Har man tilgang på Minst 160 Nm og 180 hk (på hjulet) så er det nok alt anna er for lite!!
(Vist man har dette så har man også akkurat passe antall kubikk og sylindere)
Sånn, nå kan tråden stenges

Du skal i allefall ha kredit for at jeg tror du er den eneste som egentlig har svart på spørsmålet i trådenMaxTron skrev:DA er det på tide med en konklusjon:
Har man tilgang på Minst 160 Nm og 180 hk (på hjulet) så er det nok alt anna er for lite!!
(Vist man har dette så har man også akkurat passe antall kubikk og sylindere)
Sånn, nå kan tråden stenges
Jamen , jeg føler at jeg har mer enn jeg noen gang kommer til å bruke men er likevel usikker om det er nok etter å ha lest denne trådenMaxTron skrev:Må vel si meg enig der ZZR-Erling, og visst en har mer enn en noengang kommer til å bruke så er det egentlig akkurat passe...![]()
Forutsatt at man er istand til å kjenne sin egen og sykkelens begrensninger..
Men da har du sansynlig vis akkurat passe for DIN del og DITT bruk...Bringisen skrev:Jamen , jeg føler at jeg har mer enn jeg noen gang kommer til å bruke men er likevel usikker om det er nok etter å ha lest denne trådenMaxTron skrev:Må vel si meg enig der ZZR-Erling, og visst en har mer enn en noengang kommer til å bruke så er det egentlig akkurat passe...![]()
Ja jeg er litt usikker på hva jeg skal tørre å skrive for å få fyr på bålet igjenMaxTron skrev:Men da har du sansynlig vis akkurat passe for DIN del og DITT bruk...Bringisen skrev:Jamen , jeg føler at jeg har mer enn jeg noen gang kommer til å bruke men er likevel usikker om det er nok etter å ha lest denne trådenMaxTron skrev:Må vel si meg enig der ZZR-Erling, og visst en har mer enn en noengang kommer til å bruke så er det egentlig akkurat passe...![]()
Men blir jo lite fart i sånne tråder av å være enig og vennlig
Oij, det hadde eg ikkje trudd om deg, men men bra valg og grattis med en Kawasaki ZZR1400 gen2MaxTron skrev:Har man tilgang på Minst 160 Nm og 180 hk (på hjulet) så er det nok alt anna er for lite!!
hehe men med en ZZR så kan en jo svingeMaxTron skrev:Nei takk, SÅ stygg sykkel kjæm alldri i hus![]()
Er jo knappt med kubikk og...
Det kan jo alle tohjulinga... (?)ZZR-Tom skrev:hehe men med en ZZR så kan en jo svingeMaxTron skrev:Nei takk, SÅ stygg sykkel kjæm alldri i hus![]()
Man svinger ikke, man kontrastyrer :-)MaxTron skrev:Det kan jo alle tohjulinga... (?)ZZR-Tom skrev:hehe men med en ZZR så kan en jo svingeMaxTron skrev:Nei takk, SÅ stygg sykkel kjæm alldri i hus![]()
Volumhåndtaket?JohnnyTh skrev:Jeg prøvde en av de minste HD en gang og det var ikke mye morro, enda jeg gledet meg veldig. Vrei på det håndtaket til høyre så ble det mer bråk og mer vibrasjoner men ingen ting annet skjedde.
spurte kona om hun ville kjøre den hjem, men etter en liten prøvetur tidligere så ville hun ikke det.