Fjuska litt det bakhjulet også eller?MLeikarnes skrev: Vi prøvde å få sykkelen opp i driftstemperatur, da den fjusker noe jævlig til tider... Så det var litt justering så litt kjøring og så videre...

Ser moro ut dette altså :-)
Fjuska litt det bakhjulet også eller?MLeikarnes skrev: Vi prøvde å få sykkelen opp i driftstemperatur, da den fjusker noe jævlig til tider... Så det var litt justering så litt kjøring og så videre...
Klart det!TBI81 skrev: Fjuska litt det bakhjulet også eller?![]()
Ser moro ut dette altså :-)
Kjør på, og ta gjerne kontakt når enn du tar turen! Har enda ikke vært i nylokalet deres, men tenkte å ta turen nå snartMLeikarnes skrev: Da er det jo plutselig mulighet for en tur til Trondheim og prøvekjøre til våren/sommeren da!Er jo 25mil til Trondheim også, men det er halve turen iforhold til Oslo... (kanskje ett fint avbrekk på en IKEA tur som må taes i sommer en gang...
)
Suverent.....takk for tilbakemelding. Da bestiller jeg en slik. Om det ikke gir like mye som et nytt original batteri har ikke så mye å si... har jeg 3 stykk som varer ca 1 time hver så er jeg godt fornøyd.Flattop skrev:@LordShaft
Jeg kjøpte denne og er meget fornøyd. Da du til enhver tid har mulighet for 2 på lading skal det meget til før enn du får tom.
Og til den prisen er det lite å si om en skulle bli skukffet. Det originale GoPro batteriet glir inn i laderen uten problem.
Jeg bruker å starte med to ladede batteri i holderen og bytter ettersom kameraet går tomt.
Hvilken microfon er det som var dårlig ?MLeikarnes skrev:Redigerte en av mange Gopro filmer som ligger og venter på forskjellige hardisker. Denne filmen er en av 10 stk filmet på turen over Aursjøen i fjor vår, har liksom aldri kommet så langt at jeg har redigert dem... Så driver jeg og prøver og feiler med Adobe Premiere Elements 13.1 så da må jeg øve litt!![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=wAzSz5j ... e=youtu.be[/video]
Skal se om det ikke blir en video til idag!
Filmen er filmet med GoPro Hero HD2 med skeleton housing og mikrofon i baklomma på kjørejakka, men den mikrofonen der er ikke spesielt god, knitrer noe jævlig...
Må vel handle inn en Zoom opptaker
Kina kopi av denne mikrofonen regner jeg med:Kawagutten skrev:Hvilken microfon er det som var dårlig ?
Så mye filmer som du lager, så ville jeg absolutt invistert i en zoom h1.. Du får så utrolig mye bedre lyd. Dette er samme driten som jeg slet med... Det blir så forferdelig mye knitring.... liksom før du når helt toppen av lydbildet. Å det ødelegger for meg når jeg selv gjør opptak.MLeikarnes skrev: Filmen er filmet med GoPro Hero HD2 med skeleton housing og mikrofon i baklomma på kjørejakka, men den mikrofonen der er ikke spesielt god, knitrer noe jævlig...
Må vel handle inn en Zoom opptaker
Må nok gå til investering av en Zoom H1 ja! Fordelen er jo at man kan få bra lyd samme hvilket vær det er! Nå kan jeg kun bruke ekstern mikrofon i rettlig finværLordShaft skrev: Så mye filmer som du lager, så ville jeg absolutt invistert i en zoom h1.. Du får så utrolig mye bedre lyd. Dette er samme driten som jeg slet med... Det blir så forferdelig mye knitring.... liksom før du når helt toppen av lydbildet. Å det ødelegger for meg når jeg selv gjør opptak.
Ellers så var filmen en fryd å se påGodt å se det er andre som liker å kose seg på svingete vei
Det er mellom Sunndal og Romsdalen vis man ser litt grovt på detLordShaft skrev:er ikke eikesdalen helt inne i på baksiden av fjellet med trollveggen er? Må en ikke kjøre fra molde for å komme til disse veiene? Er litt usikker på hvor dette er.... Prøvd å glo litt på kartet
Da er det bare å ta turen oppover!LordShaft skrev:Ja nå vet jeg hvor du er..... En tidligere kompis hadde hytte rett opp i dalen for eidsvåg, husker ikke nøyaktig hva plassen het, men husker bare det var en populær lakseelv i nærheten. Har kjørt der med bil faktisk, men aldri med sykkel. :-)
Ja, du må ta turen opp hit! Mange bra veier her oppe, jeg har de fleste veiene som jeg syns er verdt å kjøre innenfor en radius på 2 timer. Så det blir en god del turer i nærområdet iløpet av sesongen, mange laaange omveier det går an å ta til Ålesund...LordShaft skrev:Der har vi navnet....eresfjorden var navnetSkjønner jeg må ta med biken til ålesund kjøre mer der oppe.... Har foreldre som bor der enda. Greit å ha Ålesund som base
![]()
Ja skal ha meg ny maskin selv. Er for lite å sitte med en bærbar når jeg skal redigere osv. Samt få den litt mere optimalisert for nettopp redigering![]()
Er noe jeg syns er ålreit å sysle med på kveldene. Bare synd det er så helvetes mye jobb å filme alle scenene. Liker å skifte mellom kameravinkel osv. Men et gopro kamera eller lignende til, også bruke rx100 kompaktkamera til å filme litt med også, så tror jeg det kan bli veldig bra.
Fungerte her og! Måtte inn og se hvordan en youtube video er kodet her i forumet for å legge ut video via tapatalk. Tapatalk ha kun img og url koder.LordShaft skrev:Jeg ser filmen din på tapatalk med mobilen min....
Note 4