Jenter! :)

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Cupcake
Innlegg: 3
Registrert: 01 mai 2013, 09:06
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F

Re: Jenter! :)

Legg inn av Cupcake »

Takk for velkomsten! Artig at det er flere som jobber med lappen her, da kan man jo utveksle litt erfaringer underveis! Jeg regner med at jeg blir kvitt skrekken for kjøregårdsøvelsene før jeg kjører opp, virker litt uoverkommerlig akkurat nå! :D

Jeg har faktisk en BMW F650 CS i garasjen. Den kommer jeg til å kjøre til jeg har funnet ut hva jeg vil ha. I første omgang blir fokus kjøretrening, kjøretrening, kjøretrening så det er godt å ha noe å kjøre på når den tid kommer. Men tanken er at den skal byttes ut om jeg ikke forelsker meg i den.

Målet er å få lappen innen utgangen av juni, men jeg aner ikke hvor lang tid det er naturlig at det tar. Regner med at det uansett varierer, så får vi se hvor mye jeg må hive inn av kjøretimer underveis for å få det til.

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Jenter! :)

Legg inn av Carpa »

Cupcake skrev:Takk for velkomsten! Artig at det er flere som jobber med lappen her, da kan man jo utveksle litt erfaringer underveis! Jeg regner med at jeg blir kvitt skrekken for kjøregårdsøvelsene før jeg kjører opp, virker litt uoverkommerlig akkurat nå! :D

Jeg har faktisk en BMW F650 CS i garasjen. Den kommer jeg til å kjøre til jeg har funnet ut hva jeg vil ha. I første omgang blir fokus kjøretrening, kjøretrening, kjøretrening så det er godt å ha noe å kjøre på når den tid kommer. Men tanken er at den skal byttes ut om jeg ikke forelsker meg i den.

Målet er å få lappen innen utgangen av juni, men jeg aner ikke hvor lang tid det er naturlig at det tar. Regner med at det uansett varierer, så får vi se hvor mye jeg må hive inn av kjøretimer underveis for å få det til.
Har du ingen du kan øvelseskjøre med da? Du har jo sykkelen stående klar :D
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Cupcake
Innlegg: 3
Registrert: 01 mai 2013, 09:06
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F

Re: Jenter! :)

Legg inn av Cupcake »

Ikke så lett å finne folk som kan eller vil øvelseskjøre med meg. De jeg har spurt som kan vil ikke (fair enough). Min far vil men er midt i flytting, så vi får se om det løsner for han etterhvert.

Men jeg kan jo ikke forvente at folk skal stille opp akkurat når det passer meg. Jeg tror det er en travel tid for mange, så da blir det bare litt dyrere.

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Jenter! :)

Legg inn av Carpa »

Cupcake skrev:Ikke så lett å finne folk som kan eller vil øvelseskjøre med meg. De jeg har spurt som kan vil ikke (fair enough). Min far vil men er midt i flytting, så vi får se om det løsner for han etterhvert.

Men jeg kan jo ikke forvente at folk skal stille opp akkurat når det passer meg. Jeg tror det er en travel tid for mange, så da blir det bare litt dyrere.
Ok, skjønner. Helt greit at folk har vett på å si nei om de ikke føler seg komfortable med å øvelseskjøre ja.
Jeg er så heldig å ha et par stykker og det setter jeg veldig pris på :D
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Jenter! :)

Legg inn av Duville »

Her er en dame som skriver logg og fotograferer. 650 sider og mange fine bilder.

http://advrider.com/forums/showthread.p ... dart+peach" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Jenter! :)

Legg inn av Carpa »

Hallo jenter!!
Hvor blir dere av? Regner med at dere har fått syklene på veien og er ute og koser dere med kjøringa og når kvelden (eller regneværsdagene kommer) kan dere logge inn på forumet og fortelle litt om kjøreglede, erfaringer, dele bilder osv...

Selv har jeg kjørt drøyt 100 mil (inkludert kjøretimer og privat øvelseskjøring) i våres og nå som lappen endelig er i boks koser jeg meg mer og mer på turene mine

Her er et stemningsbildet fra min aller første solotur med helt rykende ferskt førerkort. En ubeskrivelig deilig tur :thumleft
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Jenter! :)

Legg inn av evike »

Jeg er både her og der... Var til og med på Smia på søndag og trodde kanskje du skulle dukke opp der da.

Skal ikke se det som umulig at jeg dukker opp på Smia allerede til søndag igjen, på minimesse der.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Jenter! :)

Legg inn av Carpa »

Nei, det ble ingen kjøring på søndag, det er vel kanskje eneste dagen, med unntak av i dag, at jeg ikke har kjørt siden jeg fikk lappen. Men søndag har jeg planer om å dra på Smia ja :thumleft
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Svar