Den store forumtråden om adventure motorsykler og tureventyr MC'er!

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Hjernen
Innlegg: 802
Registrert: 14 des 2010, 11:07
Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)
Bosted: Porsgrunn

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Hjernen »

Ny mann på forumet?? Grattis og velkommen hit skal du være!!

Mtp sykkeltypen så trur jeg nok det speiler seg i hva den enkelte
her inne kjører og foretrekker...

Jeg er nå vant til liten twin og kommer nok til å foretrekke den avslappede :mk
cruisingen den gir, samtidig som jeg har krefter nok til å ligge 1,5 ganger :prop:
motorveihastighet, hvilket er mer enn godt nok.
Hvis en gjør slik, funker det da tru??

Member of Festus Mc Porsgrunn.

Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

kawanor skrev:Knutk skriver saklig,velbegrunnet om RT kontra GT,,mye av det samme kunne vert beskrevet om RT kontra GS (BMW)..OG Tagesk nevner litt om speilene på RT`n, det er ikke bare at de siter litt lavt,som kan lugge litt.
Om man legger en pakksekk på tvers,bak på RT`n,,hva da med speilene..(Min) Løsning,monter speil fra GS`n.
GS kontra RT på små svingete veier,:RT`n er "treg og tung" å svinge..Peiser man på med luft i dekkene vil RT`n oppleves mye lettere å svinge.. DOG,hvit hva man gjør med for mye luft i dekkene.(Veigrep,våt asfalt).

Lageret i kardngen på RT/GS (1150) er meget omtalt,det ryker uten farvarsel,,desverre..OG,e trur det er mye det samme pa GT`n..
Sykkel som dekker ALT, finnes ikke..Dèt,å definere bruken er et clue,,som svært mange av oss sliter med..

På GS`n savner e RT`n ,,og omvent... :lol
Hei og velkommen hit kawanor :vs

Nicknavnet "kawanor" virker kjent....
Er det deg som også er på Schnellpanzerforumet ?
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
tagesk
Innlegg: 2274
Registrert: 05 nov 2008, 12:08
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Bosted: Toscana, Italia
Kontakt:

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av tagesk »

kawanor skrev:.....om speilene på RT`n, det er ikke bare at de siter litt lavt,som kan lugge litt.
Om man legger en pakksekk på tvers,bak på RT`n,,hva da med speilene..(Min) Løsning,monter speil fra GS`n.
Jeg synes ikk å huske at de sitter så lavt at en pakksekk kommer i veien; men det er jo bare å sjekke.
Man kan ikke uten videre ta av speilene på en RT. De "sitter fast" i kåpen og er også vindavviser for hendene.

Når det gjelder bruk på norske veier så bør du se på BMW-filmen som jeg lastet inn her for et par sider siden.

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

ZZR-Erling

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av ZZR-Erling »

Tipper det er:
http://www.kawanor.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Geso
Innlegg: 208
Registrert: 10 mai 2009, 19:26
Motorsykkelen din: BMW R1200RT
Bosted: Rælingen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Geso »

tagesk skrev: Jeg synes ikk å huske at de sitter så lavt at en pakksekk kommer i veien; men det er jo bare å sjekke.
Man kan ikke uten videre ta av speilene på en RT. De "sitter fast" i kåpen og er også vindavviser for hendene.



[TaSK]
Her er en RT med "ekstra" speil.
https://www.finn.no/finn/mc/used/viewim ... e=37499934

Kan jo også være en mulighet?
(Får mer og mer lyst på en slik sykkel (men har aldrig prøvd en, så jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg har lyst på den))

:-) Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av ZZR-Tom »

Muligens en skal vente med Duc MTS til en har prøvd den her, seriøst sjekk auga og gliset til reporteren....han virker genuint forelsket :love
[video]https://www.youtube.com/watch?v=TgpuwjMm2M0[/video]

KawaKjetil

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av KawaKjetil »

Ride i Bergen får den inn som demo :D Gleder meg til prøvetur :thumleft Har ikke bruk for kreftene på grus, men sikkert hysterisk morro på svingete asfalt :prop:

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39827
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av AJ »

