xyvind's logg [ADVENTURE]
- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Re: xyvind's logg [Solgt - Atter igjen på sykkeljakt!]
MT-09 Sport Tracker.
Tøff!
Tøff!
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sitter her og håper det blir noe sprekt og nakent jeg, 848 Streetfighter, 675 eller eldre 1050 Triple, CB1000R, 990 SDR eller noe slikt :[-o<

Ingenting er avgjort enda.. Venter på en telefon, for å si det sånn.freddy123 skrev:Jeg bare venter på at det står en ny mt09 tracer på tunet oss deg jeg :) det er nok det du velger :)
Tøff, og litt for dyr å forsikreTommas skrev:MT-09 Sport Tracker.
Tøff!

848 Streetfighter og 1050 Speed Triple hadde vært noe. Kanskje senere i "karrieren"JK95 skrev:Sitter her og håper det blir noe sprekt og nakent jeg, 848 Streetfighter, 675 eller eldre 1050 Triple, CB1000R, 990 SDR eller noe slikt :[-o<![]()
![]()
![]()

Får ta det når 40-årskrisa setter inn

-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Dette kan jeg ikke forstå, har du ringt mange forsikringsselskap?xyvind skrev:848 Streetfighter og 1050 Speed Triple hadde vært noe. Kanskje senere i "karrieren"JK95 skrev:Sitter her og håper det blir noe sprekt og nakent jeg, 848 Streetfighter, 675 eller eldre 1050 Triple, CB1000R, 990 SDR eller noe slikt :[-o<![]()
![]()
![]()
De er så himla dyre å forsikre, selv for en ulykkesfri 32-åring med 70% bonus.
Får ta det når 40-årskrisa setter inn

De fleste forsikringsselskap er jævla vanskelige å ha med å gjøre. Jeg har en slags "full pakke" hos Gjensidige nå og får alltid best pris der, med god margin. Noen selskap krever at du har minst 3 forsikringer hos de for å få lov til å ha en motorsykkel forsikret hos de. Dette blir for meg et så stort prosjekt at jeg ikke gidder å se på det en gang. Jeg har forsøkt å si sånn at det ikke er en R-sykkel eller at det er en nakensykkel, en klassisk helt vanlig nakensykkel..men stort sett aner de ikke hva du snakker om. Det går kun på statistikk, ulykkesstatistikk, aldersgrupper og bosted, ikke minst. Postadresse Oslo er vel ingen grunn til bonus og prisavslagJK95 skrev:Dette kan jeg ikke forstå, har du ringt mange forsikringsselskap?xyvind skrev:848 Streetfighter og 1050 Speed Triple hadde vært noe. Kanskje senere i "karrieren"JK95 skrev:Sitter her og håper det blir noe sprekt og nakent jeg, 848 Streetfighter, 675 eller eldre 1050 Triple, CB1000R, 990 SDR eller noe slikt :[-o<![]()
![]()
![]()
De er så himla dyre å forsikre, selv for en ulykkesfri 32-åring med 70% bonus.
Får ta det når 40-årskrisa setter innViktig å påpeke at det ikke er "R" det er snakk om

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
noen merker (les=bmw) har ekstremt gode forsikringsavtaler med forhandler. If skulle ha 16.000 tusen på min bmw s1000rr når jeg ringte. gjennom forhandler avtalen fikk jeg den ned i 8200 i året. Full kasko.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jepp! Det tror jeg også. Vertfall så virker det slik...freddy123 skrev:Jeg bare venter på at det står en ny mt09 tracer på tunet oss deg jeg :) det er nok det du velger :)

Hadde vel ikke vært et dårlig valg, tenker jeg. Den er sporty (jævla sprek motor), den er romslig(jeg sitter ikke som en forvokst krok på den), den har høyt utstyrsnivå(TCS, ABS, 12V-uttak i cockpiten, 3 moduser), ny sykkel koster ikke mye mer enn bruktsyklene jeg har sett på, 5 års garanti, det er omtrent bare å klikke på sidevesker uten noe voldsomt hikkemikk, osv. osv... Lista er lang, så det gjenstår bare å se hvilken deal jeg ender opp medBjerknez skrev:Jepp! Det tror jeg også. Vertfall så virker det slik...freddy123 skrev:Jeg bare venter på at det står en ny mt09 tracer på tunet oss deg jeg :) det er nok det du velger :)

-
Onlinemortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Du ender opp med den dealen hvor du kjøper en Tracer med alt av ekstrautstyr, og gir den direkte til meg! 

mortenolb skrev:Du ender opp med den dealen hvor du kjøper en Tracer med alt av ekstrautstyr, og gir den direkte til meg!

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Neste service på 6000? Hmmm
Note4
Note4
Tøft romskip :-D
Neste service om 6000 lysår.LordShaft skrev:Neste service på 6000? Hmmm
Note4