Tenker med tida å sette opp en plakat under monumentet med teksta : " Den som rører dette blir rævpult med ei kongle "

Kommuneelgen vår står på lager nå , i si ti tok jeg med meg "æljmøkk" i en pose og tømte under`n

Denna passer vel bra, det er vel mange Elverums-jenter som har fått seks med gutta på Terning-moen.....Svein2 skrev:Hvis det skulle være til noen trøst Intruder, så er det itte noe bedre andre plasser.
Her er noen forslag som kom inn til utsmykning av den nye rundkjøringa ved Basthjørnet.
Hvordan det er nå vet jeg ikke, men for noen år tilbake fikk døm mer juling enn høne.ArcticTiger skrev:Denna passer vel bra, det er vel mange Elverums-jenter som har fått seks med gutta på Terning-moen.....Svein2 skrev:Hvis det skulle være til noen trøst Intruder, så er det itte noe bedre andre plasser.
Her er noen forslag som kom inn til utsmykning av den nye rundkjøringa ved Basthjørnet.
Absolutt mye kokelimonke der i Elverum.jaArcticTiger skrev:Denna passer vel bra, det er vel mange Elverums-jenter som har fått seks med gutta på Terning-moen.....Svein2 skrev:Hvis det skulle være til noen trøst Intruder, så er det itte noe bedre andre plasser.
Intruder skrev:I nyttårstalene er vår knog og statsministeren skjønt enige om at noe må gjøres for å redde miljøet,så slik
er det med den saken..
Et viktig bidrag er visstnok å redusere utslippene fra bl.a. brenning av kull..![]()
Da er det et jævla godt forslag å øke kullproduksjonen på Svalbard ....![]()
![]()
Har sett han spradet rundt der nede uten at jeg har helt skjønt hva vitsen med det var. Men det er så mye jeg ikke skjønnermekkern skrev:Jensemann rapet akkurrat itor seg om hvor heldig han var som hadde brukt penga våre til masse co2 for å reise til sydpolen den 14...
joo skrev:Kullet de graver ut i de norske gruvene på Svalbard er av fin kvalitet. Ikke det man bare brenner men også bruker til andre ting i industrien. Kanskje i stålet på din tohjuling?
Er ikke så veldig upresist egentlig, kull blandes med jern for å lage stål for å si det MEEEGET enkelt -Derav karbonstål.joo skrev:Kanskje noe upresist ja. Er ikke "i" stålet, men raffinert kull brukes i rensing av jern til stål blant annet, da som reduksjonsmiddel.
Et ørlite blikk inn i norsk historie vil for eksempel vist at den 14. desember 2011 var det akkurat 100 år siden Roald Amundsen erobret Sydpolen og åpnet en ny æra i historien. Jeg syntes det var et ganske godt poeng at statsministeren var der og markerte dette...Pollti skrev:Har sett han spradet rundt der nede uten at jeg har helt skjønt hva vitsen med det var. Men det er så mye jeg ikke skjønnermekkern skrev:Jensemann rapet akkurrat itor seg om hvor heldig han var som hadde brukt penga våre til masse co2 for å reise til sydpolen den 14...