http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 38629.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Om jeg syns synd på ham? Nei, ikke så lenge det nesten bare ble karrosseriskader.

Om det hadde vært min sønn? Fortsatt nei.......

Fysjom!Intruder skrev:Begynner å bli gammal...to av barnebarna har begynt med konfirmasjonsforberedelser.Ble litt overrasket da de sa de
måtte lære seg fadervår.....nei,Vår far utenat..
![]()
Trodde vi skulle kommet over slike banaliteter,i ettertid er det vel ei strofe de kommer til å ty til relativt sjelden..![]()
Nå bannet jeg visst i kirka...![]()
Kan vel være bra med religion,men synes det er litt mye av det gode...Men hadde ikke vært stort bedre det motsatte heller...Dexter skrev:Fysjom!Intruder skrev:Begynner å bli gammal...to av barnebarna har begynt med konfirmasjonsforberedelser.Ble litt overrasket da de sa de
![]()
Trodde vi skulle kommet over slike banaliteter,i ettertid er det vel ei strofe de kommer til å ty til relativt sjelden..![]()
MÅ jo ikke konfirmere seg i kirken heller.....hvis dette kun er for penger/gaver så er det vel egentlig litt feil?Intruder skrev:Begynner å bli gammal...to av barnebarna har begynt med konfirmasjonsforberedelser.Ble litt overrasket da de sa de
![]()
Også var det noe med en sau bak en haug, men den likte ikke presten så godt.Intruder skrev:Morsomme som vi var også da sa vi : Du skal ikke kaste stein i rævva på Gud......
DET er det ellevte bud !!
Litt feil kan det vel være,men før hadde en ikke noe valg og prestene hadde mer makt..mekkern skrev:MÅ jo ikke konfirmere seg i kirken heller.....hvis dette kun er for penger/gaver så er det vel egentlig litt feil?Intruder skrev:Begynner å bli gammal...to av barnebarna har begynt med konfirmasjonsforberedelser.Ble litt overrasket da de sa de
![]()
Hvis en skal tro Hans Rotmo i sangen Møringen, så e det ellevte bud: Du skal være grisk.Intruder skrev:Morsomme som vi var også da sa vi : Du skal ikke kaste stein i rævva på Gud......
Jeg lytter mye til Hans Rotmo,og det du skriver er helt riktig-! Jeg synes Hans er en framifrå artist,med et utallnorseXL skrev:Hvis en skal tro Hans Rotmo i sangen Møringen, så e det ellevte bud: Du skal være grisk.Intruder skrev:Morsomme som vi var også da sa vi : Du skal ikke kaste stein i rævva på Gud......