Flere bilder, takk

Detta ser veldig bra ut!
Hyggelig å høre at det ble et bra vårslepp

Her har jeg kjørt med bil for mange, mange år siden, men aldri vært her med MC.ojda skrev:Her komme en bolk til med knipsede bilder.
Det var en ordentlig flott tur Godt Voksen og Duville hadde stelt istand![]()
![]()
Er jeg hjemme så skal det nok bli en ordning med kaffe og fyr på grillen om det er ønskelig...Svolp skrev:![]()
Gi en lyd hvis du vil ha selskap på strekket så invitere vi oss på kaffi hos Godtvoksen etterpå
... som vi ikke får se bilder avkz1300 skrev:Etter en lang tur i helgen på veteranen er det ikke fritt for at den så noe godt brukt ut.
Godtvoksen skrev:Nydelig veteran kz1300.....
Her er vi øyeblikk klar for turstart...
E det rart at man av og til blir besatt av seks-drømmer ?AJ skrev:Der har vi'n, ja!
Helt enig! Fin-fin veteran av det sjeldne slaget
Jeg bommet også på dette, da jeg skulle kjøre ei venninne til Kongs<something>... Trodde det var berg, men viste seg å være vinger!kz1300 skrev:Kongsberg Ojda, Kongsberg ikke Kongsvinger det er feil vei.ojda skrev:Har du lyst til å reise felles Busa, så drar vi fra KZ1300 i Kongsvinger ca 15.00.
Jeg kommer jo fra Oslo forbi Drammen.
Gratulerer ojda.ojda skrev:Som godt. var, kjørte jeg ikke alene men hadde følge helt fra Hoksund ( var det riktig sund tro) og tilbake til det samme sundet på vei hjen så jeg gikk ikke glipp av en eneste km vårslipp
, det gjorde du
![]()