Over til noe langt viktigere....meg!

Kjenner jeg ble over gjennomsnittet inspirert av å filme på tur igjen... alt for lenge siden jeg har tatt meg tiden til å filme, ikke minst redigere

LordShaft skrev:Hahaha.... det tar jeg som et kompliment![]()
Bare hyggelig gutterOlav K skrev:![]()
Er lenge siden jeg har blitt kalt "guttunge" (bortsett fra min far da, der er jeg fortsatt "guttungen" på 43 og "jentungen" på 50)så takk for det Kmann
![]()
Du har vel gjerne brukt denne litt? hvor stor er den? Hvor lenge får du gopro'en til å vare på filming med nettopp en slik nødlader/power bank?Olav K skrev:![]()
Er lenge siden jeg har blitt kalt "guttunge" (bortsett fra min far da, der er jeg fortsatt "guttungen" på 43 og "jentungen" på 50)så takk for det Kmann
![]()
Er fint her, uansett redskap, og jeg må nok innrømme at en del av meg har lyst på en adventuresak igjen... kanskje neste år. Vil helst ha begge deler![]()
Slike batteribanker får du kjøpt overalt, tror jeg kjøpte den hvite på en bensinstasjon på Fagernes (jeg har en svart en også, med litt mer kapasitet)
Tipper at en Lefdal eller Elkjøpbutikk har et godt utvalg.. eller kanskje til og med dette internettet kan hjelpe?![]()
Er i alle fall grådig greit med en slik "bank" for GoProen holder ikke lenge.
LordShaft skrev:Du snakker om å treffe blink.... små marginer for at du skulle cruise forbi akkurat i det jeg begynte å vaske sykkelen![]()
Uansett, hyggelig å slå av en prat igjen... I går var så varmt, at jeg ikke forstår hvordan det går an å kjøre på sykkel uten å renne vekk![]()
33,4 grader mener jeg det var målt.... sinnsykt!
Høres ut som det ble noen mil på deg i går også da.... Ble jo en lengre rundtur.
Åååå... jeg har en forkjærlighet for erdinger! igrunn alt hveteøl...
Schnakk forræi sjæl BusaTrond. Jeg pønsker nå på en tur VestoverBusa Trond skrev:Flott blogg Olav K![]()
Masse fine ikke jukse bilder som lever et liv![]()
Snakket med ojda i dag om en tur over til deg, men tror nok det må bli til høsten.
Men da er nok morell vinnen moden også :-)å
Jeg har verdens kjekkeste dame, så fleksitid har jeg permanentojda skrev:Schnakk forræi sjæl BusaTrond. Jeg pønsker nå på en tur VestoverBusa Trond skrev:Flott blogg Olav K![]()
Masse fine ikke jukse bilder som lever et liv![]()
Snakket med ojda i dag om en tur over til deg, men tror nok det må bli til høsten.
Men da er nok morell vinnen moden også :-)å
litt ut i neste uke jeg da, så får vi se om Kant`1 har mere flextid
tilgode hjemme hos kona![]()
Bedre med en Tiger, en ingen Tiger. (Gammelt jungelutrykk)