Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av ArcticTiger »

Bikerdude: Virkelig en stilig sykkel du har :thumleft Må være en av forumets fineste :D

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av MaxTron »

2009 VMX 17 Vmax (så langt)

Det æ fikk med på kjøpet:

-Vindskjerm: Boulevard. (liten, står på)
-Vindskjerm: Touring. (ikke prøvd enda..!!??)
-"Sideskinner" med ryggstø og bagasjebærer.
-Fikk også med små originale sidevesker som æ ikke bruker, ivertfall ikke for tiden...

Det æ har gjort:

-Lagd forhøyer til ryggstø. (planer om å lage ett nytt som er finere, eventuelt gjøre noe med det æ har...)
-Fjerna originale eksospotter og katalysator med Exupventil.
-Erstatta med grenrør fra Vance and Hines og CS One potter fra samme fabrikant.
-Montert bredbånds O2-sonde.
-Fjerna servomotoren til Exupventilen og erstatta den med en "Exup-eliminator".
-Montert last-uavhengig blinklysrele.
-Fjerna magnetventil til AIS'en og plugga uttaket for AIS i luftfilterboksen, og plugga slangene som går videre ned på toppene.
-Fjerna "Støyvegg" i luftfilterboks.
-Montert K & N luftfilter.
-Montert PowerCommander V.
-Gjenstår å montere AutoTune.

+++Masse planer, og en del på ønskelista :-J
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av jhn »

AIS du, det vakke værst
http://www.marinetraffic.com/ais/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol :lol

Brukeravatar
Morten
Innlegg: 111
Registrert: 25 jun 2010, 10:41
Motorsykkelen din: HD 2007 Night Rod Special, 1130 kubikk
Sted: Oslo

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Morten »

Ser at det er mange som gjør MYE med sine kjære...
Listen hos meg er ikke lang, men....

Forrige eier var endel kortere enn meg, så han hadde montert "short reach" sett (sete, styre og fotvilere).
Så her har jeg byttet tilbake til standard utstyr som gir ca 15 cm lengre "strekk", kan tenke meg å montere "short" fotvilere motsatt vei slik at jeg får ytterligere 5 cm strekk på bena, problemet er å få justert fotbremsen tilsvarende.

Montert:
Avon Cobra dekk foran og bak
Sotet blinklys glass foran og bak.
Supertrapp slip-ons
Strømuttak

Skal montere:
Sort pulverlakkert styre (ligger klart)
Powercommander
K & N luftfilter
Sotet bremselysglass

Har diverse andre planer, mest kosmetiske, men det får vi komme tilbake til når det blir aktuellt.
VRSCDX.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes"

Brukeravatar
Hjernen
Innlegg: 802
Registrert: 14 des 2010, 11:07
Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)
Sted: Porsgrunn

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Hjernen »

:notworthy: :notworthy: Det er vel den feteste som har kommet fra HD i de siste åra, lang cruiser med bra drag... Trenger ikke gjøre mer enn det du har gjort..... :\m/:
Hvis en gjør slik, funker det da tru??

Member of Festus Mc Porsgrunn.

Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av MaxTron »

jhn skrev:AIS du, det vakke værst
http://www.marinetraffic.com/ais/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol :lol
He-He.. dette er vel ikke helt det samme: AIS - Air Induction System, Det er ett opplegg med slanger som starter i luftfilterboksen, og går, via en magnetventil, ned på toppdekslene, gjennom Reed-ventiler og til slutt inn i eksosanlrgget.
M.a.o. det tilføres luft i eksosen etter eksosventilene.
Dette er vistnok for å avhjelpe forbrenning av uforbrente avgasser i katalysatoren.

Nå da æ ikke lengre har katalysator har ikke dette systemet lengre noen funksjon. Annet enn at det fører til "poppelyder" i eksosanlegget, spesielt når en slår av på gassen. Mistenker også at det kan "lure" O2-sonden vist en tilfører ekstra luft..?
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av MaxTron »

Morten skrev:Ser at det er mange som gjør MYE med sine kjære...
Listen hos meg er ikke lang, men....

