vi to en liten tur på Sjusjøen for å drikke kaffe..

Vi drar til Natrudstilen, stedet der det var world cup i langrenn for ei tid sida,men maken til sprekinger som de som kommer nå
har de nok ikke sett på lenge...

Jeg og Arctic Tiger besøkte Sjusjøen inkl. bedriftshytta på Storåsen i dag,og vi var enige om at den er et kjempeutgangspunktIntruder skrev:I går kveld ringte Arctic Tiger fra Mesnali og vi ble enige om at jeg reiser opp i morgen og så gjør
vi to en liten tur på Sjusjøen for å drikke kaffe..![]()
Vi drar til Natrudstilen, stedet der det var world cup i langrenn for ei tid sida,men maken til sprekinger som de som kommer nå
har de nok ikke sett på lenge...![]()
ArcticTiger skrev:![]()
Ja Takk for en kjempetrivelig ettermiddag og super sightseeing i området Intruder
![]()
Det var virkekelig trivelig å møte deg Live, og jeg ser fram til at vi møtes igjen i Karlstad i juli
![]()
Og den hytta der oppå Storåsen, Sjusjøen var en Perfekt plass for Forumister å møtes. Flott utsikt, alle fasiliteter i nærområdet, og masse flotte mc-veier i alle himmelretninger, bedre kan det ikke bliHytta hadde sengeplass til 8, og det var plass til flere telt rundt. Og leieprisen virket slett ikke uoverkommelig
. Så der må vi møtes en gang Gutter og Jenter
Hyggelig å høre at døkk hadde en fin dag, det er fint på Sjusjøen.Intruder skrev:ArcticTiger skrev:![]()
Ja Takk for en kjempetrivelig ettermiddag og super sightseeing i området Intruder
![]()
Det var virkekelig trivelig å møte deg Live, og jeg ser fram til at vi møtes igjen i Karlstad i juli
![]()
Og den hytta der oppå Storåsen, Sjusjøen var en Perfekt plass for Forumister å møtes. Flott utsikt, alle fasiliteter i nærområdet, og masse flotte mc-veier i alle himmelretninger, bedre kan det ikke bliHytta hadde sengeplass til 8, og det var plass til flere telt rundt. Og leieprisen virket slett ikke uoverkommelig
. Så der må vi møtes en gang Gutter og Jenter
![]()
:=D> :=D>
![]()
Intruder skrev: Gjennom envegskjørt gate mot trafikken med bram og flaggan til topps !!
"Made in China" - som omtrent alt annet nå om dagen... var det ikke så?Svein2 skrev:Endelig er kongla som alle Brumundølene har ventet på, på plass.
Gratulerer så mye Intruder.![]()
![]()
![]()
![]()
http://h-a.no//Nyheter//Nyheter/tabid/7 ... eView=true" onclick="window.open(this.href);return false;