Utgangspunktet!

Driver å flytter over tråden fra et annet forum, så kommer mer fortløpende. De første postene er da eldre enn de som kommer til slutt

Takktakk, ja se der ja, burde jo ha sett denAJ skrev:Hei olemk,
velkommen hit til MCsiden.no.
Sånn skal det gjøres, hopp i det med å starte egen tråd.
Men tror tråden passer best i byggprosjektråden, så flytter den dit.
Blir artig å følge med på denne !
Morro med tilbakemelding også45316 skrev:Veldig bra! Virkelig morro med slike tråder!
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Helt enig!Baffin skrev:Blir jo en nydelig sykkel![]()
Baffin
Kan si meg enig I at det er en litt "hard" lyd ja, selv om jeg har satt I slike innsatsdempere. Så det blir nok til å få tak på et par ordentlige lyddempere. Så går den nok litt magert nå også, iom at både Luftfilterboksen og lyddemperne er vekk. Følte den manglet litt respons I fra sist jeg kjørte. Fargen bekrefter jo også det. Selv om det ikke er så veldig gæliKjellrf skrev:Morsom sak!
Jeg ville beholdt mellompotta (jeg bruker den på CX'en jeg bygde om) for å få finere og mer behagelig lyd. Korte, stutte rør gir veldig hard lyd i forhold til potter med mer volum.
Lykke til! :)
Er det derfor responsen bedres på høyere turtall? La merke til at turtallsregisteret kunne ha litt totakt - tendenser. Får en plutselig økning I kreftene over et visst turtall nemligKjellrf skrev:Når du setter på de luftfilterne du har på CV-gassere, bør du gå opp 20-25% på hoveddysa, og ta resten av justeringa derfra. Det blir dårligere vacuum i gasserne når du setter på åpnere filtre, derfor må du kompensere det med større dyser.