Nei jeg har ikke prøvd 10 - 11 modellen. Men jeg fikk høre at det ble gjort ganske omfattende utbedringer til 12 modellen.bshagen skrev:Ja, for jeg tenkte på at en så klassisk sykkel burde jo ikke stå der, det er jo som å be om og bli robba. Fin sykkel var det i allefall! :-)
Min 2-delte var ikke trang i livet, men for trang når jeg skulle ut med knærne i svingene, og det er derfor jeg går til hel. Jeg mener, det er bare få dager det er skikkelig varmt i Norge, og da går det an og ha øvre del rundt livet. Men hver sin smak, absolutt!
Men du har helt rett, jeg bare må kjøpe den sykkelen. Men hvorfor gikk du til 12 egentlig? Har du prøvd 2010-11? Stor forskjell synes du?
Hvorfor jeg gikk for 12? Fargekomboen og at jeg skulle ha meg ny sykkel. Bare min

Komforten så langt er veldig bra. Du sitter faktisk langt bedre enn jeg skulle tro. Nå er jo jeg vant til å kjøre ducati, som jeg også syns var overraskende komfortabel

For meg er denne sykkelen helt fantastisk. Den har overrasket meg positivt på så mange måter.