gorbys skrev:Eg har Suzuki VZ800 Intruder, eller M800, eller M50 boulevard alt etter kor i verden ein befinner segUansett, med 54hk er den nok temmelig lik kawasakien men eg synes ikkje eg girar noko meir med den enn med andre sykler. Desse V-twin motorane har jo plenty av botndrag og drar som et lokomotiv heilt fra botn av....
Eg trur det at om ein slit med skuldrane er ikkje sykklar der ein sit rett opp og ned det riktige, slik som cruiser, enduro/adventure og slikt. Iallefall merkar eg det i bakside av skuldrane etter ei stund og eg er fri for skulderplager og andre skavanker.
Litt framoverlent funkar bedre for meg då ein ikkje blir dratt bakover av fartsvinden, yamaha fz og suzuki bandit type sykkler funker bra for meg der, har ikkje problem med meir framoverlente sykklar heller anna enn at innsida av tommelen på høgre handa blir nummen etter ei stund....
Bor ikke langt unna meg den selgeren så det går an å ta seg en tur og kanskje få prøve den. Ulempen er at den ikke har kåpe, men da kommer jo neste spørsmål... merker man stor forskjell på naken og kåpekledd mc, eller gjør vindskjermen nytta?