyggelig at du assosierer oss med de ovennevnte exellenser Svein 2 , men må drysse litt malurt i begeret...Hverken
jeg eller Arctic Tiger er mann for vår hatt........ :bananas

Men Arctic Tiger fra det høye nord fikk jo oppleve den fart og glød som hersker i trafikkbildet her sørpå : Gjennom
envegskjørt gate mot trafikken med bram og flaggan til topps !! :prf

Nil satis nisi optimum !

Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Pollti »

Intruder skrev: Gjennom envegskjørt gate mot trafikken med bram og flaggan til topps !! :prf

Dere 2 susehuene slår ikke Bimma ! Jeg har bilde av henne,smørrende blid på BMWen sin over en gangbro, hvor et forbudsskilt for motorisert ferdsel griner rett inn kamera :janikk Jeg mistenker ånkli særriøst at en Kawasaki Turistbuss kjørte først for å teste brua ? Jalmar er da Sjentelmann syntes jeg :P :p
Så diskret og grei som jeg er fra naturens side så er det helt utelukket å poste det bildet :oh

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

:lol At jeg ble noe uoppmerksom og kom til å kjøre mot envegskjøring kom av at min bedre halvdel fru Trafikkpedagog
IKKE var med og instruerte.. :thumleft
Forøvrig regner jeg med at Arctic Tiger og kona i skrivende stund er på vei fra Mesnali og hjem til vintermørke Narvik.Håper
kurset har gitt fornyet energi og kraft til å møte mørketid og fremtid med friskt mot !! :rose :rose :m

Nil satis nisi optimum !

ArcticTiger

Ja den Enveiskjøringen taklet du ellegant Intruder :thumleft :knegg Jeg skravlet vel høl i hue på deg med så mye tullprat at du ble helt forfjamsa :oh og glemte helt traffikkregelen :-k .

Vi er ganske nettopp kommet velberget hjem, etter en fin uke på Mesnali, et flott møte med en Topp Forumist fra Dala :thumleft , og en laaang hjemtur med drosje, tog, fly, buss og bil. Og med innlagte ventepauser :scratch
Takk for hilsen og gode ønsker, Intruder :notworthy: :notworthy:

Svein2

Legg inn av Svein2 »

Endelig er kongla som alle Brumundølene har ventet på, på plass.
Gratulerer så mye Intruder. :terge :terge :terge :notlistening

http://h-a.no//Nyheter//Nyheter/tabid/7 ... eView=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Svein2 skrev:Endelig er kongla som alle Brumundølene har ventet på, på plass.
Gratulerer så mye Intruder. :terge :terge :terge :notlistening

http://h-a.no//Nyheter//Nyheter/tabid/7 ... eView=true" onclick="window.open(this.href);return false;
"Made in China" - som omtrent alt annet nå om dagen... var det ikke så? :scratch

:knegg

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

En gubbe borti her skulle sælja mandelpoteter,og sætte opp ett skilt bortved vægen..Trafikkpolitiet sa,detta æ fali.. =; =;
Kommune,stat og fylke sætt ei 6 meters kongle i ei rundkjøring.. :thumleft :=D> :-k :scratch ](*,) sier pollti.. :mk
Sist redigert av Intruder den 17 des 2011, 18:38, redigert 1 gang totalt.

Nil satis nisi optimum !

ArcticTiger

Jeg syns ideen med kongla var god, men den var aallltfor lita :dontknow 6 meter, det er jo ingenting :[-( . Nei, de skulle tatt i så det Monner når de først satte igang, iaffal det dobbelte :thumleft
Og hvorfor har de laget den i Kina? Det der er jo noe en bygdesmed hadde greit minst like godt, eller det hadde vært en flott oppgave for avgangsklassen på yrkesskolens sveise-linje :thumleft
Det skulle da være nok skrapmettal lokalt til å lage noe slikt av og, i hallene etter alle industribedriftene som er nedlagt de siste åra.
Men skrotet er vel sendt til.... Kina, og yrkesskolen er vel nedlagt den åsså :scratch

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Som flere av dere nevner er det innmari mange hemføinger her som er skikkelig gærne på slikt,de følger ikke
med på annet enn Hotel Cæsar og Jakten på kjærligheten... så slikt kommer på dem som julkvæll``n på a Marte Sveinnerud..:[-X
Men det er greit nok,verre er det at jeg i valgkampen spurte Høyres gruppeleder om hva de syntes om slik pengebruk...
"Noe slikt har jeg aldri hørt om,er sikkert ikke riktig.."
Et par år etter at han satt i formannskapet og vedtok hele "hærliheta". :orefk

Nil satis nisi optimum !

Svein2

Legg inn av Svein2 »

Hvis det skulle være til noen trøst Intruder, så er det itte noe bedre andre plasser.
Her er noen forslag som kom inn til utsmykning av den nye rundkjøringa ved Basthjørnet. :-k
Forslag 1.JPG
Forslag 2.JPG
Forslag 3.JPG
Forslag 4.JPG
Forslag 5.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Låst