Med den suksessen KTM har hatt med Duke 690 i 2013, er det all grunn til å tro at KTM her i landet vil strekke seg litt ekstra for å oppleve det samme med denne nye kraftfulle og stilige reiseenduroen :D
1190'en kan vise seg å overgå alle de andre med sitt brede repertoar; 21" forhjul for å ivareta de allerede overlegne egenskapene til 990 off-road og vekt/effekt/handling for all-road kjøring. Og ikke minst tror jeg utseendet også vil tiltale svært mange oss når vi endelig får den innenfor bereøringsrekkevidde... ;-)
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

knutk
Innlegg: 414
Registrert: 01 feb 2012, 11:27
Motorsykkelen din: BMW K1300GT/R90S/F700GS

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av knutk »

Nye KTM såg veldig fin ut.
Tidligere har KTM sine sykler aldri blitt testvinnere (for det det er verdt), ikke fordi de bygger dårlige sykler, men fordi KTM har prioritert grusegenskaper for høyt i forhold til det faktum at de fleste Endurosykler blir kjørt for det meste på asfalt.

Om de nå bygger en sykkel som tar vare på de gode grusegenskapene og samtidig slenger på litt mere komfort og utstyr for asfalt kjørerne er det nok dags for de andre produsentene å følge med. KTM har etablert seg som et seriøst kvalitetsnavn. De andre må skjerpe seg. Denne sykkel vil således trolig bidra til noe positivt også for de som velger annet merke enn KTM.

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja. :-k Den saken frister veldig.

Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.

Prismessig kanskje rimeligere enn GS.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

Rett etter prøvekjøring av KTMen skal jeg rett over på nye GS , huff kan fort bli en dyr vår :P :p
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

ZZR-Erling

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av ZZR-Erling »

Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja. :-k Den saken frister veldig.

Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.

Prismessig kanskje rimeligere enn GS.
Du er "LED-fiksert" asså.. :knegg

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

ZZR-Erling skrev:
Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja. :-k Den saken frister veldig.

Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.

Prismessig kanskje rimeligere enn GS.
Du er "LED-fiksert" asså.. :knegg
Det kan du si.....tenke på å bytte sykkel bare for å få LED lys :D
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

knutk
Innlegg: 414
Registrert: 01 feb 2012, 11:27
Motorsykkelen din: BMW K1300GT/R90S/F700GS

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av knutk »

Bringisen skrev: .....
Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.
......
Det er viktig å ikke blande fornuft inni en diskusjon om hvilken MC man vil ha.
Man har aldri et behov på forhånd.

Behov er ikke noe vi har, behov skaper vi i vårt eget hode etter behag. :D

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

knutk skrev:
Bringisen skrev: .....
Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.
......
Det er viktig å ikke blande fornuft inni en diskusjon om hvilken MC man vil ha.
Man har aldri et behov på forhånd.

Behov er ikke noe vi har, behov skaper vi i vårt eget hode etter behag. :D
Jo så lenge man får den MCen man vil ha og som i tillegg vekker behag så gjør det ingenting om det også er fornuftig.

Når jeg mener fornuftig så mener jeg f,eks at om man liker å kjøre i skog , mark og fjell så er det ikke fornuftig å velge en sykkel som er for tung og har en motorkarakterestikk som ødelegger fremkommeligheten. Da kan det lett gå utover behaget også ;-)
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

KawaKjetil

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av KawaKjetil »

knutk skrev:Det er viktig å ikke blande fornuft inni en diskusjon om hvilken MC man vil ha.
Man har aldri et behov på forhånd.

Behov er ikke noe vi har, behov skaper vi i vårt eget hode etter behag. :D
Kloke ord knutk :thumleft Sykkel har ingenting med fornuft å gjøre når en handler for over 200k. Men gleden den gir er større enn fornuften, så dermed vinner behovet :D
En kollega har pendlersykkel til ca 30k som jeg tror han prutet en ca 8 lapper på og var kjempefornøyd. Den er fornuftig, men gir han stort sett kun glede forbi køen som er hans behov. Han er meget fornøyd og lurer sikkert ofte på hva jeg driver og kaster bort nesten 300k på :D Vi kjører jo i samme kø... ihvertfall frem og tilbake til jobb. Men der slutter likheten. Han kommer hjem og tar på tøflene mens jeg planlegger neste tur.
Pr idag er mitt behov dekket av en GSA :banansplit

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av ZZR-Tom »

Når det gjelder ADV klassen så har eg to rankinger.
Utsjåandes så i rekke følge
Yamaha XTZ
Triumph Explorer
Ducati MTS
Beemer 1200GS
KTM 990 ADV R.

