Bringisen skrev:
Har allerede en bøtte og en halvliter Cola.
Rart du ikke har 0,8l Cola.
Nei det er akkurat litt for mye med 0,8l , trenger bare 0,5l. Men det hadde jo selvfølgelig vært greit med litt i reserve , er jo greit å kunne helle nedpå litt. Pleier uansett bare å drikke ca 30% sånn til vanlig. Så kanskje et glass hadde holdt
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
simpson skrev:Du Erling du Erling
Det er vel få plasser Superbiker gjør bedre enn på bane.
Det er liksom det de er laget for......
Superbike er kubikks begrenset, hadde haybusa og zzr sleppt til så hadde dei gjort reint bord, det er noke som alle veit!
Dream on. .....and on......
Ville bere sjekke kor lett du beit på
Er jo opplagt at Elring som komentar var meint som litt flåsete og fleipete
Men heile dina diskusjone er jo KZ1300 sin feil, det var han som begynnte fanskapet med å gå hardt ut og seie at dess meir kubikk og krefter dess meir glede
(Det er sjølvsagt berre kødd og ikkje alvorligt meint, må berre poengtere det slik at eg ikkje blir halshågd)
simpson skrev:Du Erling du Erling
Det er vel få plasser Superbiker gjør bedre enn på bane.
Det er liksom det de er laget for......
Superbike er kubikks begrenset, hadde haybusa og zzr sleppt til så hadde dei gjort reint bord, det er noke som alle veit!
Dream on. .....and on......
Ville bere sjekke kor lett du beit på
Er jo opplagt at Elring som komentar var meint som litt flåsete og fleipete
Men heile dina diskusjone er jo KZ1300 sin feil, det var han som begynnte fanskapet med å gå hardt ut og seie at dess meir kubikk og krefter dess meir glede
(Det er sjølvsagt berre kødd og ikkje alvorligt meint, må berre poengtere det slik at eg ikkje blir halshågd)
Tror det er mange som har sagt mye rart i denne tråden som ikke er så veldig seriøst ment.
Men vi har ihvertfall lært at kawasaki er best. Ihvertfall de som er 1400 kubikk.
simpson skrev:Du Erling du Erling
Det er vel få plasser Superbiker gjør bedre enn på bane.
Det er liksom det de er laget for......
Superbike er kubikks begrenset, hadde haybusa og zzr sleppt til så hadde dei gjort reint bord, det er noke som alle veit!
Dream on. .....and on......
Ville bere sjekke kor lett du beit på
Er jo opplagt at Elring som komentar var meint som litt flåsete og fleipete
Men heile dina diskusjone er jo KZ1300 sin feil, det var han som begynnte fanskapet med å gå hardt ut og seie at dess meir kubikk og krefter dess meir glede
(Det er sjølvsagt berre kødd og ikkje alvorligt meint, må berre poengtere det slik at eg ikkje blir halshågd)
Tror det er mange som har sagt mye rart i denne tråden som ikke er så veldig seriøst ment.
Men vi har ihvertfall lært at kawasaki er best. Ihvertfall de som er 1400 kubikk.
Håper alle kan være enig i det....ja den første linjen da
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Artigt å lese kor folk lar seg engasjere Men får håpe folket kjøper den sykkelen de vil ha uten å ta imot "råd" fra www !!
Liker disse smailisene på dette forumet forresten
simpson skrev:Du Erling du Erling
Det er vel få plasser Superbiker gjør bedre enn på bane.
Det er liksom det de er laget for......
Superbike er kubikks begrenset, hadde haybusa og zzr sleppt til så hadde dei gjort reint bord, det er noke som alle veit!
Dream on. .....and on......
Ville bere sjekke kor lett du beit på
Er jo opplagt at Elring som komentar var meint som litt flåsete og fleipete
Men heile dina diskusjone er jo KZ1300 sin feil, det var han som begynnte fanskapet med å gå hardt ut og seie at dess meir kubikk og krefter dess meir glede
(Det er sjølvsagt berre kødd og ikkje alvorligt meint, må berre poengtere det slik at eg ikkje blir halshågd)
Tror det er mange som har sagt mye rart i denne tråden som ikke er så veldig seriøst ment.
