Jeg tror du henger greit på jeg, redd det har litt med ferdighet å gjøre ogsåBusa Trond skrev:Med SuperDukeR blir du lei å henge på med over til Bromma til våren Tommas. Spenstig valg

Jeg tror du henger greit på jeg, redd det har litt med ferdighet å gjøre ogsåBusa Trond skrev:Med SuperDukeR blir du lei å henge på med over til Bromma til våren Tommas. Spenstig valg
Faen!! Er det slik det henger sammen!Tommas skrev:Jeg tror du henger greit på jeg, redd det har litt med ferdighet å gjøre ogsåBusa Trond skrev:Med SuperDukeR blir du lei å henge på med over til Bromma til våren Tommas. Spenstig valg
Nei det er bare noe en sier for å være snillBjerknez skrev:Faen!! Er det slik det henger sammen!Tommas skrev:Jeg tror du henger greit på jeg, redd det har litt med ferdighet å gjøre ogsåBusa Trond skrev:Med SuperDukeR blir du lei å henge på med over til Bromma til våren Tommas. Spenstig valg
Tok vel 42 år før jeg kjøpte min første nye sykkel, så snittet blir ganske labertJK95 skrev:Det er ikke sunt å være lærling med påfølgende 1. Gangstjeneste når en ser hvor mange som kjøper nye og ikke minst fete bikes i tide og utide, til og med hvert år![]()
![]()
Heheh, aldri for sent, er det vel? ^^Tommas skrev:Tok vel 42 år før jeg kjøpte min første nye sykkel, så snittet blir ganske labert
Har vel som mange andre gått gradene fra en del billigere utstyr
Blir vel som vanlig en skikkelig fanboy, så det skal nok ikke mangle bilder eller skryting
Jeg kjøpte min første nye sykkel etter at jeg var ferdig med militæret, så du har jo noe å se fram til.JK95 skrev: Det er ikke sunt å være lærling med påfølgende 1. Gangstjeneste når en ser hvor mange som kjøper nye og ikke minst fete bikes i tide og utide, til og med hvert år![]()
![]()
Heheh, ja, det spørs på om at det gledes litt her jaGeiroe skrev:Jeg kjøpte min første nye sykkel etter at jeg var ferdig med militæret, så du har jo noe å se fram til.JK95 skrev: Det er ikke sunt å være lærling med påfølgende 1. Gangstjeneste når en ser hvor mange som kjøper nye og ikke minst fete bikes i tide og utide, til og med hvert år![]()
![]()
Zadnez skrev:OMG.... gratulerer Tommas. Du går riktignok ned i kvalitet, men grei sykkel:)
Kødda, det er drømmesykkelen min også