Forrige eier var endel kortere enn meg, så han hadde montert "short reach" sett (sete, styre og fotvilere).
Så her har jeg byttet tilbake til standard utstyr som gir ca 15 cm lengre "strekk", kan tenke meg å montere "short" fotvilere motsatt vei slik at jeg får ytterligere 5 cm strekk på bena, problemet er å få justert fotbremsen tilsvarende.

Montert:
Avon Cobra dekk foran og bak
Sotet blinklys glass foran og bak.
Supertrapp slip-ons
Strømuttak

Skal montere:
Sort pulverlakkert styre (ligger klart)
Powercommander
K & N luftfilter
Sotet bremselysglass

Har diverse andre planer, mest kosmetiske, men det får vi komme tilbake til når det blir aktuellt.
VRSCDX.jpg
Ikke for å skræm dæ, men Æ ska vertfall aldri-ALDRI-AAALDRI!!! mer ha Avon dekk på noe som helst!!! Greit nok så lenge det er helt tørr asfalt MEN...!!!!

Ett tips som kanskje er verdt å sjekke ut er hvordan Harley sine egne innsprøytning/mapping moduler fra Screamin' Eagle (H-D's egne trimmings avdeling) er før du går for PowerCommander. De er jo tross alt laget spesielt til disse sykklene...
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Svolp »

Morten skrev:Ser at det er mange som gjør MYE med sine kjære...
Listen hos meg er ikke lang, men....

Forrige eier var endel kortere enn meg, så han hadde montert "short reach" sett (sete, styre og fotvilere).
Så her har jeg byttet tilbake til standard utstyr som gir ca 15 cm lengre "strekk", kan tenke meg å montere "short" fotvilere motsatt vei slik at jeg får ytterligere 5 cm strekk på bena, problemet er å få justert fotbremsen tilsvarende.

Montert:
Avon Cobra dekk foran og bak
Sotet blinklys glass foran og bak.
Supertrapp slip-ons
Strømuttak

Skal montere:
Sort pulverlakkert styre (ligger klart)
Powercommander
K & N luftfilter
Sotet bremselysglass

Har diverse andre planer, mest kosmetiske, men det får vi komme tilbake til når det blir aktuellt.
VRSCDX.jpg
For en sinnsykt flott NIGHT ROD! :notworthy:
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
Morten
Innlegg: 111
Registrert: 25 jun 2010, 10:41
Motorsykkelen din: HD 2007 Night Rod Special, 1130 kubikk
Sted: Oslo

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Morten »

MaxTron skrev: Ikke for å skræm dæ, men Æ ska vertfall aldri-ALDRI-AAALDRI!!! mer ha Avon dekk på noe som helst!!! Greit nok så lenge det er helt tørr asfalt MEN...!!!!

Ett tips som kanskje er verdt å sjekke ut er hvordan Harley sine egne innsprøytning/mapping moduler fra Screamin' Eagle (H-D's egne trimmings avdeling) er før du går for PowerCommander. De er jo tross alt laget spesielt til disse sykklene...
Hadde originale Dunlop dekk på den, og de var superglatte....
Fikk anbefalt Avon Cobra fra flere hold, bl.a en kamerat som har disse på samme sykkel.... skal visstnok være de beste dekkene til denne sykkelen. Men....tar det veldig rolig til jeg får testet ut litt selv ;e

Takker for forslaget om å sjekke Screamin`Eagle, skal gjøre det....
Har lest på ulike forum at det er mange med denne sykkelen som bruker Powercommander, med og uten autotune, helt problemfritt. Var vel derfor jeg hadde denne som utgangspunkt :thumleft
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes"

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Crinos »

Jeg har Screamin' Eagle på min EVO, og de er noe snillere enn PowerCommander er.
Det er ikke noe tvil om at du vil få mer ut av motoren din med PowerCommander, enn HD Screamin' Eagle.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Twister
Innlegg: 354
Registrert: 26 aug 2010, 08:59
Motorsykkelen din: for få....
Sted: sandefjord

