Det skal du ikke se bort fraBenny skrev:Plutselig møtes vi kanskje på Vormsund??

Det skal du ikke se bort fraBenny skrev:Plutselig møtes vi kanskje på Vormsund??
GSF, ikke GSX!MrErling skrev:GSX'n er fin begynner sykkel.
Gratulerer :=D>
Jeg er ikke helt fersk da :-) Hadde tross alt en halv sesong i fjor før jeg kjørte i filler den jeg hadde ( Shadow)MrErling skrev:GSX'n er fin begynner sykkel.
Meget bra formulert, må jeg siBenny skrev:kjørte i filler
AJ skrev:Meget bra formulert, må jeg siBenny skrev:kjørte i filler![]()
Du kjørte faktisk i filler Shadow'en din![]()
Såppas ja!!
Joda lille venn, du er fersk enda........ (Og i mine øyne vil du alltid forbli det. Jeg er tross alt eldre enn deg og burde vite detBenny skrev:Jeg er ikke helt fersk da :-) Hadde tross alt en halv sesong i fjor før jeg kjørte i filler den jeg hadde ( Shadow)MrErling skrev:GSX'n er fin begynner sykkel.
Det er aldri for langt til Kristiansund!MaxTron skrev:.....men litt langt å komme til Kristiansund for å få gjort det kanskje??
Kjipt med storebrødre som ikke innser at lillesøster faktisk begynner å bli storGeso skrev:Joda lille venn, du er fersk enda........ (Og i mine øyne vil du alltid forbli det. Jeg er tross alt eldre enn deg og burde vite detBenny skrev:Jeg er ikke helt fersk da :-) Hadde tross alt en halv sesong i fjor før jeg kjørte i filler den jeg hadde ( Shadow)MrErling skrev:GSX'n er fin begynner sykkel.
Gratulerer :=D>![]()
)
Ha en fin dag.
:-) Geso
Det er et privilegium vi storebrødre har. Og noen ganger har jeg inntrykk av at småsøstre utnytter sin status hemningsløst.Benny skrev: Kjipt med storebrødre som ikke innser at lillesøster faktisk begynner å bli stor
EnigBaron von Waffel skrev:Det er et privilegium vi storebrødre har. Og noen ganger har jeg inntrykk av at småsøstre utnytter sin status hemningsløst.Benny skrev: Kjipt med storebrødre som ikke innser at lillesøster faktisk begynner å bli stor