Men vi har ihvertfall lært at kawasaki er best. Ihvertfall de som er 1400 kubikk.
Vist du finner en plass der noken har påstått at kawasaki er best enten som 50cc,1400cc eller 2000cc++ så vis meg gjerne
Men heile dina diskusjone er jo KZ1300 sin feil, det var han som begynnte fanskapet med å gå hardt ut og seie at dess meir kubikk og krefter dess meir glede
(Det er sjølvsagt berre kødd og ikkje alvorligt meint, må berre poengtere det slik at eg ikkje blir halshågd)
Tror det er mange som har sagt mye rart i denne tråden som ikke er så veldig seriøst ment.
Men vi har ihvertfall lært at kawasaki er best. Ihvertfall de som er 1400 kubikk. [/quote]
Vist du finner en plass der noken har påstått at kawasaki er best enten som 50cc,1400cc eller 2000cc++ så vis meg gjerne [/quote]
Så når vi endelig har sett lyset etter dere har overbevist meg, så er det ikke godt nok og du begynner å forlange bevis for påstander?
Nei, jeg er overbevist kun etter deres gode beretninger og hvor overlegen den egentlig er, bare at ikke alle har sett det før. Kan ikke se skogen for bare trær.....
Jeg er nok ikke helt overbevist om at Kawa er best. For jeg er alt for imponert av Suzuki. Har hatt 3 stk GSX1100f siste 15 år og ikke hatt en eneste feil. Bortsett fra minimalt med slitedeler.
Men og det er et stort men, jeg liker Kawaen min bedre.. Og er det det handler om for min del. Hva jeg liker.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Bringisen skrev:Og da begynner jeg å lure på om noen motorsyklister har mindre å fare med enn hundene siden de med størst motorsykkel hele tiden må fortelle at størst er best.
Ser man på signaturene er jo de med 1300 og 1400ccm de aller verste
I motorsykkelverdenen er det jo helt tydelig at det er størrelsesnivåe på kjeften som er alfa og omega.
Det er nesten slik at jeg begynner å tro på dette med penis vs sykkelstørrelse kanskje ikke er lang unna selv om det var en av dem med størst sykkel som først kom på banen med penissnakket. Er det ikke også et ordtak som sier "den som fisen først oppdager , den er fisens rette haver"
Ett par ting.
Først nevnte du at større kubikk var for å kompansere for kortfallet i en annen tråd, så dro du fram at en kjøpte gjerne en større sykkel for at det låg en liksom misunnelse verdi der, og det er jo sabla lett å tolke at en med kubikk kjøper for å kompansere for fysiske eller psysiske mangler eller begge deler. Der har du fisens opprinelse.
Og nei, det her er ikkje et angrep på deg men en forklaring for litten tiss greiene.
Av en eller annen grunn så nå eg har lurt på ka som er gale med å ha motor, og då tenker eg generelt mc sjanger siden alt det her startet med 800cc ADV vs 1200cc ADV sykkel, så har det her utviklet seg av noken her inne til å bli en ZZR1400 greie og virkelig trur at ZZR,hayabusa eigera virkelig trur at det er banesykkler dei eiger.
Men heile dina diskusjone er jo KZ1300 sin feil, det var han som begynnte fanskapet med å gå hardt ut og seie at dess meir kubikk og krefter dess meir glede
(Det er sjølvsagt berre kødd og ikkje alvorligt meint, må berre poengtere det slik at eg ikkje blir halshågd)
Tror det er mange som har sagt mye rart i denne tråden som ikke er så veldig seriøst ment.
Men vi har ihvertfall lært at kawasaki er best. Ihvertfall de som er 1400 kubikk.