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Twister »

MaxTron skrev:
jhn skrev:AIS du, det vakke værst
http://www.marinetraffic.com/ais/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol :lol
He-He.. dette er vel ikke helt det samme: AIS - Air Induction System, Det er ett opplegg med slanger som starter i luftfilterboksen, og går, via en magnetventil, ned på toppdekslene, gjennom Reed-ventiler og til slutt inn i eksosanlrgget.
M.a.o. det tilføres luft i eksosen etter eksosventilene.
Dette er vistnok for å avhjelpe forbrenning av uforbrente avgasser i katalysatoren.

Nå da æ ikke lengre har katalysator har ikke dette systemet lengre noen funksjon. Annet enn at det fører til "poppelyder" i eksosanlegget, spesielt når en slår av på gassen. Mistenker også at det kan "lure" O2-sonden vist en tilfører ekstra luft..?
Spennede lesning... I går fikk jeg hentet guttungens Yamaha DTX125... Denne er nå blitt strippet ned for å bytte alt av plast, noen wirer, eksosanlegg osv osv... Heldiggrisen har fri fra skolen i dag og har kvalitets tid samnen med sykkelen sin i garasjen min i hele dag... :D
på denne originalt er det en slange fra svanehalsen, via noe som kan se ut som en slags reed-ventil og inn i luftfilterboksen...
Poden mente dette var en slags blombe, han hadde lest at den skulle lede litt eksos inn i innsuget for å begrense effekten ved hjelp av oksygenfattig eksos... Jeg stusset litt, men kom ikke på noe godt svar på hva annet det kunne være til....
Nå er dette en 2-takter, så det kan jo ha noe å si??
Slett ikke sikkert det har noe som helst med hverandre å gjøre heller....
Ellers må jeg si at en slik 125 i dag, kontra en god CB100 eller noe... vel, jeg ble ganske slukøret når jeg skulle forklare hva kilometer med kabler, releer, ventiler, tanker, ekspansjonskammer på innsuget osv osv var for noe.. ](*,)

Jeg tror at om jeg skal opprettholde status som "pappa`n han kan spørre" må jeg lese meg opp litt... :skriver
men på den annen side er det like greit han leser og jeg spør... :dontknow
Stor er den som vet, men større er den som vet hvor en kan spørre

Twisted V; CX500-82
Tripster; XS750-77
Lillegutt; CB350-69
El-Toro; VFR750F-87

Brukeravatar
Morten
Innlegg: 111
Registrert: 25 jun 2010, 10:41
Motorsykkelen din: HD 2007 Night Rod Special, 1130 kubikk
Sted: Oslo

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Morten »

Crinos skrev:Jeg har Screamin' Eagle på min EVO, og de er noe snillere enn PowerCommander er.
Det er ikke noe tvil om at du vil få mer ut av motoren din med PowerCommander, enn HD Screamin' Eagle.
Har du prøvd med "autotune" ?
Vet at det finnes ferdige "maps" for ulike oppsett til ulike sykler for å unngå å kjøre sykkel i benk selv, men er det å anbefale ? Unngår man å kjøre benk om man bruker autotune ?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes"

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av MaxTron »

Twister skrev:
MaxTron skrev:
jhn skrev:AIS du, det vakke værst
http://www.marinetraffic.com/ais/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol :lol
He-He.. dette er vel ikke helt det samme: AIS - Air Induction System, Det er ett opplegg med slanger som starter i luftfilterboksen, og går, via en magnetventil, ned på toppdekslene, gjennom Reed-ventiler og til slutt inn i eksosanlrgget.
M.a.o. det tilføres luft i eksosen etter eksosventilene.
Dette er vistnok for å avhjelpe forbrenning av uforbrente avgasser i katalysatoren.

