den andre er jo borettslags`kåk..med husleie oppå..

Omtrent like ille i Kristiansand...Svolp skrev:Kom til Stavanger og prøv og kjøp bolig!
Fra 2.200.000 - 2.500.000 for 30-45kvm er helt vanlig!
Enebolig under 4.000.000 er ikke og oppdrive og er du heldig og få til 4.000.000 kr skal jeg garantere deg at du må bruke minst 1.000.000 for og få det i beboelig stand.
......
Syns virkelig du kan finne ekornkostyme og stå i den nye rundkjøringa i moelv da i såfall.Intruder skrev:Så på nett etter et ekornkostyme som jeg kan hoppe rundt "rundkjøringskongla " i Brumunddal med,fant noe til 6000 kroner,men det er rundt ti ganger mer enn hva jeg ønsker investere...![]()
Vet noen om noe billigere ?
Takk for et godt tips,det ville vært et bidrag til misunnelsesspøkelset mellom storbyene...stigagixx skrev:Syns virkelig du kan finne ekornkostyme og stå i den nye rundkjøringa i moelv da i såfall.Intruder skrev:Så på nett etter et ekornkostyme som jeg kan hoppe rundt "rundkjøringskongla " i Brumunddal med,fant noe til 6000 kroner,men det er rundt ti ganger mer enn hva jeg ønsker investere...![]()
Vet noen om noe billigere ?
Brumunddal har kongla så da kan moelv få ekornet
Kan pirke så mye du vil men det er sant...Hjernen skrev:Svolp skrev:Kom til Stavanger og prøv og kjøp bolig!
Fra 2.200.000 - 2.500.000 for 30-45kvm er helt vanlig!
Enebolig under 4.000.000 er ikke og oppdrive og er du heldig og få til 4.000.000 kr skal jeg garantere deg at du må bruke minst 1.000.000 for og få det i beboelig stand.
......
Ser ikke ut som det store problemet det om dagen;
Midt i byen; Kirkebakken http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=33046257" onclick="window.open(this.href);return false;
Tjensvoll, 5-10 min unna sentrum http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=33466302" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke for å pirke detta her asså.....![]()
Har bodd i byen noen år og etter at både svoger'n og
brutter flytta så har jeg fulgt med på priser der borte....![]()
Møtte han på gata i dag, og så helt normal ut..Intruder skrev:Bror min leste i avisa at Per Kristian Foss hadde fått drypp.."Han er vel den eneste innpå der som kan få det...!"![]()
Kjedelig,men sykdom kan ramme alle...God bedring !!