Leter nå fortvilt etter et Micro-SD 8Gb kort som jeg har lagt på en kjempelur plass her i huset
](./images/smilies/grrr.gif)
har du også sånne plasser for Micro-SD kort????Globe skrev:Det var et kjempebra tips, skal sjekke ut dette.![]()
Leter nå fortvilt etter et Micro-SD 8Gb kort som jeg har lagt på en kjempelur plass her i huset
Ja da ja men det skal jo ikke være der - de skal jo være på plass for hånden til enhver tid og - jo jo bilen er aldri langt unna -kanskje vi skal tenke litt på dette---Onsløv skrev:Hvor du skal lete etter tinga dine Duville, har du jo nå opplyst oss om.
Du legger jo alt i bilen....Så der ville jeg lett først.
Jeg er ikke den store estetikeren, og burde kanskje ikke si noe. Likevel: dette så både praktisk og fint ut, noe sånt må jeg ha meg til neste år....Globe skrev:Well, well....pent ble det vel ikke, men det er ikke lett å kombinere det å være gadgetfreak og kjøre Cruiser i Customstyle![]()
Kommentarer på det rent estetiske vet jeg ikke om jeg er klar for, men det er som det er...og det FUNKER som gull!!![]()
Well, det er litt stilkrasj kan man si, men jeg liker det. Gleder meg, vilt og uhemmet, til å ta den i bruk!Godtvoksen skrev: Jeg er ikke den store estetikeren, og burde kanskje ikke si noe. Likevel: dette så både praktisk og fint ut, noe sånt må jeg ha meg til neste år....
Tåler denne greia vann å drittvære da?Globe skrev:Well, det er litt stilkrasj kan man si, men jeg liker det. Gleder meg, vilt og uhemmet, til å ta den i bruk!Godtvoksen skrev: Jeg er ikke den store estetikeren, og burde kanskje ikke si noe. Likevel: dette så både praktisk og fint ut, noe sånt må jeg ha meg til neste år....![]()