Nå da æ ikke lengre har katalysator har ikke dette systemet lengre noen funksjon. Annet enn at det fører til "poppelyder" i eksosanlegget, spesielt når en slår av på gassen. Mistenker også at det kan "lure" O2-sonden vist en tilfører ekstra luft..?
Spennede lesning... I går fikk jeg hentet guttungens Yamaha DTX125... Denne er nå blitt strippet ned for å bytte alt av plast, noen wirer, eksosanlegg osv osv... Heldiggrisen har fri fra skolen i dag og har kvalitets tid samnen med sykkelen sin i garasjen min i hele dag... :D
på denne originalt er det en slange fra svanehalsen, via noe som kan se ut som en slags reed-ventil og inn i luftfilterboksen...
Poden mente dette var en slags blombe, han hadde lest at den skulle lede litt eksos inn i innsuget for å begrense effekten ved hjelp av oksygenfattig eksos... Jeg stusset litt, men kom ikke på noe godt svar på hva annet det kunne være til....
Nå er dette en 2-takter, så det kan jo ha noe å si??
Slett ikke sikkert det har noe som helst med hverandre å gjøre heller....
Ellers må jeg si at en slik 125 i dag, kontra en god CB100 eller noe... vel, jeg ble ganske slukøret når jeg skulle forklare hva kilometer med kabler, releer, ventiler, tanker, ekspansjonskammer på innsuget osv osv var for noe.. ](*,)

Jeg tror at om jeg skal opprettholde status som "pappa`n han kan spørre" må jeg lese meg opp litt... :skriver
men på den annen side er det like greit han leser og jeg spør... :dontknow
Er det katalysator i eksosanlegget på denne??
Isåfall er det ett AIS du har.
Vist det er en reed-ventil på den, og den åpner for luftstrøm MOT eksosanlegget ER det ett AIS.

Syns IKKE det høres sannsynlig at de leder eksos tilbake inn i luftfilterboksen... Men man VET jo aldri... De gjør jo de mest sprøe og unaturlige ting for å få ned effekten :oh
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av MaxTron »

Morten skrev:
Crinos skrev:Jeg har Screamin' Eagle på min EVO, og de er noe snillere enn PowerCommander er.
Det er ikke noe tvil om at du vil få mer ut av motoren din med PowerCommander, enn HD Screamin' Eagle.
Har du prøvd med "autotune" ?
Vet at det finnes ferdige "maps" for ulike oppsett til ulike sykler for å unngå å kjøre sykkel i benk selv, men er det å anbefale ? Unngår man å kjøre benk om man bruker autotune ?
Veel, no har jo æ ganske forskjellig motor i forhold til dæ, og du har ganske forskjellig i forhold til Crinos så om den fungerer for en av oss behøver den ikke å fungere så bra for en av de andre..
No har ikke æ fått montert ferdig enda, og æ har IKKE tatt ut nyMax'n enda heller, så har ikke peiling på hvordan det kommer til å fungere...

Grunnen til at æ kjøpte AutoTune, var at når æ kjøpte den fra nettbutikk i USA vart den en del billigere enn ei benkkjøring hos autorisert Dynojetsenter her i Norge. Æ må jo også helt til Ålesund eller til Tr.heim for å få det gjort.

Uansett: Dynojet hevder at med AutoTune eliminerer du behovet for benkkjøring. (men det er jo også de samme som selger boksene.. :-k )

I teorien skal AutoTune fungere BEDRE enn en benkkjøring. Fordi den konstant måler avgassene, og konstant justerer innsprøytningen til å gi en mest mulig riktig blanding, den tar med andre ord hensyn til om du tøffer avgårde i "søndagskjører"-tempo, om du kjører fort på Tysk motorvei, om du kjører opp ett langt fjellpass med full ferie-oppakning og passasjer o.s.v. Mens en benkekjøring stort sett kjøres i noen sekunder på full gass på en benk med konstant motstand. Ivertfall er det det æ har inntrykk av, mulig de kjører på mange forskjellige turtall/gasspådrag, og med flere forskjellige belastninger..??? Men trur ikke det er mange benker som har mulighet til det(???)