Vist du finner en plass der noken har påstått at kawasaki er best enten som 50cc,1400cc eller 2000cc++ så vis meg gjerne [/quote]
Så når vi endelig har sett lyset etter dere har overbevist meg, så er det ikke godt nok og du begynner å forlange bevis for påstander?
Nei, jeg er overbevist kun etter deres gode beretninger og hvor overlegen den egentlig er, bare at ikke alle har sett det før. Kan ikke se skogen for bare trær.....[/quote]
Eg trur du overtolka og mistolker mykje meir en meg til og med. Er jo doke fra første innlegg som har vore opptatt å fortelle kor elendig og ubruklig ZZR`n er.
Bringisen skrev:Og da begynner jeg å lure på om noen motorsyklister har mindre å fare med enn hundene siden de med størst motorsykkel hele tiden må fortelle at størst er best.
Ser man på signaturene er jo de med 1300 og 1400ccm de aller verste
I motorsykkelverdenen er det jo helt tydelig at det er størrelsesnivåe på kjeften som er alfa og omega.
Det er nesten slik at jeg begynner å tro på dette med penis vs sykkelstørrelse kanskje ikke er lang unna selv om det var en av dem med størst sykkel som først kom på banen med penissnakket. Er det ikke også et ordtak som sier "den som fisen først oppdager , den er fisens rette haver"
Ett par ting.
Først nevnte du at større kubikk var for å kompansere for kortfallet i en annen tråd, så dro du fram at en kjøpte gjerne en større sykkel for at det låg en liksom misunnelse verdi der, og det er jo sabla lett å tolke at en med kubikk kjøper for å kompansere for fysiske eller psysiske mangler eller begge deler. Der har du fisens opprinelse.
Og nei, det her er ikkje et angrep på deg men en forklaring for litten tiss greiene.
Av en eller annen grunn så nå eg har lurt på ka som er gale med å ha motor, og då tenker eg generelt mc sjanger siden alt det her startet med 800cc ADV vs 1200cc ADV sykkel, så har det her utviklet seg av noken her inne til å bli en ZZR1400 greie og virkelig trur at ZZR,hayabusa eigera virkelig trur at det er banesykkler dei eiger.
Nei...jeg har lurt på om større sykkel var for å kompensere for noe. Og jeg har lurt på om noen av dem som kjøper supertog er opptatt av hva andre synes, og kanskje får en tilfredstillese av hvis andre er beundret av deres sykkel.( dette tenkte jeg på fordi autoindeks undersøkelsen viste dette når det gjelder biler )
Så da beklager jeg at du har misforstått dette.
Jeg har aldri ment at det er galt å ha motor ( med motor antar jeg at du mener å ha over 1200ccm for alle motorsykler har vel en motor ) , det jeg var opprinnelig interessert i hva som gjorde at man helst måtte ha over en viss størrelse effekt eller kubikk for å ha det morsomt når man kjørte motorsykkel. Men det er noen som har klart å vri dette til at det er galt å velge en stor motor.
Det er heller ikke noe i denne tråden som viser hva som er en stor motor enda...og hva som er en liten motor.
Det er heller ikke noe i denne tråden som viser en fasit på hva som er mer morsomt enn annet ved en motorsykkel , tror de aller fleste her inne synes det er morro å kjøre sykkel.
Du synes det er morro å bruke en ZZR1400 fordi jeg antar at du bruker den til det den er laget for , jeg hadde ikke synes det var like morro fordi den ikke hadde vært mulig å bruke til det jeg synes er morro. You see ? Det er ikke vanskeligere enn det , og jeg synes det blir feil å tro at det kun er det ene som er morro.
Og når noen mener det er stor motor som er avgjørende for at det er morro så bør man få lov å spørre om hvorfor vedkommende mener det.
Jeg har fått svar på mye av det jeg på forhånd antok så jeg har ikke behov for mer enn det , men klart jeg svarer på kommentarer myntet til meg , det ligger i min natur.
God natt og takk for i dag
Sist redigert av Bringisen den 03 jan 2013, 23:23, redigert 1 gang totalt.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.