Morsomt å se at noen vil bygge caferacer av en cb400.olemk skrev:Mornings!hvor handler dere sånt som olje, oljefilter, bremseklosser og diverse slitedeler? Er det evt noen som er best på gamle hondaer?
SkjerpingsCB9 skrev:har du vurdert å bytte styre til noe mer oppreist ? så sykkelen får et mer upbeat uttrykk
Det styret som står på har jeg jo satt på for at jeg vil ha akkurat det utseende og kjørestil. Og café-looken er jo bare sånn. Ville jeg hatt noe rettete/høyere kjørestil måtte jeg jo bygget etter tracker/brat stilenCB9 skrev:har du vurdert å bytte styre til noe mer oppreist ? så sykkelen får et mer upbeat uttrykk
Jeg skiftet ut original luftfilterboks på en totakter for mange år siden. Den gikk godt en liten stund, men motoren skar seg etterhvert. Stemplet så nærmest smeltet ut - ganske deformert. Det ble vel ganske så feil blandingsforhold nårKjellrf skrev:Når du setter på de luftfilterne du har på CV-gassere, bør du gå opp 20-25% på hoveddysa, og ta resten av justeringa derfra. Det blir dårligere vacuum i gasserne når du setter på åpnere filtre, derfor må du kompensere det med større dyser.
Ja, ikke noe ukjent "kunstnerisk uttrykk" dette. Mange liknende sykler å se, rundt omkring. Noen eksempler her og:olemk skrev:Det styret som står på har jeg jo satt på for at jeg vil ha akkurat det utseende og kjørestil. Og café-looken er jo bare sånn. Ville jeg hatt noe rettete/høyere kjørestil måtte jeg jo bygget etter tracker/brat stilenCB9 skrev:har du vurdert å bytte styre til noe mer oppreist ? så sykkelen får et mer upbeat uttrykk![]()
Sent fra min SM-G870F via Tapatalk
tenk så kul den hadde blitt med likt styre som på denne sykkeln.Jompa skrev:SkjerpingsCB9 skrev:har du vurdert å bytte styre til noe mer oppreist ? så sykkelen får et mer upbeat uttrykkdet skal da ikke bli noen "scogsracer"