For kjøring
Ducati MTS
Triumph Explorer
Beemer 1200GS
KTM 990 ADV R
Yamaha XTZ1200

Det skal no seiast at det er kun utifra tester eg har inntrykka fra og eg kjem defentli til å teste XTZ1200 vist den tida skulle kome. Eg har ikkje tru på at motoren er so slapp som det blir uttrykt for så den skal nok prøvast engang.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av ArcticTiger »

Bringisen skrev:
ZZR-Erling skrev:
Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja. :-k Den saken frister veldig.

Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.

Prismessig kanskje rimeligere enn GS.
Du er "LED-fiksert" asså.. :knegg
Det kan du si.....tenke på å bytte sykkel bare for å få LED lys :D
:lol :rofl: Haha, nåneidu :[-X , det der LED-snakket er nok bare en dekkmanøver du gjør for at du i skjul kan skaffe deg litt mer Kubbikk til erstattning for de litt snaue 800 du har....

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

ArcticTiger skrev:
Bringisen skrev:
ZZR-Erling skrev:
Bringisen skrev:Ja den nye KTMen skal prøves hos Ride i Bergen ja. :-k Den saken frister veldig.

Ikke det at jeg har brukt for den større motoren , men "ESA" , LED hovedlys m.m innpakket i et sikkert like lekent chassi som F800GS virker lovende.

Prismessig kanskje rimeligere enn GS.
Du er "LED-fiksert" asså.. :knegg
Det kan du si.....tenke på å bytte sykkel bare for å få LED lys :D
:lol :rofl: Haha, nåneidu :[-X , det der LED-snakket er nok bare en dekkmanøver du gjør for at du i skjul kan skaffe deg litt mer Kubbikk til erstattning for de litt snaue 800 du har....
:D Menigheten her inne er nok enig med deg i det du ;-)
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Bosted: 4645 Nodeland

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av ejs »

:-#

810 cc er mer enn nok. :prop: :prf :[-X
If it ain't broke, I'll break it.

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

Bergen skrev:
knutk skrev:Det er viktig å ikke blande fornuft inni en diskusjon om hvilken MC man vil ha.
Man har aldri et behov på forhånd.

Behov er ikke noe vi har, behov skaper vi i vårt eget hode etter behag. :D
Kloke ord knutk :thumleft Sykkel har ingenting med fornuft å gjøre når en handler for over 200k. Men gleden den gir er større enn fornuften, så dermed vinner behovet :D
En kollega har pendlersykkel til ca 30k som jeg tror han prutet en ca 8 lapper på og var kjempefornøyd. Den er fornuftig, men gir han stort sett kun glede forbi køen som er hans behov. Han er meget fornøyd og lurer sikkert ofte på hva jeg driver og kaster bort nesten 300k på :D Vi kjører jo i samme kø... ihvertfall frem og tilbake til jobb. Men der slutter likheten. Han kommer hjem og tar på tøflene mens jeg planlegger neste tur.
Pr idag er mitt behov dekket av en GSA :banansplit
Hehe , jeg føler det kjempefornuftig når jeg tenker tanken på å bytte en to år gammel sykkel i en ny med LED lys :lol
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av ArcticTiger »

ejs skrev::-#

810 cc er mer enn nok. :prop: :prf :[-X
Dine Kubbikk er vel tvangs-pusta :-k Da "lurer" du Mottorn til å tru at den er dobbelt så stor som den egentlig er, altså 1620 ccm.
Så innerst inne er du nok en Stor-kubbikk-wanna-be, du og :knegg

KawaKjetil

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av KawaKjetil »

Bringisen skrev:Hehe , jeg føler det kjempefornuftig når jeg tenker tanken på å bytte en to år gammel sykkel i en ny med LED lys :lol
Da går fornuften over til å bli et behov :knegg La fornuften vinne over behovet og kjøp ny lykt med LED :thumleft

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Bosted: Bergen

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av Bringisen »

Bergen skrev:
Bringisen skrev:Hehe , jeg føler det kjempefornuftig når jeg tenker tanken på å bytte en to år gammel sykkel i en ny med LED lys :lol
Da går fornuften over til å bli et behov :knegg La fornuften vinne over behovet og kjøp ny lykt med LED :thumleft
Å f..... er det mulig? :-k

Nå når jeg endelig fant et fornuftig poeng ved å bytte ut sykkelen :D
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: MCsidens store tråd om eventyr- og reiseendurosykler!

Legg inn av TheHaughom »

Gleder meg til å prøvekjøre den nye KTM Adventure, ser knall ut!
Bare håpe at RBH Racing får inn et demoeksemplar!
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Svar