bråstoppe fordi jeg så en diger haug med halmbunter midt i vegen.

Da jeg gikk ut av taxi`n var det ingenting der...

Da bar det rett hjem og til sengs !!

Så fort man setter seg på en mc, eller i en bil, utsetter man seg selv og andre for unødig fare. I hvert fall så lenge kjøretøyet er i bevegelse. Når det er sagt, så tror jeg det er viktig å se litt på hva maraton-kjøring egentlig er.jhn skrev:Foresten Jalmar hvis du kjører i 24 timer kun for å teste det så utsetter du både dæ sjøl og andre for unødig fare,du prater jo som en erfaren
traffikant så det forundre mæ litt at du ikke forstår det.
Det e vel ingen som har tenkt om så bare litt på traffiksikkerhet som
e uenig i det.
Røyke er fantastisk. Synd jeg ikke kan drive med det lengere.Jalmar skrev:Akkurat som jeg har vanskelig med å forstå vitsen med å røyke f.eks.
At jeg er en tryggere sjåfør etter ti timer enn etter tyve, er det ingen tvil om. Og det har heller ikke vært diskusjonen her. Det er påstanden om at man er en FARLIG sjåfør etter f.eks. tyve timer jeg imøtegår. For det er nødvendigvis ikke riktig.jhn skrev:Æ orke ikke komentere alt det her,æ nøye mæ med å si at du mest sannsynlig e en tryggere sjåfør etter 10 t enn etter 20
Hvis du ikke liker at det kommer folk inn på forumet som ikke e enig med dæ så får du prøve å få mod. til å stenge mæ ute.
Det e jo ikke sikkert det e så vanskelig.Lykke til
Helt enig!Baron von Waffel skrev:
Jeg opplever at jhn bidrar til å øke lesverdigheten av forumet.
La meg bare si at dersom alle skal være enig, da må det være med meg. Og det vet jeg sannelig ikke om er en så veldig god idé.Jalmar skrev:Men jeg tror nok Tage syns utviklingen var grei nok. Og vi klarer nok å få den inn på tema igjen etter hvert.