Ser den med fartsvinden, selv om jeg synes det var veldig bra på GSen også. Kofferter er slik jeg ser det ekstrautstyr på begge modellene. Hvis ikke er en GSA bare 1000,- dyrere enn en vanlig GS. Vektebøylene ser lik ut som de jeg får til min nye GS (motoren er like bred) bortsett fra bøylene som går opp over kåpen. Touratech og Wunderlich har allerede kommet med veltebøyle opp over kåpen til GS som passer rett på de orginale veltebøylene til BMW.tagesk skrev:Bedre beskyttelse mot fartsvinden (fordi den er bredere), bedre veltebøyler ( egner seg til å henge lys på)poulet_cavalier skrev:GSA'en er tyngre, tørstere, mindre kvikk (større svinghjulsmasse), bredere (ikke mye) og lengre (ikke mye) en den vanlige GS'en.
Må innrømme at jeg sliter litt med å se vitsen? Bortsett fra større rekkevidde da.
og at den kommer med kfferter man likevel må ha.
[TaSK]
Ekstralysene som man kan få orginalt til begge modellene er overraskende sterke og veldig diskre. Men noen ønsker jo slike ekstralys som man får til bilene , og da må vel disse festes til bøylen.
GSA er utvilsom tøff, mer svulstig og maskulin, med det samme vurderte jeg å kansellere bestillingen av GSen min og betille GSA i stedet. 16000,- er ikke så ille forskjell.
Men etter et par dagers tenking nå, så roet jeg meg litt og tenkte litt klarere

Jeg ser nå flere fordeler med GS enn GSA ut fra mine kriterier. Ikke gull alt som glitrer, selv om den nye GSA ser bra ut