Gratulerer med ny sykkel! :=D>Benny skrev:Etter mye leting og synsing på hva slags sykkel jeg skulle kjøpe meg har jeg endelig bestemt meg. Jeg har kjøpt meg en brukt Suzuki GSF 600 Bandit. Dette blir noe annet enn Shadowen jeg hadde i fjorHar selvfølgelig ikke prøvekjørt den men regner med at den er grei! Den sto på vinterlagring hos forhandler og han hadde bare godord å si om sykkelen. Håper jeg har gjort et godt kjøp. Kjenner det kribler litt nå. Jeg er vldig klar for å kjøre sykkel igjen
GrattisBenny skrev:Etter mye leting og synsing på hva slags sykkel jeg skulle kjøpe meg har jeg endelig bestemt meg. Jeg har kjøpt meg en brukt Suzuki GSF 600 Bandit. Dette blir noe annet enn Shadowen jeg hadde i fjorHar selvfølgelig ikke prøvekjørt den men regner med at den er grei! Den sto på vinterlagring hos forhandler og han hadde bare godord å si om sykkelen. Håper jeg har gjort et godt kjøp. Kjenner det kribler litt nå. Jeg er vldig klar for å kjøre sykkel igjen
Hvis den er på finn.no, tror jeg jeg vet hvilken det er.Benny skrev:Det er en 1999 modell som har gått 21000. Nye dekk. nytt kjede og drev. Sykkelen var strøken. Skal legge ut bilder når jeg har signert papirene. Skjer i kveld
Bare å komme innom det. Jeg er veldig god på dekksparkingCrinos skrev:Grattis!
Min søster bor også på Rælingen, pluss ei venninne av meg, så det er store muligheter for at jeg tar turen dit et par ganger i løpet av sessongen! :)
Hadde vert koselig å invitert seg selv til å ta en kaffe et og litt dekksparking en gang det passer seg :)
Er vi litt spydige herGeso skrev:Gratulerer med sykkel. Håper du beholder denne litt lengre enn den du hadde![]()
Du får komme innom når du har hentet den, så jeg får tatt en titt.
:-) Geso
Jepp, det var den ja!Benny skrev:Takker så mye for gratulasjoner.
Her er linken til herligheten:
http://www.finn.no/finn/mc/used/viewima ... e=27282778" onclick="window.open(this.href);return false;
Gleder meg til bare veier!!