Det var teorien...
Ser på det store amerikanske forumet for Gen2 Vmax http://www.starvmax.com/forum" onclick="window.open(this.href);return false; at mange hevder at AutoTune faktisk justerer sykkelen helt bort, OG at den IKKE fungerer under 2000 rpm.
No har æ inntrykk av at det også er mange "over there" som klarer å skru og justere ihjel sykklene sine helt selv uten hjelp av AutoTune og andre "svarte bokser", så er litt delt med tanke på hva æ skal tru..
Forøvrig har æ skrevet mail til PowerCommander support, forklart hva æ har gjort med sykkelen, og spurt om det gikk an å få ett "map" som passa sånn nogenlunde, æ spurte også om det stemte at AutoTune ikke fungerer under 2000rpm. Æ fikk anbefalt ett "map" som ligger fritt ute på hjemmesiden til nedlasting, det er IKKE helt de samme modifiseringene som æ har gjort, men han mente det burde fungere som ett "grunnmap" å starte med. Han skreiv også at. "Auto-tune can be used in all available RPMs and throttle positions."

Uansett:
Min plan er å laste inn dette ferdig "map" som æ har lasta ned. Og bruke dette som ett utgangspunkt.
Og så kan æ, med en bryter på styre, veksle mellom dette "grunnmapet" og "learn mode"

Skal bli spennende å se hvordan det fungerer...
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Morten
Innlegg: 111
Registrert: 25 jun 2010, 10:41
Motorsykkelen din: HD 2007 Night Rod Special, 1130 kubikk
Sted: Oslo

Re: Hvilke modifiseringer har DU gjort på din MC?

Legg inn av Morten »

MaxTron skrev: Uansett: Dynojet hevder at med AutoTune eliminerer du behovet for benkkjøring. (men det er jo også de samme som selger boksene.. :-k )

I teorien skal AutoTune fungere BEDRE enn en benkkjøring. Fordi den konstant måler avgassene, og konstant justerer innsprøytningen til å gi en mest mulig riktig blanding, den tar med andre ord hensyn til om du tøffer avgårde i "søndagskjører"-tempo, om du kjører fort på Tysk motorvei, om du kjører opp ett langt fjellpass med full ferie-oppakning og passasjer o.s.v. Mens en benkekjøring stort sett kjøres i noen sekunder på full gass på en benk med konstant motstand. Ivertfall er det det æ har inntrykk av, mulig de kjører på mange forskjellige turtall/gasspådrag, og med flere forskjellige belastninger..??? Men trur ikke det er mange benker som har mulighet til det(???)

Det var teorien...
Ser på det store amerikanske forumet for Gen2 Vmax http://www.starvmax.com/forum" onclick="window.open(this.href);return false; at mange hevder at AutoTune faktisk justerer sykkelen helt bort, OG at den IKKE fungerer under 2000 rpm.
No har æ inntrykk av at det også er mange "over there" som klarer å skru og justere ihjel sykklene sine helt selv uten hjelp av AutoTune og andre "svarte bokser", så er litt delt med tanke på hva æ skal tru..
Forøvrig har æ skrevet mail til PowerCommander support, forklart hva æ har gjort med sykkelen, og spurt om det gikk an å få ett "map" som passa sånn nogenlunde, æ spurte også om det stemte at AutoTune ikke fungerer under 2000rpm. Æ fikk anbefalt ett "map" som ligger fritt ute på hjemmesiden til nedlasting, det er IKKE helt de samme modifiseringene som æ har gjort, men han mente det burde fungere som ett "grunnmap" å starte med. Han skreiv også at. "Auto-tune can be used in all available RPMs and throttle positions."

Uansett:
Min plan er å laste inn dette ferdig "map" som æ har lasta ned. Og bruke dette som ett utgangspunkt.
Og så kan æ, med en bryter på styre, veksle mellom dette "grunnmapet" og "learn mode"

Skal bli spennende å se hvordan det fungerer...
Takker for en oppklarende tilbakemelding, fint om du skriver litt om hvordan det faktisk fungerer når du får testet dette :thumleft
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes"

Svar