Bjerknez' | BMW i4 M50 M-Sport Pro
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Bruker turtle wax sin avfetting og har nøyaktig null problem med det, så kan jeg bruke tid på å kjøre isteden for å kjede livet av meg med svamp og vaskebøtte 

- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Han ser det ikke uansett for møkka dekker over alt som er ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Det er bra. Da er du heldig. Men det skal dog sies at jeg faktisk koser meg med vaskesvampen og en bøtte med såpevannmortenolb skrev:Bruker turtle wax sin avfetting og har nøyaktig null problem med det, så kan jeg bruke tid på å kjøre isteden for å kjede livet av meg med svamp og vaskebøtte

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Blir en kjapp tur på Høk i dag kl. 17:00 for den som vil møte opp og slå av en prat. Ashland dukker også opp 

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Været er bra, takk skal du ha.
Været er bra, trallalla...
Været er bra her i Fredrikstad!
Intruder kan bare gå og legge seg!
Været er bra, trallalla...
Været er bra her i Fredrikstad!
Intruder kan bare gå og legge seg!
- freddy123
Været er bra trallalla jeg tror bjerknez har tørna .... Hmmm
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Tror vi ser slutten for s1000r hos bjerknez. Var det ikke slik at når han var som mest bestemt med at st3 har best så byttet han ???? :)
Det er en plastfornyer som heter Owatrol Polytrol. Dette er en plastfornyer uten farge, som drar frem glansen i gammel sliten plast, og blir ikke matt igjen.
Jeg har brukt dette på mine sykler og alt av plast på bilene mine. Volvo S80en min smurte jeg inn all plasten for to år siden, da jeg kjøpte den, og den er like svart og fin enda. Bruker det på alt fra hagemøbler til biler, og det er helt uslåelig. 170,- for en boks, som du har i flere år
Fåes kjøpt på Jernia.
Jeg har brukt dette på mine sykler og alt av plast på bilene mine. Volvo S80en min smurte jeg inn all plasten for to år siden, da jeg kjøpte den, og den er like svart og fin enda. Bruker det på alt fra hagemøbler til biler, og det er helt uslåelig. 170,- for en boks, som du har i flere år

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Takk for denMonstr skrev:Det er en plastfornyer som heter Owatrol Polytrol. Dette er en plastfornyer uten farge, som drar frem glansen i gammel sliten plast, og blir ikke matt igjen.
Jeg har brukt dette på mine sykler og alt av plast på bilene mine. Volvo S80en min smurte jeg inn all plasten for to år siden, da jeg kjøpte den, og den er like svart og fin enda. Bruker det på alt fra hagemøbler til biler, og det er helt uslåelig. 170,- for en boks, som du har i flere årFåes kjøpt på Jernia.

Den skal kjøpes...
ST3 er en flott sykkel hakhap så den er så absolutt ikke helt utelukket. Men det blir i tilfelle 800cc versjonen som kommer. Men blir nok mest sannsynlig ikke noe under 1000cc

- hakhap
Ser den, vanskelig å gå ned i effekt og momentBjerknez skrev: ST3 er en flott sykkel hakhap så den er så absolutt ikke helt utelukket. Men det blir i tilfelle 800cc versjonen som kommer. Men blir nok mest sannsynlig ikke noe under 1000cc

Er du på vurdering og utkikk etter ny sykkel igjen? 
Et lite 50/50 bilde av grå plast og polytrol!

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Dette skal jeg så absolutt kjøpe megMonstr skrev:Er du på vurdering og utkikk etter ny sykkel igjen?

Nei, er ikke på utkikk etter sykkel ennå gitt. Blir nok BMW'en til neste år også

Litt usikker på hva jeg skal velge som overgår denne totalt sett. Må i tillfelle bli en SuperDuke, men føler at BMW'en er mer meg...

- freddy123
Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Spørs hva du legger i overgår denne det bjerknez ....
Men ikke mange som overgår når det gjelder krefter ihvertfall :) men man får mye annet morro der ute også så tror nok ikke man skal slite seg helt ut med å velge seg no nytt :) største problemet er vel å vite hva man har mest lyst på det blir jo somregel litt gambling .... Føler jeg ihvertfall, jeg dilter frem og tilbake mellom ulike sykler og modeller hele tiden jeg for jeg syntes det er så mye tøft der ute :)
Owatrol polytrol er ikke dum altså , jeg har også en sånn liggende , eneste er at den er jævlig seig og tørke av etter man har penslet på og skal fjerne det overflødige er min erfaring ...
Edit: men som du nevner nå burde de vel ha ro nok i ræva til å ha denne bimmersen ut neste år :)
Men ikke mange som overgår når det gjelder krefter ihvertfall :) men man får mye annet morro der ute også så tror nok ikke man skal slite seg helt ut med å velge seg no nytt :) største problemet er vel å vite hva man har mest lyst på det blir jo somregel litt gambling .... Føler jeg ihvertfall, jeg dilter frem og tilbake mellom ulike sykler og modeller hele tiden jeg for jeg syntes det er så mye tøft der ute :)
Owatrol polytrol er ikke dum altså , jeg har også en sånn liggende , eneste er at den er jævlig seig og tørke av etter man har penslet på og skal fjerne det overflødige er min erfaring ...
Edit: men som du nevner nå burde de vel ha ro nok i ræva til å ha denne bimmersen ut neste år :)
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Joda, mye som overgår i krefter, men ikke i segmentet. Ove må fortsatt prøve tuono før han uttaler seg om hva som er aktuelt og ikke.
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Med overgår så er min personlige mening at man ikke får noe bedre sykkel samlet sett i forhold til hva man betaler. Demperne er adaptive og elektronisk justerbare. Hvilke andre sykler har det i den prisklassen? Motoren er nevnt, cruise control, varmeholker, quickshifter, motormoduser, alarm, traction control etc etc. Rett og slett veldig mye sykkel for pengene.freddy123 skrev:Spørs hva du legger i overgår denne det bjerknez ....
Ikke mange sykler i mine øyne som kan hamle opp med dette til den prisen. Men skulle jeg ønske meg en sykkel som gikk like bra, men med en litt annen motorkarakteristikk så blir det SuperDuke eller kanskje Tuono.... Men så var det det med dempere da.... Og diverse annet stash... :-)å
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel. 

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Haha, blir ikke før etter neste sesong i tilfelle. har ingen annen sykkel i kikkerten heller...Snikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Som nevnt. Alle syklene jeg har hatt har vert den bestekjellv skrev:Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.

- MrPitlane
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
- Kontakt:
....dersom den mc du har ikke er den beste for deg, da har du feil mc, og bør bytte asap.Bjerknez skrev:Som nevnt. Alle syklene jeg har hatt har vert den bestekjellv skrev:Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Jeg tror ikke en sportstourer i den klassen er helt meg MrPitlane 

- hakhap
Det var nok denne MrPitLane tenkte påBjerknez skrev:Jeg tror ikke en sportstourer i den klassen er helt meg MrPitlane

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Haha... for et j**** ubrukelig redskaphakhap skrev:Det var nok denne MrPitLane tenkte påBjerknez skrev:Jeg tror ikke en sportstourer i den klassen er helt meg MrPitlane![]()

- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Pøh du har bare ikke sansen for god og behagelig redskap

X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- poulet_cavalier
- Motorsykkelen din: R1200GS
Give in to the dark sideBjerknez skrev:Som nevnt. Alle syklene jeg har hatt har vert den bestekjellv skrev:Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras